2024 Dacia Duster: Αυτά είναι τα κινητήρια σύνολα της τρίτης γενιάς


Γαλλικό δημοσίευμα ρίχνει φως στους κινητήρες που θα εφοδιάσουν την τρίτη γενιά του Dacia Duster και στην υβριδική τεχνολογία που θα ενσωματώσουν. Που αναμένεται να τοποθετηθεί τιμολογιακά η νέα πρόταση;

  • 15/6/2022

Το τρίτης γενιάς Dacia Duster αναμένεται με μεγάλη αγωνία από τους fans της φίρμας προκειμένου να δουν τα στοιχεία που θα συνοδεύσουν τη νέα πρόταση. Αν και μέχρι σήμερα εμφανίστηκαν διάφορα εμπόδια στην ανάπτυξή του, η Dacia δείχνει να τηρεί τα χρονοδιαγράμματα και να παραμένει πιστή στο ραντεβού του 2024 όπου θα γίνει το επίσημο λανσάρισμα.

Η βασικότερη αλλαγή που θα φέρει το νέο Duster είναι η χρησιμοποίηση της πλατφόρμας CMF-B που θα του ανοίξει ορίζοντες για να βαδίσει στο "μονοπάτι" της ηλεκτροκίνησης και να φτάσει στην επιθυμητή μείωση των εκπομπών CO2 για την οποία «πασχίζουν» όλες οι εταιρείες.

Παρούσα θα είναι και η τετρακίνηση με την Dacia να μην προχωρά στην αφαίρεση της επιλογής, αφού με αυτή την κίνηση θα στερούσε ένα από τα βασικά στοιχεία στον off-road χαρακτήρα του μοντέλου.

Σήμερα το Duster είναι διαθέσιμο με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου ενώ στις επιλογές υπάρχει και ο συνδυασμός βενζίνης-LPG που απογειώνει την αυτονομία και η οποία θα διατηρηθεί. Καμία, όμως, έκδοση δεν συνδυάζεται με υβριδική τεχνολογία κάτι το οποίο θα συμβεί στη νέα γενιά του μοντέλου όπου θα διαθέτει αποκλειστικά κινητήρες βενζίνης, μιας και το diesel μας… αποχαιρετάει.

Το νέο Duster θα έχει ως βάση τον 1,3 lt TCe των 130 PS ενώ θα είναι διαθέσιμος και με ήπια υβριδική τεχνολογία (MHEV) των 12V όπου η δύναμη θα αυξάνεται στους 150 PS.

Βασικός πρωταγωνιστής σε αυτόν το συνδυασμό θα είναι ένα 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ενώ στις διαθέσιμες επιλογές θα είναι και το αυτόματο EDC που υπάρχει και σήμερα. Αυτό το σύνολο αναμένεται να μείνει στην αγορά μέχρι και το 2027 όταν θα εφαρμοστεί το νέο πρότυπο Euro7.

Τη γκάμα θα συμπληρώνει και η πλήρως υβριδική έκδοση (HEV) που θα αντιγράψει στοιχεία από την E-Tech τεχνολογία που χρησιμοποιεί η Renault ενώ θα έχει ως βάση ένα βενζινοκινητήρα του 1.6 lt, τον ίδιο που χρησιμοποιεί και το υβριδικό Renault Captur.

Τέλος, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι βασικός στόχος της Dacia είναι το νέο Duster να συνεχίσει να είναι η πιο προσιτή SUV πρόταση στην αγορά ωστόσο θα πρέπει να θεωρήσουμε ως δεδομένο ότι η τιμή του θα τοποθετηθεί αρκετά πιο ψηλά από τα επίπεδα που βρίσκεται σήμερα.

Πηγή: largus.fr

.