Mercedes: Τα δεδομένα για τη μικρή G-Class - Πότε θα παρουσιαστεί, πώς θα ονομάζεται


Η 'Baby G' πλησιάζει κι ολοένα και περισσότερες πληροφορίες έρχονται στο φως για τη «μικρή αδερφή» της Mercedes-Benz G-Class.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: MERCEDES-BENZ
  • 17/10/2023

Η Mercedes-Benz ετοιμάζεται να επεκτείνει την γκάμα της εμβληματικής G-Class με ένα μικρότερο μοντέλο, το οποίο προς το παρόν έχει λάβει την ονομασία 'Little' ή 'Baby G'. Πρόκειται βέβαια, όπως υποδεικνύει και το όνομα, για τη μικρότερη έκδοση της ηλεκτρικής G-Class.

Όπως είναι λογικό, η Baby G θα ακολουθήσει τα χνάρια της μεγάλης αδερφής και θα ασπαστεί τον ηλεκτρισμό, συνδυάζοντας τους μηδενικούς ρύπους με τις off-road ικανότητες και την πολυτέλεια που χαρακτηρίζουν όλα τα μοντέλα της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Η επίσημη ανακοίνωση του μικρότερου μέλους της οικογένειας της G-Wagen ήρθε από τον ίδιο τον CEO της εταιρείας, Ola Kallenius, κατά τη διάρκεια της IAA Munich 2023, όπου παρουσίασε το λογότυπο του νέου οχήματος, το οποίο έφερε ένα πεζό 'g' αντί για κεφαλαίο, ως είθισται.

Παρόλο που μια ονομασία όπως για παράδειγμα 'Baby G' ή 'g-Class' θα ήταν ιδιαίτερα ελκυστική κι αρκετά «πιασάρικη,» είναι αρκετά απίθανο να χρησιμοποιηθεί. Η νέα, ηλεκτρική G-Class θα υιοθετήσει το όνομα 'EQG', οπότε μάλλον κι η μικρότερη έκδοση θα ακολουθήσει το ίδιο ή παρόμοιο μονοπάτι.

Οπτικά, θα έχει φυσικά τη μορφή μιας G-Class, όμως αναμένεται να λάβει στυλιστικές επιρροές από τη σειρά EQ, όπως για παράδειγμα την κλειστή γρίλια με τα τριάκτινα αστέρια και τις φωτεινές λεπτομέρειες. Το πλαστικό θα κυριαρχεί στους προφυλακτήρες, τις ποδιές και τα φτερά, ενώ διαθέσιμα θα είναι και ελαστικά off-road. Η Little G θα έχει ενιαίο αμάξωμα, σε αντίθεση με την G-Wagen, η οποία έχει σκαλωτό πλαίσιο. Η απόσταση από το έδαφος θα είναι μικρότερη σε σχέση με τη «μεγάλη» G, ενώ και το μεταξόνιο θα είναι πιο μικρό.

πλατφόρμα θα είναι η MMA (Mercedes Modular Architecture), η οποία έκανε το ντεμπούτο της με την παρουσίαση της Concept CLA-Class. Αυτό θα προσφέρει στο νέο εγχείρημα της Mercedes δυνατότητα φόρτισης 800V και περισσότερο από 482 km αυτονομίας, ενώ η κίνηση θα βρίσκεται σε όλους τους τροχούς.

Λεπτομέρειες όπως ο αριθμός των ηλεκτροκινητήρων και η χωρητικότητα της μπαταρίας δεν έχουν αποκαλυφθεί ακόμη, αφού απέχουμε αρκετά από την πρεμιέρα του μοντέλου, που σύμφωνα με τις πληροφορίες που υπάρχουν θα έρθει το 2026. Η παραγωγή αναμένεται να στα τέλη του έτους στο εργοστάσιο της Mercedes στο Kecskemet της Ουγγαρίας. Όσο για την τιμή, θα είναι σαφώς χαμηλότερη από εκείνη της συμβατικής G-Class, και θα κυμαίνεται στις 55.000 - 65.000 ευρώ.