Επιστρέφει η Mercedes-AMG G-Class 4x4 Squared


Η «θηριώδης» G-Class 4x42 δεν έπαψε να υπάρχει. Η Mercedes-AMG εξελίσσει την αντίστοιχη εκδοχή τού νέου μοντέλου η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί εντός της χρονιάς.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: CARPIX.
  • 7/3/2022

H Mercedes-Benz είχε παρουσιάσει την G-Class 4x42 το 2015 ως μια πιο ιδιαίτερη έκδοση του αειθαλούς εκτός δρόμου μοντέλου της. Μάλιστα, σε μια κίνηση υπερβολής (για τους οικονομικά κοινούς θνητούς) δημιούργησε και την ακόμα πιο εξεζητημένη Mercedes-AMG G 63 6×6, με τρεις άξονες τροχών.

Η γερμανική εταιρεία φαίνεται ότι θα συνεχίσει να έχει στην γκάμα της την G-Class 4x42. Ο φωτογραφικός φακός «συνέλαβε» πρωτότυπα, τα οποία δεν διαθέτουν καμουφλάζ στο αμάξωμά τους, να κάνουν δοκιμές εξέλιξης. 

Όπως βλέπουμε στις φωτογραφίες, η νέα Mercedes-AMG G-Class 4x42 βασίζεται στην G500 (G550 για την αγορά των ΗΠΑ). Το πρωτότυπο όχημα διαθέτει αυξημένο ύψος από το έδαφος, συγκριτικά, και την κατάλληλα διαμορφωμένη ανάρτηση που αυξάνει αντίστοιχα και το ωφέλιμο ύψος διέλευσης στην εκτός δρόμου κίνηση.

Επίσης, διαθέτει εκτεταμένα πλαστικά στους θόλους των τροχών και σχάρα οροφής η οποία καλύπτεται σκόπιμα επί του προκειμένου στην παρούσα φάση εξέλιξης του νέου μοντέλου. Επίσης, η μάσκα του οχήματος είναι καλυμμένη ώστε να μην είναι εμφανής η τελική μορφή της που θα έχει στη συγκεκριμένη εκδοχή τής G-Class.

Θυμίζουμε ότι η προηγούμενη Mercedes-AMG G-Class 4x42 διέθετε σύστημα μόνιμης τετρακίνησης με τρία διαφορικά και κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων του κιβωτίου ταχυτήτων. Αναφορικά με το ωφέλιμο ύψος από το έδαφος, έφτανε τα 450 mm.

Τα στοιχεία αυτά αναμένεται να υπάρχουν και στο καινούργιο μοντέλο. Η γερμανική εταιρεία δεν είχε αφήσει να διαρρεύσει στον Τύπο ότι εξελίσσει την αντίστοιχη εκδοχή του και η εμφάνιση των πρωτοτύπων αυτής στο πεδίο δοκιμών αποτέλεσε έκπληξη.

Η νέα Mercedes-AMG G-Class 4x42 θα έχει τον ίδιο κινητήρα της G 63 AMG, δηλαδή τον τετράλιτρο, υπερτροφοδοτούμενο V8 που αποδίδει μέγιστη ισχύ 585 PS/6.000 rpm και μέγιστη ροπή 850 Nm/2.500-3.500 rpm. Προς το παρόν δεν έχει ανακοινωθεί πότε θα παρουσιαστεί.

Ωστόσο, το γεγονός ότι τα πρωτότυπα κινούνται πλέον στον δρόμο χωρίς ουσιαστικό καμουφλάζ σημαίνει ότι η Mercedes-AMG δεν θα αργήσει να κάνει την επίσημη ανακοίνωση του νέου μοντέλου και την παρουσίασή του. Πιθανόν αυτό να γίνει εντός της χρονιάς, όταν θα αποκαλυφθεί και η ελαφρώς επανασχεδιασμένη G-Class.