Σε full πρόγραμμα δοκιμών η νέα Merdedes E-Class – Οι πρώτες κατασκοπευτικές φωτογραφίες


Συνεχίζοντας την ανανέωση της γκάμας των μοντέλων της, αυτή τη στιγμή η Mercedes-Benz δοκιμάζει στα χιόνια και σε χαμηλές θερμοκρασίες το πολυτελές της σεντάν. 

  • PHOTOS: CARPIX
  • 12/1/2022

Το περασμένο Φθινόπωρο η Mercedes μας είχε αποκαλύψει η νέα EQE που ουσιαστικά αποτελεί την ηλεκτρική εκδοχή ενός SUV στο μέγεθος της E-Class για την ανανέωση της οποίας σήμανε ο χρόνος.

Ο κατασκοπευτικός φακός του συνεργάτης μας την εντόπισε και από τις πρώτες φωτό γίνεται αντιληπτό πώς στόχος της γερμανικής φίρμας είναι να αποδοθεί μια πιο ελκυστική εμφάνιση, διατηρώντας ωστόσο την «αισθητικές συγγένειες» με τις C-Class και S-Class.

Αλλαγές στην εμφάνιση

Μια μεγαλύτερη γρίλια στην εμπρός μάσκα είναι εμφανής, στην οποία και εδράζεται το 3άκτινο αστέρι, ενώ ξεχωρίζουν και οι νέοι προβολείς με φώτα ημέρας LED. Στις άκρες του προφυλακτήρα μπορούμε να δούμε τις εισαγωγές αέρα, που θυμίζουν τους αντίστοιχους της C-Class.

Το έντονο καμουφλάζ στο πλάι δεν αφήνει πολλά περιθώρια για «αποκαλύψεις» μπορούμε να αντιληφθούμε όμως πώς στο αμάξωμα έχουν γίνει αλλαγές στην κλίση των παρ μπριζ προκειμένου να βελτιωθεί η αεροδυναμική, ενώ σε αντίθεση με τα μοντέλα που παρουσιάστηκαν πρόσφατα από τη Mercedes, η νέα E-Class έχει τις παραδοσιακές χειρολαβές.

Μια ενσωματωμένη πίσω αεροτομή ξεχωρίζει πίσω, όμως η επικάλυψη που υπάρχει δεν επιτρέπει να δούμε τα φώτα, ούτε τις απολήξεις της εξάτμισης.

Φωτογραφίες από το εσωτερικό δεν υπάρχουν, όμως αναμένονται επιρροές από τις C- Class και S-Class. Κάτι περισσότερο από αναμενόμενο η χρήση ενός ψηφιακού πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, αλλά και συστήματος infotainment με όρθια οθόνη. Η διαστάσεις της είναι άγνωστες, απλά θυμίζουμε πώς η C-Class χρησιμοποιεί οθόνες 9,5 και 11,9 ιντσών, ενώ η οθόνη της S-Class έχει μέγεθος 12,8 ίντσες.

Κινητήρες

Το μυστήριο συνεχίζεται και με τους κινητήρες που θα εφοδιάζουν τη νέα E-Class που αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στο 2023. Οι επιλογές που υπάρχουν είναι με τον υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο 2.0 lt ισχύος 190 kW / 258 PS και 400 Nm ροπής, ο οποίος και θα μπορούσε να πλαισιωθεί με τον επίσης υπερτροφοδοτούμενο 3.0 lt (σε σειρά εξακύλινδρος) που αποδίδει ισχύ 320 kW / 435 PS) και ροπή 520 Nm. Φυσικά και αναμένεται και μια plug-in υβριδική έκδοση με συνδυασμένη ισχύ 230 kW / 313 PS, όπως και αξιοποίηση και άλλων συνόλων από την γκάμα της γερμανικής φίρμας. Περισσότερα στοιχεία αναμένουμε τις προσεχείς εβδομάδες, οπότε… stay tuned!