Το πρωτότυπο Genesis G90 κρύβει τη μάσκα του για έναν πολύ συγκεκριμένο λόγο (photos)


Αν και παρουσιάστηκε τον Noέμβριο του 2021, η λιμουζίνα του πολυτελούς brand της Hyundai βγαίνει και πάλι για δοκιμές. Μάθετε γιατί!

  • ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: CARPIX
  • 5/3/2023

Ένα μοντέλο που παρουσιάστηκε πριν από περίπου 15 μήνες, τι λόγο έχει να υποβάλλεται σε δοκιμές εξέλιξης και μάλιστα με καμουφλαρισμένο μόνο το εμπρός τμήμα του;

Σαφώς και είναι πολύ νωρίς για να ετοιμάζεται facelift έκδοση, οπότε κάτι «ιδιαίτερο» πρέπει να συμβαίνει. Και όντως ισχύει, για τη δεύτερη γενιά του Genesis G90, της κορεάτικης λιμουζίνας που έχει ως στόχο να «εισβάλει» και στην Ευρώπη, κοιτώντας στα μάτια μοντέλα όπως η Mercedes S-Class, η σειρά 7 της BMW και το Audi A8.

Σύμφωνα με τους συνεργάτες μας, οι οποίοι μας προμηθεύουν τις κατασκοπευτικές φωτογραφίες που σας παρουσιάζουμε, η παρουσία του καμουφλάζ στο εμπρός μέρος του sedan κρύβει τους αισθητήρες του συστήματος LiDAR που πρόκειται να αποκαλυφθεί λίγο αργότερα. Αυτό θα συνδυάζεται με το σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3.

Μάλιστα, σε μία φωτογραφία, οι συνεργάτες μας κύκλωσαν τα σημεία της μάσκας στα οποία είναι τοποθετημένοι οι αισθητήρες. Η παρουσία τους, μαζί με το σύστημα Highway Driving Pilot (HDP) της Hyundai επιτρέπει την αυτόνομη οδήγηση (υπό προϋποθέσεις), με τη διατήρηση σταθερής απόστασης από το προπορευόμενο όχημα, αλλά και της πορείας του οχήματος στην ίδια λωρίδα.

Αρχικά, η Genesis είχε αφήσει να εννοηθεί ότι τα συγκεκριμένα συστήματα θα είναι εξαρχής διαθέσιμα στο λανσάρισμα της δεύτερης γενιάς του G90, ωστόσο κάτι τέτοιο, τελικά, δεν πραγματοποιήθηκε.

Πάντως, σε αντίθεση με το Volvo EX90 και την Lotus Eletre, που έχουν τους αισθητήρες του LiDAR στην οροφή, η Genesis επιλέγει να τους τοποθετήσει στη μάσκα, πάνω από τους αισθητήρες παρκαρίσματος.