Dinalpin A110: Το alrer ego της Alpine A110


Η μεξικανική εταιρεία «DINA» («Diesel Nacional») κατασκεύαζε τις Alipne Α110 στη λατινοαμερικανική χώρα οι οποίες ονομάζονταν Dinalpin A110 και είχαν τα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά.

  • ΠΗΓΗ: ROAD AND TRACK.
  • 10/4/2020

Η αναβίωση της Alpine (ως εταιρείας) και της Α110 (ως σύγχρονου  μοντέλου), από τη Renault δημιούργησε αίσθηση με το αποτέλεσμα και αύξησε το ενδιαφέρον και τη ζήτηση για το ιστορικό αυτοκίνητο το οποίο παρουσιάστηκε το 1961. Μια αυθεντική Α110 σε καλή κατάσταση κοστίζει πλέον περισσότερο από 100.000 ευρώ και δεν είναι εύκολο να τη βρει κάποιος που ενδιαφέρεται να την αποκτήσει.

Ωστόσο, υπάρχει η εναλλακτική η οποία ακούει στο όνομα Dinalpin A110. Πρόκειται για τις Alpine που παράγονταν στο Μεξικό έπειτα από άδεια που είχε δώσει προς τούτο η Renault στην εγχώρια κρατική εταιρεία κατασκευής λεωφορείων και φορτηγών «DINA» («Diesel Nacional»). Η παραγωγή της Dinalpin A110 στη λατινοαμερικανική χώρα ξεκίνησε το 1965 και διήρκησε ως το 1974. Και αν το χρονικό διάστημα μάς φαντάζει μεγάλο δεν ισχύει το ίδιο και για τον αριθμό των αυτοκινήτων που βγήκαν από τη γραμμή παραγωγής. Σύμφωνα με τα στοιχεία που υπάρχουν στο αρχείο της εταιρείας, σε αυτά τα εννέα χρόνια κατασκευάστηκαν μόνο 508 Dinalpin A110.

Αυτές είχαν τα ίδια μηχανικά μέρη και τεχνικά χαρακτηριστικά με τις Alpine A110 που κατασκευάζονταν στη Διέππη και θεωρούνται το ίδιο αυθεντικές. Ωστόσο, η τιμή αγοράς τους είναι φθηνότερη από την αντίστοιχη των οχημάτων που παράγονταν στη Γαλλία και αντιμετωπίζονται ως ευκαιρία από όσους μπορούν να βρουν μία για να την αποκτήσουν. Καθώς ο αριθμός στον οποίο παρήχθησαν είναι μικρός, τις καθιστά ακόμα πιο σπάνιες στους κύκλους των συλλεκτών ιστορικών αυτοκινήτων σε σχέση με αυτές που κατασκευάστηκαν στη Διέππη. Να σημειώσουμε ότι εκτός από τη Γαλλία και το Μεξικό, η Alpine A110 κατασκευάστηκε επίσης στη Βουλγαρία, την Ισπανία και τη Βραζιλία έπειτα από επίσημη άδεια της Renault.