Δοκιμάζουμε στην πίστα Ascari τα νέα ελαστικά της Goodyear!


ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ SPORT ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ GOODYEAR EAGLE F1 ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ ΤΡΟΠΟ: ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ASCARI ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΚΑΛΟΥΣΑΝ ΣΙΕΛΟΡΡΟΙΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΙΟ ΑΝΕΡΑΣΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΕΤΡΑΚΗΣ ΦΩΤΟ: GOODYEAR, Β.Π.
  • 12/4/2019

Η Goodyear έχει θέσει ως στόχο της να ανακτήσει τον σημαντικό ρόλο της ως κατασκευαστής ελαστικών. Άλλωστε είναι μια από τις πλέον ιστορικές φίρμες με πολλές καινοτομίες και υψηλή παγκόσμια αναγνωρισιμότητα. Για να επιτύχει αυτό το comeback έχει εκπονήσει ένα μεγαλόπνοο πλάνο σε επίπεδο marketing και όχι μόνο. Βλέπετε, τον κύριο λόγο έχει πάντα  το «προϊόν» και πόσο αυτό ανταποκρίνεται στις προσδοκίες. Γι αυτό λοιπόν η εταιρία έκανε μια μοναδική σε ένταση και έκταση προϊοντική παρουσίαση.

 Η δοκιμασία ήταν πολυεπίπεδη, γεμάτη γνώση από τους μηχανικούς της Goodyear αλλά και οδηγική ένταση με έναν στόλο αυτοκινήτων που δε συναντάς κάθε μέρα. Alpine A110, Porsche 911 GT3 RS, Ferrari 488 GTB και από κοντά Volkswagen Golf R και Range Rover Evoque και Velar. Χωρισμένοι σε γκρουπ βιώσαμε συμπυκνωμένη οδηγική έξαψη. Δοκιμασία σε βρεγμένο με Alpine A110 που φορούσε Eagle F1 SuperSport, 205/40R1886Y εμπρός και 235/40R18 95Y πίσω με στόχο να διαπιστωθεί το επίπεδο πρόσφυσης και ελέγχου σε μια πολύ απαιτητική και δύσκολη κατάσταση. 

Το μίνιμαλ sportscar, το τελευταίο γνήσιο αυτοκίνητο με κινητήρα στο κέντρο και κίνηση πίσω που κατάφερε με σοφή μηχανολογία να γίνει νέο σημείο αναφοράς, μας εξέπληξε με το τον τρόπο που μπορούσε να διαχειριστεί την πρόσφυση σε βρεγμένο. Με την ευκαιρία υπήρχε και δεύτερη δοκιμασία σε βρεγμένο με Volkswagen Golf R και Eagle F1 Asymmetric 5 διαστάσεων 225/45R18 95W με σλάλομ σε βρεγμένο και δοκιμασία ακινητοποίησης.

Από την άλλη στο στεγνό οι προκλήσεις έδειχναν ακόμη μεγαλύτερες μιας και επιστρατεύτηκε ένας στόλος από…Porsche 911 GT 3 RS με τα Eagle F1 SuperSport R διαστάσεων 265/35ZR20 εμπρός και 325/30ZR21 πίσω. Το αυτοκίνητο με τον 4λιτρο, 6κύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα των 520 ίππων είναι η ωδή στη χαρά της σοβαρής σπορ οδήγησης, ένα αυτοκίνητο με αγωνιστικά γονίδια το οποίο ένιωσε στην πίστα Ascari σαν στο σπίτι του με αρκετή πίεση. Όσο για τις Ferrari;

Αρκεστήκαμε σε μερικούς γύρους με το ιταλικό κομψοτέχνημα των 670 ίππων να φορά Eagle F1 SuperSport 245/35ZR20 95Y και 305/30ZR20 103Y εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Ένα αυτοκίνητο που δείχνει να κάνει τα πράγματα εύκολα ακόμη και υπό πίεση. Υπήρχε ακόμη και δοκιμασία μα τα Range Rover και ελαστικά  Wrangler All Terrain Adventure και Wrangler Dura Trac στη στεγνή ισπανική λάσπη που είναι σαν ψημένος…πηλός.

Όλα τα ελαστικά με πλειάδα τεχνολογιών, όπως ειδικές γόμες για καλύτερη συμπεριφορά στη βροχή και καλύτερη πέδηση με αλλαγή του σχήματος του πέλματος στο F1 Asymmetric 5, ενισχυμένα πλευρικά τμήματα για μεγαλύτερη πρόσφυση στις στροφές και ειδικές προσμίξεις για το F1 Supersport αλλά και ειδική χάραξη με ενισχυμένα εγκάρσια τμήματα για μείωση της παραμόρφωσης στις στροφές για το F1 SuperSport R. Κι όλα αυτά υπό το βλέμμα του μεγάλου Ari Vatanen που απέδειξε για άλλη μια φορά ότι δεν είναι μόνο ένας γνήσιος sportsman (για πολλούς ο καλύτερος όλων των εποχών στα ράλλυ) αλλά και οικοδεσπότης επιπέδου αφού χαιρέτησε και μίλησε στον καθένα μας (και ήμασταν πολλοί!) απαντώντας σε ερωτήσεις κάθε λογής αλλά και ενθυμούμενος με χαρά την πρώτη του νίκη που σημείωσε το 1980 στο ράλλυ Ακρόπολις