Alpine R5: H “hot” έκδοση τoυ ηλεκτρικού Renault 5


Ως μέρος της ηλεκτρικής και πιο fun to drive γκάμας της, η Alpine φαίνεται ότι θα ετοιμάσει και μία ισχυρότερη έκδοση υψηλών επιδόσεων του επερχόμενου και αμιγώς ηλεκτρικού Renault 5. Τι γνωρίζουμε έως τώρα.  

  • 1/2/2022

Η Alpine όπως φαίνεται δεν κάθεται στις δάφνες της και αφού ανέλαβε πλήρως τις σπορ δημιουργίες της Renault μετά το «θάνατο» της Renault Sport, συνεχίζει να αναπτύσσει τα σχέδιά της.

Οι νέες πληροφορίες που έρχονται από μέσα του εξωτερικού λένε ότι η γαλλική εταιρεία ετοιμάζει τώρα μια πιο ισχυρή έκδοση του επερχόμενου και αμιγώς ηλεκτρικού Renault 5 με έναν ηλεκτροκινητήρα 215 ίππων τοποθετημένο μπροστά, δανεισμένο από το νέο Megane E-Tech, όπως επιβεβαίωσε ο Επικεφαλής μηχανικός της εταιρείας.

Η Alpine έχει ήδη δηλώσει ότι μέχρι τα μέσα της δεκαετίας πρόκειται να στραφεί αποκλειστικά στα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα και έχει ήδη δώσει στο φως κάποια teaser για αυτό που αποκαλεί “Dream garage”. Αυτή η τριπλέτα σπορ μοντέλων αποτελείται από ένα μεγάλο SUV με κουπέ γραμμή οροφής, ένα σπορ αυτοκίνητο που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη Lotus και το μικρό hot hatch R5.

Μάλιστα, ο Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος Μηχανολογίας της εταιρείας, Gilles le Borgne, είχε επιβεβαιώσει ότι η έκδοση της Alpine του Renault 5 θα χρησιμοποιεί έναν κινητήρα που θα είναι τοποθετημένος μπροστά, απόδοσης 215 ίππων. Ανάλογα με το βάρος, οι πρώτες εκτιμήσεις θέλουν το κλασικό 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε χρόνο κοντά στα 6,0 δευτερόλεπτα.

Ο Le Borgne αποκάλυψε επίσης ότι η Alpine εξελίσσει μια διάταξη τετρακίνησης με πολλούς (2 ή 4) ηλεκτρικούς κινητήρες για το σπορ SUV της, αλλά το R5 θα είναι αποκλειστικά με κίνηση μπροστά.

Είναι πολύ πιθανό ότι το R5 της Alpine θα έχει στο οπλοστάσιο του τη μεγαλύτερη μπαταρία των 52 kWh που προσφέρεται στην πλατφόρμα CMF-BEV, για να προσφέρει αυτονομία άνω των 272 χιλιομέτρων. Το πλαίσιο θα διαθέτει σφιχτότερες αναρτήσεις όπως είναι φυσικό, με γόνατα MacPherson μπροστά (η πλατφόρμα CMF-BEV μοιράζεται πολλά εξαρτήματα με την πλατφόρμα CMF-B που υπάρχει στο τρέχον Clio) και μια διάταξη πολλαπλών συνδέσμων στο πίσω μέρος.

ΠΗΓΗ: Autoexpress