2024 Dacia Duster: Σε ποιο σημείο βρίσκεται η σχεδίαση της νέας πρότασης;


Οι αλλαγές τριών designers μέσα σε ένα έτος έχουν προκαλέσει ερωτήματα για την ανάπτυξη του νέου Dacia Duster, ωστόσο ο CEO Denis Le Vot εμφανίστηκε καθησυχαστικός.

  • 30/5/2022

Τους τελευταίους μήνες έχουν σημειωθεί μια σειρά αλλαγών στο στρατόπεδο της Dacia οι οποίες έχουν δημιουργήσει πολλές απορίες σχετικά με το πόσο πιστό θα παραμείνει το project τόσο του νέου Duster όσο και του Bigster στο αρχικό χρονοδιάγραμμα.

Η πιο σημαντική αλλαγή ήρθε στη θέση του επικεφαλής σχεδιασμού με τον Miles Nurnberger να αποχωρεί πριν πριν προλάβει καλά καλά να συμπληρώσει έναν χρόνο στη νέα του θέση.

Προκειμένου να βάλει τα πράγματα στη θέση τους και να καθησυχάσει όλους αυτούς που περιμένουν με αγωνία τα νέα μοντέλα, ο CEO Denis Le Vot μίλησε για την πορεία των projects και τόνισε πως όλα πηγαίνουν… ρολόι παρά τις ανακατατάξεις που έχουν γίνει.

Θυμίζουμε ότι πριν από τον Nurnberger τη θέση κατείχε ο Alejandro Mesonero-Romanos που μετακόμισε στην Alfa Romeoενώ πλέον το τιμόνι της σχεδιαστικής ομάδας βρίσκεται στα χέρια του αντιπροέδρου της Dacia, David Durand.

«Ήταν απογοητευτικό να χάσουμε τον Alejandro και τον Miles μέσα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, αλλά κάποιες αλλαγές δεν μπορούν να ελεγχθούν», τόνισε αρχικά ο Le Vot και συνέχισε: «Αυτά όμως συμβαίνουν. Ο σχεδιασμός των νέων Duster και Bigster έχουν ολοκληρωθεί κατά 99%, οι αλλαγές στην εικόνα του brand έχουν ολοκληρωθεί και επίσης έχουμε στα σκαριά κάποιες συναρπαστικές ιδέες που έχουν ήδη αναπτυχθεί  και κάποιες άλλες που είναι υπό ανάπτυξη».

O Denis Le Vot δίπλα στο concept Dacia Bigster
O Denis Le Vot δίπλα στο concept Dacia Bigster

Όταν τον Ιούνιο του 2021 είχε ανακοινωθεί η πρόσληψη του Nurnberger από την Aston Martin, η έλευσή του είχε προκαλέσει έκπληξη ενώ παράλληλα είχε δημιουργήσει υψηλές προσδοκίες για τα επόμενα μοντέλα της Dacia, αφού θα κουβαλούσαν την υπογραφή ενός designer με μεγάλη εμπειρία στην κατηγορία των πολυτελών οχημάτων. Μη ξεχνάμε ότι το όνομα του συνδέθηκε τόσο με την Aston Martin DBX όσο και με το project της Valkyrie.

Όπως έγινε γνωστό ο Nurnbergrer αποφάσισε να αποχωρήσει για προσωπικούς λόγους που δεν είχαν να κάνουν με την Dacia. «Είμαι λυπημένος που έφυγε ο Miles. Ήταν υπέροχος τύπος. Είχε προσωπικούς λόγους που ήθελε να αποχωρήσει και έπρεπε να τους σεβαστώ», δήλωσε μετά την αποχώρησή του ο Le Vot.

Το ευχάριστο είναι ότι αυτές οι «σπόντες» δεν έχουν επηρεάσει την εξέλιξη του νέου Dacia Duster και έτσι είναι αρκετά πιθανό να μας αποκαλυφθεί το 2024.

Αναφορικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά, το τρίτης γενιάς Duster θα σηματοδοτήσει τη μετάβαση του SUV στην πλατφόρμα CMF-B, από την B0 που χρησιμοποιεί η τρέχουσα και έχει εξελιχθεί μέσα από τη συμμαχία της Renault με τη Nissan.

Έτσι θα ανοίξει ο δρόμος ώστε το αυτοκίνητο να περάσει στην εποχή της ηλεκτροκίνησης, αφήνοντας πίσω τα πετρελαιοκίνητα σύνολα και συμβαδίζοντας την ίδια στιγμή με τα όλο και πιο αυστηρά κριτήρια εκπομπών CO2 που εφαρμόζει η Ευρωπαϊκή Ένωση.