Με το επόμενο EV της, η Ford αναβιώνει το «θρυλικό» Capri


To sports coupe που σημείωσε τεράστια επιτυχία σε όλη την Ευρώπη από το 1968 ως το 1986 ετοιμάζεται να «επιστρέψει», ως ηλεκτρικό όχημα.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ
  • 24/3/2023

Στην παρουσίαση του νέου Explorer, η Ford δεσμεύτηκε ότι θα συνεχίσει παρουσιάζοντας μια σειρά από «τολμηρά» ηλεκτρικά αυτοκίνητα, που θα παραπέμπουν στις «ρίζες» της. Το επόμενο δεν αποκλείεται να φέρει το «θρυλικό» όνομα Capri.

Σύμφωνα με τοβρετανικό Autocar, που επικαλείται δημοσίευμα της Sun, το δεύτερο ηλεκτρικό crossover της Ford, που θα βασίζεται, επίσης, στην πλατφόρμα MEB της Volkswagen, αναμένεται να πάρει το όνομά του από το δίθυρο sports coupe με το μακρύ καπό, που σημείωσε τεράστια επιτυχία σε όλη την Ευρώπη από το 1968 έως το 1986.

Μάλιστα, το Autocar υπενθυμίζει ότι για πρώτη φορά ανέφερε το όνομα του Capri το 2019 και σήμερα, σε μια αποκλειστική συνέντευξη με τον επικεφαλής Ευρωπαίο σχεδιαστή της εταιρείας, Amko Leenarts, αντιλαμβάνεται πόσο σημαντική είναι για την Ford η αναβίωση παλιών ονομάτων μοντέλων, στο δρόμο της ηλεκτροκίνησης.

Έχοντας ήδη 11 χρόνια παρουσίας στη Ford, ο Leenarts έχει αναλάβει τη σχεδιαστική μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση, κάνοντας την αρχή με το Explorer. Ωστόσο, ξεκαθάρισε ότι η όποια ομοιότητα του επόμενου EV με το Capri θα περιορίζεται μόνο στο όνομα. «Τα ρετρό σχέδια δε μας πάνε μπροστά. Χρειάζεται μια διαφορετική, σύγχρονη ερμηνεία. Αυτό είναι που καθιστά το κάθε project ενδιαφέρον».

Αυτή η αρχή εφαρμόστηκε και στην περίπτωση του Explorer, που μόνο στο όνομα ομοιάζει με το μεγαλύτερο μοντέλο που κυκλοφορεί στην Αμερική. Παράλληλα, αρνήθηκε να αποκαλύψει ποιες άλλες «κλασικές» ονομασίες μοντέλων μπορεί να ακολουθήσουν στο μέλλον. Ωστόσο, ανέδειξε «την αγάπη του κόσμου για την αναβίωση παλιότερων ονομάτων μοντέλων».

Σε σχέση με το sports coupe Ford Capri, η μελλοντική, ηλεκτρική, εκδοχή του, θα αποκτήσει επιπλέον δύο πόρτες και θα έχει αμάξωμα τύπου crossover. Άλλωστε, η σχεδιαστική γλώσσα των EV είναι πιο απλοποιημένη, χωρίς ανάγκες για πολλά ανοίγματα. «Δεν κάνουμε επιθετική σχεδίαση. Στην πραγματικότητα, κατασκευάζουμε αυτοκίνητα που μπορούν εύκολα να αγαπηθούν από τον κόσμο», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Πηγή: Autocar