Το Suzuki Swift Sport έγινε υβριδικό!


Η ΙΑΠΩΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΘΑ ΛΑΝΣΑΡΕΙ ΤΟ ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟ SWIFT SPORT ΜΕ ΥΒΡΙΔΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΑΛΟΓΑ.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 20/3/2020

Όπως και οι άλλοι κατασκευαστές στην Ευρώπη, έτσι και στην Suzuki σκοπεύουν στην μείωση του μέσου όρου του διοξειδίου του άνθρακα της γκάμας τους ώστε να αποφύγουν τα πρόστιμα. Κάπως έτσι το Jimny έπεσε θύμα του CO2 και δεν θα διατίθεται στην ευρωπαϊκή αγορά.

Από την άλλη, ακόμη και οι σπορ εκδόσεις της Suzuki (όχι πως διαθέτει πολλές) θα πρέπει να μειώσουν την εκπομπή τους. Όπως για παράδειγμα στην περίπτωση του Swift Sport που αποκτά το πρόσθετο Hybrid μιας και ο 1.400άρης υπερτροφοδοτούμενος BoosterJet εξηλεκτρίστηκε.

Συγκεκριμένα, απέκτησε ήπιο υβριδικό σύστημα 48V μίζας/ γεννήτριας με μπαταρία λιθίου-ιόντων. Όπως θα δείτε και στα παρακάτω ο ηλεκτροκινητήρας βοηθά στις χαμηλές στροφές προσθέτοντας επιπλέον ροπή και ξεκουράζοντας το έργο του θερμικού κινητήρα για μικρότερη κατανάλωση και εκπομπή ρύπων.

Επιπρόσθετα ο τετρακύλινδρος βενζίνης έχει αποκτήσει νέο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μεταβαλλόμενο σύστημα χρονισμού, νέα μπεκ, υψηλότερης πίεσης αντλία καυσίμου, μεγαλύτερο ψυγείο και νέο σύστημα εξαγωγής. Το μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων έχει 10% ταχύτερους χρόνους αλλαγής χάρη στα καλύτερα «κουμπώματά» του.

Η ισχύς του Suzuki Swift Sport Hybrid είναι στους 130 PS και η ροπή στα 235 Nm, κάτι που σημαίνει πως υπάρχει απώλεια 10 ίππων. Η οποία όμως καλύπτεται από το ηλεκτρικό μοτέρ 15 PS και 53 Nm. Η επιτάχυνση για το 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 9,1 sec, περίπου ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο πιο αργά. Η τελική παραμένει στα 210 km/h. H εκπομπή CΟ2 είναι στα 127 g/km (ανάλογα με την έκδοση και την διάσταση ελαστικού) με το υβριδικό σύστημα να επιβαρύνει μόλις 15 kg το απόβαρο των 1.025 kg.