Η νέα, ηλεκτρική, Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio θα αποδίδει 1.000 PS


Ο CEO της ιταλικής φίρμας, Jean-Philippe Imparato, έδωσε «καυτές» πληροφορίες που μας κάνουν να ανυπομονούμε για την EV έκδοση.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ
  • 1/3/2023

H μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση «σκοτώνει» την οδηγική απόλαυση που προσφέρουν τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, σύμφωνα με τους petrolheads. Όχι μόνο η απουσία του «άγριου» ήχου, αλλά και το αυξημένο βάρος και η διαφοροποιημένη «συμπεριφορά» είναι στοιχεία που ενοχλούν τους παραδοσιακούς λάτρεις της αυτοκίνησης.

Η Alfa Romeo, ωστόσο, φαίνεται ότι ετοιμάζει τη λύση. Η επόμενη Giulia Quadrifoglio θα είναι, μεν, αμιγώς ηλεκτρική, ωστόσο θα έχει ισχύ που θα φτάνει τους 1.000 PS. Καθόλου άσχημα, αν αναλογιστεί κανείς ότι το τρέχον θερμικό μοντέλο αποδίδει 510 PS από τον V6 twin-turbo κινητήρα 2,9 L.

Αυτό υποστήριξε ο Jean-Philippe Imparato, με δηλώσεις του στο Top Gear. Ο CEO της φίρμας επιβεβαίωσε τις πληροφορίες που ήθελαν τη μετάβαση του μοντέλου σε ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο το 2025 και ξεκαθάρισε ότι το όνομα Giulia θα συνεχίσει να υπάρχει, βάζοντας τέλος στα σενάρια περί «αντικατάστασής» του.

Ο Imparato γνωρίζει τις «δυσκολίες» που εμπεριέχει για πολλούς η μετάβαση σε EV. Γι’ αυτό και δίνει βάση στη διατήρηση του «χαρακτήρα» του 4θυρου sedan. «Δεν θέλω να ταλαιπωρηθείτε από τη μετάβαση στο EV. Το ερώτημα για μένα δεν είναι αν θα μεταβείτε στο EV, είναι να έχετε στη διάθεσή σας το σωστό χειρισμό και την ευελιξία».

Μάλιστα, έδωσε και αναλυτικές πληροφορίες για τις εκδόσεις της ηλεκτρικής Giulia. «Θα ξεκινά από 350 PS. Η Veloce θα έχει 800 PS, ενώ η Quadrifoglio 1.000 PS». Το νέο sedan θα «πατήσει» στην πλατφόρμα STLA Large του Ομίλου Stellantis, η οποία ειδικεύεται στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Λεπτομέρειες για την μπαταρία δεν έγιναν γνωστές, ωστόσο εκτιμάται ότι θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει την μπαταρία 800 V που παρουσιάστηκε πρόσφατα στο Peugeot Inception Concept, η οποία με ενεργειακή χωρητικότητα 100 kWh μπορεί να προσφέρει αυτονομία έως και 800 km. Παράλληλα, θα εξασφαλίζει γρήγορους χρόνους φόρτισης.

Μία επιπλέον διαφοροποίηση από το τρέχον μοντέλο αναμένεται να είναι η ύπαρξη τετρακίνησης στην Quadrifoglio, με μια διάταξη ενός ηλεκτροκινητήραεμπρός και δύο στον πίσω άξονα, παρόμοια με αυτή της επερχόμενης Maserati GranTurismo Folgore.