Ανανέωση για τις Mercedes-AMG Ε63/ E63 S 4MATIC


ΠΙΟ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΕΣ ΕΜΦΑΝΙΣΙΑΚΑ, ΜΕ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΗ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ ΣΤΑ ΣΗΜΕΙΑ. ΟΙ ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΕΣ E63, ΣΕ ΕΚΔΟΣΕΙΣ SALOON ΚΑΙ ESTATE, ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ.

  • Μιχάλης Κατωπόδης
  • 18/6/2020

Το γεγονός ότι η παρουσίαση αυτή είχε προγραμματιστεί μία ημέρα μετά από αυτή της ανανεωμένης BMW M5, μόνο τυχαίο θα μπορούσε να χαρακτηριστεί… Παρόλα αυτά, δεν είμαστε εδώ να μιλήσουμε για τη Βαυαρή καλλονή αλλά για τον ομόλογό της από τη Στουτγάρδη. Οι άνθρωποι της Mercedes-AMG αφιέρωσαν χρόνο ώστε να προσφέρουν μία ανανέωση ουσίας στην κορυφαία έκδοση της E-Class.

Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, οι ανανεωμένες Ε63/ E63 S 4MATIC διαθέτουν έναν επανασχεδιασμένο προφυλακτήρα μπροστά, με μεγαλύτερες αεροεισαγωγές. Αυτές όχι μόνο επιτρέπουν την εισαγωγή περισσότερου αέρα αλλά τον καθοδηγούν και καλύτερα, βελτιώνοντας έτσι την ψύξη του τετράλιτρου V8 κινητήρα. Η δουλειά των αεροδυναμιστών, ωστόσο, δεν τελειώνει εδώ. Σε συνεργασία με τους σχεδιαστές, φρόντισαν να βελτιώσουν στις λεπτομέρειες το αμάξωμα του αυτοκινήτου, μειώνοντας ελαφρά την αεροδυναμική οπισθέλκουσα και βελτιώνοντας την ευστάθεια και το χειρισμό στις υψηλές ταχύτητες. Διαφοροποιήσεις υπάρχουν επίσης στα φωτιστικά σώματα, στα πακέτα με ανθρακονήματα, στις απολήξεις της εξάτμισης και στους τροχούς. Οι τελευταίοι είναι διαμέτρου 19 ιντσών για την Ε63 4MATIC και 20 ιντσών για την E63 S 4MATIC .

Περνώντας στο εσωτερικό, συναντάμε νέα καθίσματα από δέρμα nappa, με τα σήματα της AMG ραμμένα πάνω τους. Ειδικά για την έκδοση E63 S 4MATIC η επένδυση αυτή επεκτείνεται και στο ταμπλό, αναβαθμίζοντας έτσι την πολυτέλεια. Νέας σχεδίασης είναι και το τιμόνι, με διπλές οριζόντιες ακτίνες και χειριστήρια που αναβαθμίζουν τη διεπαφή ανθρώπου και μηχανής. Πίσω από αυτό βρίσκονται τα -μεγαλύτερα πλέον σε επιφάνεια- paddles αλλαγής των σχέσεων. Ο ρυθμιζόμενος εσωτερικός φωτισμός έρχεται πλέον ως στάνταρ, ενώ η μεγάλη αλλαγή στα ηλεκτρονικά έχει να κάνει με την προσθήκη της τελευταία έκδοσης του MBUX.

Το εξελιγμένο infotainment της φίρμας προβάλλεται μέσα από δύο οθόνες 10,25 ιντσών στην Ε63 4MATIC και 12,25 ιντσών στην E63 S 4MATIC . Προσφέρει μάλιστα και ορισμένα ειδικά μενού της AMG, όπως οπτικοποίηση των προγραμμάτων οδήγησης, δεδομένα τηλεμετρίας, δεδομένα κινητήρα, επιταχυνσιόμετρα, χρονόμετρα και άλλα καλούδια που μπορεί κανείς να χρησιμοποιήσει στην πίστα.

Αναφορικά με τον κινητήρα, οι μηχανικοί της φίρμας δεν προχώρησαν σε αλλαγές. Αυτό σημαίνει ότι ο V8 Biturbo συνεχίζει να αποδίδει 571 ίππους/ 750 Nm για την απλή και  612 ίππους/ 850 Nm για την έκδοση S, της Ε63. Οι επιταχύνσεις στα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 3,5 δλ. Στην πρώτη περίπτωση και 3,4 στη δεύτερη, εφόσον μιλάμε για το σεντάν αμάξωμα. Για το Station υπολογίστε 0,1 δευτερόλεπτο επιπλέον, σε κάθε περίπτωση. Όσο για την τελική ταχύτητα, ενώ η Ε63 περιορίζεται στα κλασικά 250 χλμ./ώρα, η έκδοση S ανεβαίνει μέχρι τα 300 χλμ./ώρα (και πάλι ηλεκτρονικά περιορισμένη).

Η κίνηση μεταδίδεται και στους 4 τροχούς, χάρη στο εξελιγμένο σύστημα 4MATIC και στο διπλόδισκο κιβώτιο ταχυτήτων AMG SPEEDSHIFT MCT των 9 σχέσεων. Φυσικά, υπάρχουν αρκετά οδηγικά modes, μεταξύ των οποίων τα  Sport, Sport και RACE, ενώ το ESP ρυθμίζεται ανάλογα σε τρία επίπεδα. Βελτιώσεις υπάρχουν και στην ανάρτηση, η οποία προσφέρει και αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά άνεσης, χάρη στο fine tuning και στη βοήθεια των διαφόρων ηλεκτρονικών συστημάτων.

Για όσους ενδιαφέρονται, οι αναβαθμισμένες Mercedes-AMG Ε63 και E63 S 4MATIC θα κυκλοφορήσουν στις Ευρωπαϊκές αγορές, εντός των επόμενων μηνών. Το κόστος τους δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα, είναι όμως πιθανό να δούμε μία οριακή αύξηση στο ήδη εξαψήφιο νούμερο.