Toyota: Έρχεται ο «θερμικός» διάδοχος του MR2 με το τρικύλινδρο μοτέρ της GR Corolla


Η Toyota επαναφέρει στο προσκήνιο το MR2 κι επιτέλους το τοπίο σχετικά με την «καρδιά» του μοντέλου αρχίζει να ξεκαθαρίζει.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: TOYOTA
  • 20/2/2024

Πολλά έχουν ειπωθεί για την επιστροφή του θρυλικού Toyota MR2, η οποία φαίνεται να έχει «κλειδώσει». Από το πώς θα μοιάζει, μέχρι τον κινητήρα και την ονομασία του, δεν υπάρχει κάποια πτυχή του μελλοντικού οχήματος που να μην έχει αγγιχθεί τους τελευταίους μήνες, από τότε που η Toyota αποκάλυψε το FT-Se Concept, το οποίο θα αποτελέσει τη βάση για τη νέα δημιουργία της.

Εστιάζοντας περισσότερο στο κομμάτι του κινητήρα, τα αρχικά ρεπορτάζ ανέφεραν ότι θα φέρει θερμικό κινητήριο σύνολο, και μάλιστα με «υπογραφή» της Gazoo Racing, το ίδιο που βρίσκει κανείς στην GR Corolla. Αργότερα, πληροφορίες ήθελαν τους Ιάπωνες να στρέφονται περισσότερο προς τον ηλεκτρισμό, με τον επικεφαλής μηχανικό του FT-Se να επιβεβαιώνει ότι το μοντέλο θα έχει δύο ηλεκτροκινητήρες, όπως και το concept.

Τώρα, περισσότερο φως στην ιστορία ρίχνει το ιαπωνικό Best Car, δημοσίευμα του οποίου επιβεβαιώνει αμφότερα τα παραπάνω σενάρια. Σύμφωνα με αυτό, η Toyota ετοιμάζει δύο διαφορετικά σπορ αυτοκίνητα: ένα αμιγώς ηλεκτρικό, που θα βασίζεται στο FT-Se και θα καταφτάσει το 2027, κι ένα όχημα με ΜΕΚ που θα επαναφέρει την ονομασία του MR2 και θα έρθει το 2026.

Αν κάποιος έχει ασχοληθεί έστω και λίγο με τη στρατηγική της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας, όσον αφορά στον εξηλεκτρισμό, τότε αυτή η κίνηση μοιάζει πολύ λογική για την ίδια. Η εταιρεία συνεχίζει να εξελίσσει τους θερμικούς της κινητήρες, την ίδια ώρα που ετοιμάζεται να λανσάρει νέα ηλεκτρικά οχήματα εντός του 2024 και του 2025.

Το Best Car τονίζει ότι ο διάδοχος του MR2 θα διατηρήσει την κεντρομήχανη και πισωκίνητη διάταξη του προκατόχου του, με τον κινητήρα να προέρχεται πράγματι από την GR Corolla. Θυμίζουμε ότι πρόκειται για έναν turbo τρικύλινδρο κινητήρα 1,6 L που αποδίδει 304 PS και 370 Nm ροπής. Λέγεται ότι θα προσφέρεται με ένα μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ θα είναι διαθέσιμη κι η επιλογή ενός αυτόματου κιβωτίου με 8 σχέσεις.

Το ιαπωνικό μέσο αναφέρει επίσης ότι η Toyota δείχνει να έχει καταλήξει στο αμάξωμα του νέου μοντέλου. Έχει επιλέξει να διατηρήσει το σχήμα του κλασικού MR2, κάνοντας τον διάδοχό του ένα χαμηλό, δίθυρο σπορ αυτοκίνητο.

Αυτό όμως δεν ισχύει και για το σχήμα του πίσω μέρους, για το οποίο η αυτοκινητοβιομηχανία παραμένει διχασμένη. Η πρώτη επιλογή θέλει το όχημα να υιοθετεί μία παρόμοια εμφάνιση με τον πρόγονό του, με ένα κάθετο πίσω παράθυρο κι ένα επίπεδο κάλυμμα κινητήρα, ενώ η δεύτερη επιλογή θα έφερνε ένα σχέδιο πιο κοντά στην τρέχουσα Supra.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Η Toyota ετοιμάζει μία νέα «καυτή» έκδοση GR GT

Toyota GR Yaris: Νέες ειδικές εκδόσεις με «σφραγίδα» Ogier και Rovanpera (photos)

Στην Ελλάδα το νέο Toyota Yaris Cross - Δείτε τιμές και εκδόσεις