O CEO της Volkswagen δεν είναι «fan» του υδρογόνου και το δείχνει


Μπορεί εταιρείες όπως η Toyota, η BMW και η Hyundai να επενδύουν μεγάλα ποσά στην ανάπτυξη οχημάτων με κυψέλες καυσίμου, ωστόσο ο Thomas Schafer θεωρεί πως είναι... πεταμένα λεφτά.

  • 25/1/2023

Το υδρογόνο γίνεται όλο και πιο δημοφιλές ανάμεσα στους μεγάλους κατασκευαστές, με εταιρεία όπως η Hyundai, η ΒΜW και η Renault να επενδύουν σε κυψέλες καυσίμου με υδρογόνο για τα ηλεκτρικά τους οχήματα, την ώρα που η Toyota πρωτοστατεί σε αυτόν τον τομέα.

Αυτό δεν ισχύει και για τη Volkswagen, όμως, που δεν σκοπεύει να επενδύσει σε αυτή τη μορφή ενέργειας μέχρι το 2030.

Σε συνέντευξή του στην ισπανική έκδοση του AutoBild, ο CEO της εταιρείας Thomas Schafer εξήγησε γιατί δεν πιστεύει τόσο στο υδρογόνο και ποιο είναι το βασικό του μειονέκτημα έναντι των μπαταριών:

«Δεν είναι ανταγωνιστικό, ειδικά για τα επιβατικά οχήματα, καθώς τα ντεπόζιτα καταλαμβάνουν χώρο μέσα στην καμπίνα. Ίσως να είναι καλή λύση για τα εμπορικά οχήματα, όχι για τα επιβατικά. Δεν πιστεύω πως θα γίνει αυτό μέσα στην τρέχουσα δεκαετία. Όχι για τη Volkswagen.»

Κάπως έτσι, η VW έχει επικεντρωθεί στα BEV. Τούτο φάνηκε και στο CES του Λας Βέγκας, όπου οι Γερμανοί παρουσίασαν το έκτο μέλος της οικογένειας των ID, το ID.7, που αποτελεί το πρώτο της ηλεκτρικό σεντάν.

Και σύμφωνα με τον Schafer, όλο και περισσότεροι πελάτες της Volkswagen κάνουν τη μετάβαση από τα μοντέλα με ΜΕΚ σε αυτά με μπαταρίες, ενώ κατά το 2022 είδε αυξήσεις στις πωλήσεις των ηλεκτρικών μοντέλων της, παρά τη μείωση των συνολικών πωλήσεων κατά 7%.