Οδηγούμε το νέο Mitsubishi L200


Το καινούργιο Mitsubishi L200 δείχνει με τον καλύτερο τρόπο τη νέα ταυτότητα της ιαπωνικής εταιρείας και στα επαγγελματικά οχήματά της. Έχει αλλάξει αισθητικά αλλά όχι σε ό,τι αφορά τον δυναμικό χαρακτήρα του. Στην Ελλάδα, οι τιμές της εκδοχής Club Cub ξεκινούν από τα 26.500 ευρώ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 7/10/2019

Η  ένταξη της Mitsubishi στον Όμιλο Renault-Nissan-Mitsubishi επέφερε αλλαγές στην εταιρεία, τόσο σε ό,τι αφορά τις δυνατότητες αύξησης των πωλήσεών της όσο και στην τεχνολογία που αναπτύσσει για τα μοντέλα της. Το καινούργιο Mitsubishi L200, έκτης «γενιάς» κατά σειρά, επωφελήθηκε από τη συνένωση και αυτό φαίνεται από την πρώτη στιγμή.

Οι αισθητικές αλλαγές, συγκριτικά με πριν, έχουν ένα πιο ελκυστικό αποτέλεσμα, με το πιο στρογγυλοποιημένο αμάξωμα και τη μάσκα να παραπέμπει σε αυτή των Mitsubishi Eclipse και Outlander Plug-in Hybrid. Επίσης, όπως ανακοινώθηκε, η σχεδίασή του έγινε με τρόπο που να είναι πιο δυναμική και να δείχνει εξαρχής τον σκληροτράχηλο χαρακτήρα του νέου L200, με την εταιρεία να ονομάζει αυτή την επιλογή ως «Rock Solid».

Χαρακτηριστικά, το καπό του είναι κατά τέσσερα εκατοστά ψηλότερα από το έδαφος, σε σχέση με πριν. Ωστόσο, δεν είναι μόνο ό,τι φαίνεται. Σύμφωνα με τα στελέχη της, το νέο μοντέλο είναι αλλαγμένο κατά 51% σε ό,τι αφορά τη συνολική δομή του, συγκριτικά με το προηγούμενο.

Νέα μηχανικά μέρη και εξοπλισμός 

Το καινούργιο L200 κατασκευάζεται στην Ταϊλάνδη και, φυσικά, βασίζεται σε πλαίσιο τύπου σκάλας. Διατίθεται σε τρεις τύπους σε ό,τι αφορά τη διαμόρφωση της καμπίνας: Μονοκάμπινο (μήκος 5.095 mm), Club Cab (μήκος 5.290 mm) και Double Cub (μήκος 5.300 mm). Εφοδιάζεται με τον καινούργιο πετρελαιοκινητήρα χωρητικότητας 2.268 cc, μέγιστης ισχύος 150 PS/3.500 rpm και μέγιστης ροπής 400 Nm/1.750-2.250 rpm που καταναλώνει λιγότερο καύσιμο και εκπέμπει λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα, με τη χρήση ουρίας («Adblue»). Φυσικά, πληροί το πρωτόκολλο WLTP και τη νόρμα Euro VI, ενώ υπάρχει και φίλτρο συγκράτησης μικροσωματιδίων, 

Το καινούργιο Mitsubishi L200 διατίθεται τόσο σε δικίνητη όσο και σε τετρακίνητη έκδοση. H δεύτερη έχει το αναβαθμισμένο σύστημα «Easy Select» ενώ υπάρχει και το «Super Select AWD-II» το οποίο έχει τέσσερις επιλογές, (2H, 4H, 4HLc και 4LLc), κεντρικό διαφορικό Torsen και διαθέτει τέσσερα προγράμματα για την εκτός δρόμου κίνηση («Gravel», «Mud/Snow», «Sand» και «Rock»). Επίσης, διαθέτει και σύστημα ελέγχου ταχύτητας κατάβασης («HDC»). Τέλος, στον βασικό εξοπλισμό το νέου L200 περιλαμβάνεται πίσω διαφορικό με δυνατότητα κλειδώματος. Η γωνία προσέγγισης είναι 30°, ράμπας 24° και διαφυγής 22°.

Το νέο μοντέλο θα εφοδιάζεται τόσο με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων όσο και με αυτόματο κιβώτιο, επίσης έξι σχέσεων. Αναφορικά με τον βασικό εξοπλισμό του είναι πλούσιος για τα δεδομένα της κατηγορίας και περιλαμβάνει συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, ελέγχου της πρόσφυσης και της ευστάθειας του οχήματος καθώς και υποβοήθησης του οδηγού.

Πρώτες εντυπώσεις

Η οδήγηση του καινούργιου L200 δείχνει ότι οι αλλαγές που έχουν γίνει στο επαγγελματικό μοντέλο της Mitsubishi το έχουν κάνει να είναι καλύτερο τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου. Η ανάρτησή του παραμένει ίδιας διάταξης με πριν (γόνατα MacPherson με ψαλίδια βάσης και αντιστρεπτική ράβδο εμπρός, άκαμπτος άξονας με φύλλα σούστας πίσω), ωστόσο έχει ψηλότερα ελατήρια και αμορτισέρ συγκριτικά με πριν.

Είτε στην εκδοχή με το αμάξωμα Club Cub είτε στη διπλοκάμπινη, το καινούργιο L200 ταξιδεύει με άνεση για τα δεδομένα της κατηγορίας, σχετικά ήσυχα και χωρίς πολλές ταλαντώσεις της ανάρτησης. Εκτός δρόμου, η τελευταία δείχνει τα θετικά στοιχεία της και την αποτελεσματικότητά της. Το σύστημα τετρακίνησης έχει μεγάλη δυνατότητα να μεταφέρει σωστά τη ροπή στους τροχούς, ενώ τα συστήματα περιορισμού της πρόσφυσης και ελέγχου της ευστάθειας του οχήματος θα επέμβουν όποτε χρειαστεί. Τέλος, ο νέος πετρελαιοκινητήρας κινεί ικανοποιητικά το νέο μοντέλο αλλά η ροπή του αρχίζει να αποδίδεται αποτελεσματικά σε σχετικά ψηλές rpm (περίπου στις 2.000).

Το καινούργιο Mitsubishi L200 διατίθεται ήδη στη χώρα μας. Οι τιμές του ξεκινούν από τα 26.500 ευρώ για τη δικίνητη έκδοση Club Cub (μιάμιση καμπίνα) και από τα 28.600 ευρώ για το Double Cub (διπλοκάμπινο).