Οι πρώτες εικόνες της ηλεκτρικής έκδοσης του Peugeot 5008 (photos)


Μετά τις θερμικές παραλλαγές, ήρθε η ώρα για το κατασκοπευτικό ντεμπούτο και της ολοκαίνουριας EV έκδοσης του D-SUV.

  • ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: SH PROSHOTS
  • 23/9/2023

Η Peugeot κινείται εδώ και αρκετό καιρό στους ρυθμούς της ηλεκτροκίνησης και αυτό περιλαμβάνει και τα SUV της. Προηγήθηκε η παρουσίαση της facelift έκδοσης του e-2008, για να ακολουθήσουν, πριν από λίγες ημέρες, τα αποκαλυπτήρια του πρώτου ηλεκτρικού 3008.

Γνωρίζαμε ότι σειρά θα πάρει και το μεγαλύτερο, διαθέσιμο και ως 7θέσιο, 5008. Και αν το D-SUV θα περάσει στην 3η γενιά του, όσον αφορά τις θερμικές του εκδόσεις, η αμιγώς ηλεκτρική θα είναι η πρώτη στην ιστορία του μοντέλου.

Άλλωστε, στο πλαίσιο της παρουσίασης του ηλεκτρικού 3008, η ίδια η Peugeot ανέφερε για το e-5008«στο πλαίσιο της στρατηγικής για πλήρως ηλεκτρική γκάμα, θα λανσάρουμε ένα ηλεκτρικό SUV μεγαλύτερης κατηγορίας, που θα απευθύνεται σε ένα ευρύτερο κοινό αγοραστών μεγάλων SUV. Περισσότερες λεπτομέρειες θα έρθουν στις αρχές του 2024».

Στα τέλη του περασμένου Αυγούστου οι συνεργάτες μας συνάντησαν για πρώτη φορά δύο πρωτότυπα των θερμικών εκδόσεων του νέου 5008. Πλέον ήρθε η ώρα και για το «κατασκοπευτικό» ντεμπούτο της παρθενικής EV παραλλαγής.

Η «ταυτότητά» της δεν είναι 100% εμφανής, ωστόσο μπορεί να εξαχθεί το συμπέρασμα ότι πρόκειται για αυτή από δύο στοιχεία. Το πρώτο αφορά το γεγονός ότι η μάσκα είναι κλειστή, σε αντίθεση με τις θερμικές εκδόσεις, καθώς τα ηλεκτρικά οχήματα δεν έχουν τις ίδιες ανάγκες ψύξης.

Η δεύτερη ένδειξη για τη διαφορετικότητα αφορά την απουσία απόληξης της εξάτμισης, κάτι που υπήρχε στο προηγούμενο «πακέτο» φωτογραφιών. Τέλος, υπάρχει και μια άλλη λεπτομέρεια. Στις δύο θερμικές εκδόσεις, το «πορτάκι» του ρεζερβουάρ ήταν στη δεξιά πλευρά των πρωτοτύπων, ενώ στο σημερινό αυτοκίνητο δοκιμής, η αντίστοιχη θύρα είναι στην αριστερή πλευρά, γεγονός που μπορεί να μας οδηγήσει με ασφάλεια στο συμπέρασμα ότι πρόκειται για θύρα φόρτισης.

Με εξαίρεση τα προαναφερόμενα, δεν φαίνεται να υπάρχει κάποια εμφανής διαφορά ανάμεσα στις δύο εκδόσεις που δοκιμάζονται. Συμβάλλει σε αυτό και η μεγάλη ποσότητα καμουφλάζ που καλύπτει τα πρωτότυπα, με αποτέλεσμα να μην είναι εμφανείς οι οποιεσδήποτε διαφοροποιήσεις. Ακόμα και το σχέδιο που έχουν οι ζάντες είναι ακριβώς το ίδιο με το προηγούμενο «πακέτο» λήψεων.

Η σχεδίαση παραμένει τετραγωνισμένη και το γεγονός ότι «αντιστέκεται» στην coupe τάση των SUV σαφώς και έχει να κάνει με τον επιπλέον χώρο που απαιτείται για τον «αέρα» πάνω από τα κεφάλια των επιβατών της 3ης σειράς καθισμάτων.

Όσο για τα κινητήρια σύνολα, το πιο πιθανό είναι να προέλθουν από το νέο e-3008, το οποίο θα είναι διαθέσιμο σε προσθιοκίνητη και τετρακίνητη έκδοση, με ισχύ 213 PS (βασική έκδοση), 231 PS (long range) και 326 PS (τετρακίνητη). Οι αυτονομίες του ηλεκτρικού 3008 είναι 525 km με την μπαταρία των 73 kWh και 700 km για την long range με την μπαταρία 98 kWh.

Η παρουσίαση του πρώτου ηλεκτρικού Peugeot 5008 αναμένεται εντός του νέου έτους, με το εμπορικό του λανσάρισμα να ακολουθήσει το 2025.