Θα πληρώνατε 34.000 ευρώ για το «απαγορευμένο» Suzuki Jimny


Ανάμεσα στα «διαμάντια» της ελληνικής αγορά αυτοκινήτου ξεχωρίζουν υπερτιμημένα Suzuki Jimny, τα οποία όπως φαίνεται απέκτησαν συλλεκτική αξία μετά και την απρόσμενη διακοπή της διάθεσής τους στη γηραιά ήπειρο.

  • 23/11/2020

Για όσους δεν έχουν παρακολουθήσει τις εξελίξεις των τελευταίων μηνών στο παγκόσμιο αυτοκινητιστικό γίγνεσθαι ίσως να μην γνωρίζουν ότι το Suzuki Jimny αποτελεί παρελθόν από την ευρωπαϊκή αγορά.

Σχεδόν δύο χρόνια μετά το λανσάρισμά του στη γηραιά ήπειρο, η ιαπωνική φίρμα αναγκάστηκε να αποσύρει ένα από τα πλέον δημοφιλή offroaders της ελληνικής αγοράς υπό το βάρος των αυστηρότερων προδιαγραφών ρύπων, στις οποίες το νεότατο Suzuki Jimny δεν είχε τη δυνατότητα να προσαρμοστεί.

Και ως γνωστόν, όποιος δεν προσαρμόζεται στις νέες και κατά κανόνα απαιτητικότερες συνθήκες δεν επιβιώνει, με αποτέλεσμα σήμερα το Suzuki Jimny να συναντάται μόνον στις μικρές αγγελίες μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.

Βέβαια, όποιος θεωρήσει ότι ο πρόωρος τερματισμός της εμπορικής διάθεσης του αυτοκινήτου στην ελληνική αγορά θα δημιουργήσει χρυσές ευκαιρία για την απόκτησή του ως μεταχειρισμένο, μάλλον δεν έχει συνυπολογίσει το ελληνικό δαιμόνιο, το οποίο στην προκειμένη περίπτωση επιχειρεί να αποκομίσει από το ιαπωνικό τετράτροχο την υπεραξία που προκύπτει από τη «σπανιότητά» του.

Έτσι, λοιπόν, το «απαγορευμένο» Jimny φιγουράρει σε αγγελίες που προκαλούν αν μη τι άλλο εντύπωση, καθώς οι σημερινοί του ιδιοκτήτες ζητούν έως και 34.000 ευρώ ώστε να αποχωριστούν το μονάκριβό τους Suzuki, το οποίο πριν από περίπου δύο χρόνια είχαν αποκτήσει καινούργιου έναντι 22.000 ευρώ.

Και επειδή ίσως πολλοί θα σκεφτείτε ότι είναι ο πρόσθετος εξοπλισμός εκείνος που έχει αυξήσει την αξία ενός αυτοκινήτου που έχει ήδη γράψει στο οδόμετρό του μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα, τότε ίσως αξίζει να γνωρίζετε ότι τα περισσότερα από τα μεταχειρισμένα Suzuki Jimny που φιγουράρουν στις μικρές αγγελίες είναι διαθέτουν, στην πλειονότητά τους, τον εργοστασιακό εξοπλισμό.

Μάλιστα, μόλις ένα από αυτά είναι με μηδέν χιλιόμετρα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα μπορούσε με κάποιο τρόπο να δικαιολογηθεί το καπέλο των 10.000 ευρώ για ένα Jimny.

Κλείνοντας, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι το Suzuki Jimny είναι πολύ πιθανόν να επιστρέψει στην ευρωπαϊκή αγορά, όχι ως ένα επιβατικό offroader αλλά ως μια επαγγελματική πρόταση, η οποία δεν θα διαθέτει πίσω σειρά καθισμάτων. Αυτό που μένει να επιβεβαιωθεί είναι πότε θα ξεκινήσει η διάθεσή του στη γηραιά ήπειρο και ποιες θα είναι οι τιμές των εκδόσεών του.

Διαβάστε ακόμα:

Suzuki Jimny: Ταξιδεύοντας στον χρόνο με έναν τετρακίνητο θρύλο

Η Jeep ετοιμάζει το δικό της Suzuki Jimny

Test drive: Suzuki Jimny 1.5 GLX VVT 102 PS