Οι τιμές του νέου Renault Megane E-Tech Electric στην Ελλάδα (εκδόσεις-εξοπλισμός)


Το αμιγώς ηλεκτρικό Renault Megane E-Tech ξεκινά την εμπορική του πορεία στη χώρα μας. Δείτε τον αναλυτικό τιμοκατάλογο με τις διαθέσιμες εκδόσεις και τον εξοπλισμό.

  • 25/9/2023

Ένα από τα αυτοκίνητα που τράβηξε το ενδιαφέρον κατά τη διάρκεια της έκθεσης ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ – ELECTROMOBILITY 2023στο Κλειστό Γήπεδο Π. Φαλήρου, ήταν το νέο Renault Megane E-Tech Electric το οποίο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στη χώρα μας.

Ο Έλληνας εισαγωγέας είχε φροντίσει να το τοποθετήσει σε κεντρική θέση στο περίπτερό του ενώ αποτέλεσε το κεντρικό θέμα συζήτησης στη συνέντευξη Τύπου που έγινε το απόγευμα της Παρασκευής 22 Σεπτεμβρίου, παρουσία του Υφυπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης κ. Δημήτρη Παπαστεργίου.

Το Megane E-Tech Electric, το οποίο είναι διαθέσιμο αποκλειστικά σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, σχεδιάστηκε πάνω στην πλατφόρμα CMF-EV της γαλλο-ιαπωνικής συμμαχίας Renault-Nissan και η αλήθεια είναι υπήρξε μια περίοδο που η παραγωγή του συνάντησε εμπόδια λόγω των ελλείψεων στη εφοδιαστική αλυσίδα. Το συνολικό μήκος είναι 4,21 μ. ενώ το μεγάλο μεταξόνιο των 2,7 μ. υπόσχεται ευρυχωρία στους επιβάτες.

Είναι η πέμπτη γενιά του μικρομεσαίου μοντέλου και έχει το στυλ, την ταυτότητα και τον χαρακτήρα που χρειάζεται ένα όχημα της γαλλικής εταιρείας για να ξεχωρίζει. Διαφέρει σαφώς από την αντίστοιχη συμβατική έκδοση –ακόμα και από την E-Tech Plug-in Hybrid– καθώς έχει σχεδιαστικά στοιχεία τόσο από το πρωτότυπο Morphoz το οποίο παρουσιάστηκε το 2019 όσο και από το Mégane eVision το οποίο είδαμε έναν χρόνο αργότερα (2020) και οριοθέτησε μια νέα αισθητική για το αυτοκίνητο.

Αέρας ανανέωσης έρχεται και από τον σχεδιασμό του εσωτερικού με τη τοποθετημένη α λα tablet οθόνη των 12 ιντσών στην κεντρική κονσόλα να δεσπόζει, ενώ μία δεύτερη των 12,3 ιντσών βρίσκεται πίσω από το τιμόνι και «εκτελεί» χρέη πίνακα οργάνων.

Εξωτερικά, οι χειρολαβές στις εμπρός πόρτες είναι αναδυόμενες και ανοίγουν αυτόματα, ενώ οι αντίστοιχες πίσω έχουν αφομοιωθεί στην τελευταία κολώνα. Περισσότερα για το αυτοκίνητο μπορείτε να διαβάσετε στην αναλυτική δοκιμή του Car and Driver που είχε την ευκαιρία να το οδηγήσει στην Ισπανία.

Προς το παρόν το μοντέλο είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα με τον ισχυρό ηλεκτροκινητήρα των 220 ίππων και των 300 Nm ροπής, όπου επιταχύνει στο 0-100 km/h σε 7,4 sec ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 160 km./h. Στο πάτωμα βρίσκεται μία μπαταρία ιόντων λιθίου των 60 kw που προσφέρει αυτονομία 450 km.  

Οι διαθέσιμες εκδόσεις είναι η EV60 220 Super Charge με αρχική τιμή τις 47.950€ και η EV60 220 Optimum Charge με αρχική τιμή τις 49.300€ (στις τιμές περιλαμβάνεται προωθητική ενέργεια της εταιρείας).

Η βασική διαφοροποίηση των δύο εκδόσεων εντοπίζεται στον τύπο τού φορτιστή και την ικανότητά του να φορτίζει την μπαταρία στον συντομότερο δυνατό χρόνο. Τέλος, στον βασικό εξοπλισμό μπορεί να βρει κανείς μεταξύ άλλων:

  • Σύστημα ανίχνευσης απόσπασης προσοχής οδηγού (DAA)
  • Σύστημα προειδοποίησης εμπρόσθιας σύγκρουσης (FCW)
  • Ασύρματη φόρτιση κινητού
  • Hλεκτροχρωμικός εσωτερικός καθρέφτης χωρίς περίγραμμα
  • Δερμάτινο και θερμαινόμενο τιμόνι
  • Ενσωματωμένες υπηρεσίες Google με over-the-air ενημερώσεις
  • Φιμέ κρύσταλλα στα πίσω πλαϊνά παράθυρα και στο τζάμι πόρτας χώρου αποσκευών
  • Ζάντες αλουμινίου SOREN 20″ με ελαστικά 215/45/ R20
  • Σύστημα παρακολούθησης απώλειας πίεσης ελαστικών (TPMS)
  • Αερόσακοι πλευρικοί εμπρός, τύπου κουρτίνας εμπρός/πίσω & κεντρικός αερόσακος εμπρός