Η Toyota ετοιμάζει ένα μικρό και φθηνό, αλλά ταυτόχρονα σπορ μοντέλο, που θα τα «βάλει» με το Mazda MX-5, έχοντας λάβει ημερομηνία παρουσίασης μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Πρόκειται για ένα θερμικό όχημα, που θα καταφτάσει ως διάδοχος του εμβληματικού MR2 και θα πατήσει στα χνάρια του S-FR Concept που είχε παρουσιάσει η αυτοκινητοβιομηχανία το 2015.
Σύμφωνα με το ιαπωνικό περιοδικό, Best Car, το νέο δημιούργημα της εταιρείας έχει ήδη πάρει το «πράσινο φως,» σχεδόν μια δεκαετία μετά την αποκάλυψη του concept. Η Toyota θέλει να εστιάσει στα πιο οδηγοκεντρικά της μοντέλα επιδόσεων, ακολουθώντας την τεράστια επιτυχία των GR Yaris, GR86 και GR Supra.
Οι Ιάπωνες δεν έχουν σχολιάσει ακόμη σχετικά με το θέμα, όμως ο πρώην CEO και νυν πρόεδρος του Δ.Σ, Akio Toyoda, έχει εκφραστεί πολλές φορές υπέρ της αναβίωσης των «Τριών Αδερφών,» όπως τα ονομάζει, δηλαδή των MR2, Celica και Supra. Όλα δείχνουν ότι ήρθε η ώρα για το MR2 να επιστρέψει στην γκάμα της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Εξάλλου, η Toyota έχει ήδη επιβεβαιώσει τα πλάνα της να λανσάρει ένα νέο διθέσιο ηλεκτρικό σπορ μοντέλο, που θα βασίζεται στο FT-Se Concept, που αποκαλύφθηκε το περασμένο έτος. Κι εκείνο θα αναβιώσει το πνεύμα του MR2, όμως δεν αναμένεται να καταφτάσει μέχρι τα τέλη της δεκαετίας.
Αντιθέτως, η έκδοση παραγωγής του S-FR βρίσκεται πολύ πιο κοντά στην πραγματικότητα, όπως αναφέρει το ιαπωνικό μέσο, αφού αναμένεται να παρουσιαστεί πριν τα τέλη του 2026. Μερικά από τα βασικά του χαρακτηριστικά θα είναι το compact μέγεθός του, η καθημερινή του χρήση κι η δυναμικότητά και στιβαρότητά του, στοιχεία που έβρισκε κανείς και στο αυθεντικό MR2 και συνεχίζουν να υπάρχουν και στο Mazda MX-5.
Να σημειωθεί ότι η ονομασία S-FR σημαίνει Small, Front-engined, Rear-wheel drive (μικρό, μπροστομήχανο, πισωκίνητο). Είχε κάνει πρεμιέρα στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο το 2015 κι έφερε (θεωρητικά, αφού μπορούσε κανείς να το οδηγήσει μόνο στο διάσημο κι ιδιαίτερα αγαπητό βιντεοπαιχνίδι, Gran Turismo) έναν ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 1,5 L που απέδιδε 135 ίππους κι 150 Nm ροπής, με την ισχύ να μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου με 6 σχέσεις.
Όσο για τις διαστάσεις και το σχήμα του, ήταν παρόμοιο με το ΜΧ-5. Είχε μήκος 3.990 mm, πλάτος 1.695 mm κι ύψος 1.320 mm, καθιστώντας το αρκετά μικρότερο από το GR86, ώστε να θεωρηθεί το μικρό του «αδερφάκι» στην κατηγορία των σπορ αυτοκινήτων. Εκτός αυτού, ζυγίζει μόλις 1.050 kg. Αν η Toyota διατηρήσει το βάρος σε αυτά τα επίπεδα, τότε θα είναι ένα από τα πιο ελαφριά μοντέλα παραγωγής που έχουν κατασκευαστεί ποτέ.
Πηγή: Best Car
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Το εμβληματικό Toyota MR2 επιστρέφει με την υπογραφή της Gazoo Racing - Τι κινητήρα θα έχει
Toyota: Όλα δείχνουν ότι η επιστροφή της θρυλικής Celica είναι προ των πυλών!
Προ των πυλών το Toyota GR Starlet - Όσα ξέρουμε για το νέο hot hatch των Ιαπώνων