Εδώ και λίγους μήνες γνωρίζαμε ότι η Mercedes ετοιμάζει μια υπερπολυτελή σειρά καινούριων μοντέλων με την ονομασία Mythos και πλέον μπορούμε να αποκτήσουμε μια αρχική ιδέα για το πώς θα μοιάζει το πρώτο μοντέλο της εξαιρετικά αποκλειστικής σειράς.
Η γερμανική φίρμα παρουσίασε στο Μονακό το Mercedes-AMG PureSpeed concept, ένα πρωτότυπο που διαθέτει ριζοσπαστική σχεδίαση και αντλεί πολλά στοιχεία από τη σχεδιαστική γλώσσα των θρυλικών αγωνιστικών της φίρμας.
Οι Γερμανοί επέλεξαν να το παρουσιάσουν στο πλαίσιο του GP του Μονακό, πάνω σε πλωτή εξέδρα, καθώς το πρώτο στοιχείο που ξεχωρίζει είναι η ύπαρξη ενός halo, παρόμοιο με αυτό των μονοθεσίων της Formula 1. Το halo αντικαθιστά τη συμβατική κολόνα A και ξεκινά από το εμπρός τμήμα, καταλήγοντας στο πίσω, προστατεύοντας τους επιβάτες.
Επιπλέον, το εντυπωσιακό ανοικτό πρωτότυπο δεν διαθέτει οροφή ούτε παρμπρίζ, ενώ το σύστημα προστασίας των επιβατών «ενισχύεται» με δύο αεροδυναμικά βελτιστοποιημένα κράνη, ειδικά σχεδιασμένα και κατασκευασμένα για το concept.
«Το Concept Mercedes-AMG PureSpeed προσφέρει μια γεύση για το ποιος είναι ίσως ο πιο άμεσος τρόπος για να βιώσετε επιδόσεις και οδηγική απόλαυση. Ριζοσπαστικά ανοιχτό, χωρίς οροφή και παρμπρίζ. Οι δύο επιβάτες μπορούν να βιώσουν με όλες τους τις αισθήσεις το φως, τον αέρα και να νιώσουν το πάθος αφιλτράριστα. Ως το πρωτότυπο του πρώτου μας οχήματος Mythos, ενσωματώνει το υψηλότερο επίπεδο αποκλειστικότητας. Σχεδιαστικά στοιχεία όπως το Halo δημιουργούν επίσης μια αίσθηση Formula 1. Επομένως, δεν υπάρχει καλύτερο μέρος για την παγκόσμια πρεμιέρα του από το Μονακό», τόνισε ο Michael Schiebe, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Mercedes-AMG GmbH και επικεφαλής των τμημάτων Mercedes-Benz G-Class & Mercedes Maybach.
Εμφανισιακά, το διθέσιο πρωτότυπο βασίζεται αρκετά στην SL speedster, ωστόσο «δανείζεται» αρκετά σχεδιαστικά στοιχεία από το Mercedes-AMG ONE hypercar, όπως για παράδειγμα τα κάθετα τμήματα από ανθρακονήματα στο κάτω μέρος, που δημιουργούν έντονη αντίθεση με τα στρογγυλεμένα σημεία του πάνω μέρους.
Το concept διαθέτει τα χαρακτηριστικά ενός σπορ αυτοκινήτου επιδόσεων, με το μακρύ καπό και το πολύ χαμηλό εμπρός μέρος σε σχήμα «μύτης καρχαρία». Η φαρδιά εισαγωγή αέρα στο κάτω τμήμα παραπέμπει στην ONE, ενώ υπάρχουν διάφορα αεροδυναμικά εξαρτήματα που κατευθύνουν τον αέρα πάνω από το cockpit. Στο εσωτερικό υπάρχουν ξεχωριστά σχεδιαστικά στοιχεία, όπως ένα αποκλειστικό ρολόι στο ταμπλό, σχεδιασμένο από την IWC Schaffhausen.
Αεροδυναμικά στοιχεία συναντάμε και στα πλαϊνά μαρσπιέ, ενώ επενδύσεις από ανθρακονήματα υπάρχουν στα καλύμματα των τροχών. Στον εμπρός άξονα είναι ανοικτά για βελτιστοποίηση της ροής αέρα, της κάθετης δύναμης αλλά και της ψύξης των φρένων, ενώ στον πίσω άξονα είναι εντελώς κλειστά για βελτίωση της αεροδυναμικής.
Ιδιαίτερα προσεκτική ήταν η επιλογή του χρώματος του concept. Η βαφή παρουσιάζει διαβαθμίσεις, ξεκινώντας από κόκκινο Le Mans και καταλήγοντας σε γκρι γραφίτη με μαύρο μοτίβο AMG. Παραπέμπει στα χρώματα του αγωνιστικού της Mercedes που το 1924 κατέκτησε τη νίκη στον αγώνα Targa Florio της Σικελίας.
Εκείνο το race car ήταν βαμμένο κόκκινο, όπως τα ιταλικά οχήματα και όχι άσπρο, όπως συνηθίζονταν για τα αγωνιστικά των Γερμανών. Η επιλογή δεν ήταν τυχαία, αλλά σκόπευε να μπερδέψει τους Ιταλούς θεατές ώστε να μην εμποδίσουν τον αγώνα του. Το εγχείρημα πέτυχε και το 2λιτρο race car της Mercedes με τον αριθμό 10 και τον Christian Werner στο τιμόνι πήρε τη νίκη στον αγώνα των 423 km με χρόνο 6 ώρες, 32 λεπτά και 37,4 δευτερόλεπτα. Γι’ αυτό το λόγο ο αριθμός 10 υπάρχει στα εμπρός φτερά του Mercedes-AMG PureSpeed Concept.
Οι Γερμανοί δεν έδωσαν πληροφορίες για το κινητήριο σύνολο του πρωτότυπου, που στην παρουσίασή του εντυπωσίασε τους Lewis Hamilton και George Russell, ωστόσο το πιο πιθανό είναι να διαθέτει τον V8 κινητήρα 585 PS της SL 63 4Maticplus και όχι το υβριδικό της SL 63 S E Performance με τους 816 PS.
Το μοντέλο παραγωγής θα κάνει το ντεμπούτο του το 2025 και θα κυκλοφορήσει αυστηρά σε περιορισμένο αριθμό 250 μονάδων, οι οποίες «θα απευθύνονται μόνο στους πιο αφοσιωμένους φίλους και συλλέκτες της Mercedes-Benz», σύμφωνα με τη φίρμα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
H Mercedes αναβάθμισε τις C-Class και GLC - Τα νέα στοιχεία που διαθέτουν (photos)
Mercedes-AMG CLE 53 4MATIC Cabriolet: Επιδόσεις... μέχρι τα αστέρια! (photos)
Δοκιμάζουμε την Mercedes-AMG CLA 45S 4MATIC, με την κορυφαία σπορ αίσθηση (video)






ΔΗΜΟΦΙΛΗ



_77761_475679_type13129.jpg)

