To νέο Volvo XC90 ίσως λέγεται Embla


Ο αντικαταστάτης τού Volvo XC90 ενδέχεται να μην έχει τον ίδιο γραμματαριθμητικό χαρακτηρισμό με τον οποίο γνωρίζουμε το μοντέλο αλλά ενδέχεται να ονομαστεί Embla, όπως λέγεται η πρώτη γυναίκα στην μυθολογία των Σκανδιναβών.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 18/1/2022

Το καινούργιο XC90 θα είναι πολύ διαφορετικό από αυτό που γνωρίζουμε. Το κορυφαίο μοντέλο της Volvo, θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό, θα έχει διαφορετικό στυλ και θα διαθέτει αυξημένων δυνατοτήτων σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης.

Ωστόσο, οι αλλαγές δεν θα είναι μόνο δομικές και σε ό,τι αφορά στον χαρακτήρα του. Το γεγονός ότι θα είναι σημαντικά διαφορετικό από το παρόν μοντέλο κάνει τους ανθρώπους της σουηδικής εταιρείας να σκέφτονται να αλλάξουν και την ονομασία του. 

Σύμφωνα με πληροφορίες, το νέο όχημα ίσως να ειπωθεί «Embla», δηλαδή με το όνομα της γυναίκας στο πρώτο ζευγάρι που υπήρξε στη Γη, σύμφωνα με τη σκανδιναβική μυθολογία. Εάν γίνει αυτό, είτε με το συγκεκριμένο όνομα είτε με οποιαδήποτε άλλη λέξη, θα είναι η πρώτη φορά που θα εγκαταλειφθεί ο γραμματαριθμητικός χαρακτηρισμός XC90, στα (ως τώρα) είκοσι χρόνια ιστορίας τού κορυφαίου SUV της Volvo.

Προς το παρόν, τα στελέχη της εταιρείας δεν επιβεβαιώνουν ούτε απορρίπτουν την πιθανότητα να αλλάξει ονομασία το μοντέλο ούτε εάν θα είναι η συγκεκριμένη ή όχι (σημ.: «Embla»). Συγκεκριμένα, ο κ. Russell Datz, εκπρόσωπος Τύπου της εταιρείας στις ΗΠΑ, δήλωσε σχετικά: «Η ονοματολογία (σημ.: για το νέο μοντέλο) είναι θεωρητική. Τίποτα δεν έχει οριστικοποιηθεί».

Πάντως, τον περασμένο Οκτώβριο η Volvo κατέθεσε αίτηση κατοχύρωσης του ονόματος «Embla», σύμφωνα με δημοσίευμα στον αυστραλιανό Τύπο. Επιπλέον, ο κ. Hεkan Samuelsson, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Volvo, σε δήλωσή του πέρυσι σχετικά με τον αντικαταστάτη τού XC90 είχε αφήσει να εννοηθεί ότι θα αλλάξει η ονομασία του λέγοντας: «Θα αρχίζει από φωνήεν».

Η διαδικασία εξέλιξης του νέου μοντέλου συνεχίζεται και αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός του 2022 και να παρουσιαστεί επίσημα ως το τέλος αυτού. Αναμένεται να έχει αισθητικά στοιχεία από το πρωτότυπο Recharge (φωτογραφίες) το οποίο παρουσιάστηκε πέρυσι. Οι μπαταρίες του θα είναι ενσωματωμένες στο πάτωμα και αυτό θα δίνει τη δυνατότητα για μεγαλύτερη ευρυχωρία για τους επιβάτες καθώς και να διαμορφωθεί χαμηλότερα το ύψος του αμαξώματος. Το αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της εταιρείας την Νότια Καρολίνα (ΗΠΑ).

Τέλος, σύμφωνα με όσα είναι γνωστά, θα διαθέτει σύστημα ημιαυτόματης οδήγησης με αυξημένες δυνατότητες το οποίο θα επιτρέπει και στον οδηγό να χαλαρώνει σχετικά κατά τη διάρκεια του ταξιδιού σε αυτοκινητόδρομο αρχικά. ενώ θα διαθέτει μεγάλες οθόνες στο ταμπλό του. Όπως δήλωσε ο κ. Alexander Petrofski, επικεφαλής Στρατηγικής Ανάπτυξης τής εταιρείας, «εφόσον η χρήση του συστήματος γίνεται με τον τρόπο που πρέπει, η Volvo αναλαμβάνει την ευθύνη για όσο διάστημα αυτό είναι ενεργοποιημένο».