H Mercedes παρουσίασε την πιο ισχυρή SL όλων των εποχών (photos)


Με 816 PS, η πανίσχυρη PHEV έκδοση με τον V8 biturbo κινητήρα 4,0 L, χρειάζεται 2,9 sec. για τα 0-100 km/h και επιταχύνει έως τα 317 km/h.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ - ΦΩΤΟ: Mercedes-Benz Group AG
  • 12/12/2023

Όταν η ομορφιά συναντά τις κορυφαίες επιδόσεις, τότε προκύπτει η Mercedes-AMG SL 63 S E PERFORMANCE. Η νέα έκδοση του roadster, που αποκαλύφθηκε από τη γερμανική φίρμα, είναι η ισχυρότερη και πιο προηγμένη τεχνολογικά SL που έχει παρουσιαστεί ποτέ.

Το plug-in hybrid κινητήριο σύνολό της έχει ως βάση τον τοποθετημένο εμπρός V8 biturbo κινητήρα 4,0 L, που αποδίδει ισχύ 612 PS και ροπή 850 Nm και τον ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, ο οποίος συνεισφέρει 204 PS και 320 Nm. Έτσι, προκύπτει ισχύς συστήματος 816 PS και ροπή 1.080 Nm, η οποία, σύμφωνα με τη γερμανική φίρμα, μπορεί να φτάσει και τα 1.420 Nm.

Έτσι, για την επιτάχυνση από στάση στα 100 km/h απαιτούνται μόλις 2,9 sec, ενώ η τελική ταχύτητα είναι 317 km/h. Η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου 9 σχέσεων AMG SPEEDSHIFT MCT 9G, ενώ εκτός από τετρακίνηση, υπάρχει και τετραδιεύθυνση. Για την επιβράδυνση φροντίζουν τα κεραμικά φρένα υψηλής απόδοσης από την AMG.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου ενσωματώνει τεχνολογίες προερχόμενες από την Formula 1. Έχει ενεργειακή χωρητικότητα 6,1 kWh και επιτρέπει στον ηλεκτροκινητήρα να αποδίδει σταθερή ισχύ 95 PS, που στο «απόγειό» της φτάνει τους 204 PS. Προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 13 km και φορτίζει σε εναλλασσόμενο ρεύμα με τον ενσωματωμένο φορτιστή 3,7 kW.

Η φιλοσοφία λειτουργίας του PHEV συνόλου προέρχεται από την ομάδα F1 της Mercedes, με αποτέλεσμα να υπάρχει πάντα ισχύς από τον ηλεκτροκινητήρα, ενώ ανά πάσα στιγμή ο οδηγός μπορεί να έχει την πλήρη απόδοση του συνόλου. Επίσης, έχει να επιλέξει ανάμεσα σε 8 drive modes (Electric, Battery Hold, Comfort, Smoothness, Sport, Sportplus, RACE και Individual) και 4 επίπεδα ανάκτησης ενέργειας.

Για την ιδανική συμπεριφορά στο δρόμο φροντίζει τόσο το σύστημα ενεργητικής ανάρτησης AMG ACTIVE RIDE CONTROL, όσο και το ενεργό αεροδυναμικό στοιχείο που βρίσκεται μπροστά από τον κινητήρα, στο κάτω μέρος του αμαξώματος. Ανάλογα με τα επιλεγμένα προγράμματα οδήγησης, μπορεί να «μεγαλώσει» κατά περίπου 40 mm σε ταχύτητα 80 km/h. Έτσι, δημιουργείται το επονομαζόμενο φαινόμενο Venturi, με αποτέλεσμα να μειώνεται η απόσταση του εμπρός μέρους από το έδαφος.

Άλλο ένα ενεργό αεροδυναμικό στοιχείο είναι το πίσω σπόιλερ, ενσωματωμένο στην άκρη της θύρας του πορτμπαγκάζ, το οποίο αλλάζει θέση ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης. Από ταχύτητες 80 km/h και πάνω μπορεί να λάβει 5 διαφορετικές γωνίες, βελτιστοποιώντας το κράτημα ή μειώνοντας την αεροδυναμική αντίσταση.

Εξωτερικά, η κορυφαία έκδοση της SL διαφοροποιείται από τις υπόλοιπες στο πίσω μέρος. Εκεί συναντά κανείς τη θύρα φόρτισης, το όνομα του μοντέλου με κόκκινα γράμματα και τις δύο διπλές τραπεζοειδείς απολήξεις της εξάτμισης. Επιπλέον, στα φτερά υπάρχει η επιγραφή E PERFORMANCE, ενώ οι τροχοί είναι 20 ιντσών.

Στο εσωτερικό με τις 2plus2 θέσεις, η σχεδίαση είναι επικεντρωμένη στον οδηγό. Υπάρχουν ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα σπορ καθίσματα AMG, επενδύσεις σε δέρμα Nappa και μια σειρά από επιλογές εξατομίκευσης. Η οθόνη MBUX του συστήματος infotainment περιλαμβάνει μια σειρά από ενδείξεις εξειδικευμένες για το υβριδικό σύστημα αλλά και τον AMG χαρακτήρα της SL.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η θρυλική Mercedes-Benz SL «Pagoda» έγινε ηλεκτρική και εντυπωσιάζει (photos)

Γι' αυτήν τη Mercedes SLS AMG Black Series θα χρειαστεί να πουλήσετε το σπίτι σας (photos-video)

Mercedes-Benz 230 SL: Η «Παγόδα» κλείνει τα 60 - Πώς προέκυψε το παρατσούκλι της (photos)