Η BMW δεν ρίχνει τις τιμές των EV για να κερδίσει μερίδιο αγοράς - Αυτός είναι ο λόγος


Την ώρα που οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες μπαίνουν σε «πόλεμο τιμών», ιδίως στα EV, για να αυξήσουν τις πωλήσεις, η BMW αρνείται να ακολουθήσει και εξηγεί το γιατί.

  • ΦΩΤΟ: BMW PRESS
  • 7/11/2023

Η BMW δεν θα μειώσει τις τιμές των ηλεκτρικών οχημάτων για να κερδίσει μερίδιο αγοράς, αλλά θα κάνει προσαρμογές στην τιμολόγηση σε ορισμένες αγορές όταν είναι απαραίτητο, δήλωσε στο Reuters ο διευθύνων σύμβουλος, Oliver Zipse.

«Δεν έχουμε κανένα συμφέρον να χαμηλώσουμε τις τιμές για να κερδίσουμε μερίδιο αγοράς. Αυτή δεν είναι η στρατηγική μας. Και όπως μπορείτε να δείτε, καταφέρνουμε να αναπτυχθούμε ακόμη και με πολύ αποδεκτές τιμές», δήλωσε ο CEO της γερμανικής φίρμας, Oliver Zipse.

«Παρόλα αυτά, είναι αλήθεια ότι δεν μπορούμε να ξεφύγουμε από τις συνθήκες της αγοράς και κάνουμε αναπροσαρμογές τιμών όπου χρειάζεται», πρόσθεσε, χωρίς να δώσει λεπτομέρειες.

Αυτή η τακτική της BMW έρχεται ως συνέχεια των αποτελεσμάτων που παρουσίασε ο Όμιλος BMW με όλα τα brands του το τρίτο 3μηνο του 2023 στις παραδόσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, φτάνοντας τις 93.931, που αντιστοιχεί σε μερίδιο 15,1%. Από την αρχή του έτους, το συνολικό νούμερο των BEV του BMW Group ανέρχεται σε 246.867, παρουσιάζοντας αύξηση 92,6% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022.

Το σύνολο των παραδόσεων οχημάτων το 3ο τρίμηνο του 2023 ανέρχεται σε 621.699 και είναι αυξημένο κατά 5,8% σε σχέση με τα 587.744 του περυσινού πρώτου 9μήνου. Στα αμιγώς ηλεκτρικά, η ίδια η BMW οδηγεί την κούρσα, με αύξηση 119,3% σε σχέση με πέρυσι.

Πηγή: Reuters

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ανακοινώθηκαν οι τιμές της νέας BMW X2 για την ελληνική αγορά

BMW Vision Neue Klasse concept: Αυτό είναι το εξηλεκτρισμένο μέλλον της BMW (photos-video)

BMW i Vision Circular: Tο i3 του 2040