Έλλειψη τσιπ: Φως στο τούνελ με νέο λογισμικό ανοικτού κώδικα!


Η Volkswagen και η Continental θα συνεργαστούν με την εταιρεία Arm για τη χρήση τεχνογνωσίας της τελευταίας η οποία αναμένεται να δώσει λύση στο πρόβλημα έλλειψης τσιπ με τη χρήση πληροφοριών μέσω ανοιχτού κώδικα και υπολογιστικού νέφους (cloud).

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 11/10/2021

Η έλλειψη τσιπ για την παραγωγή αυτοκινήτων αποτελεί σημαντικό πρόβλημα για τις εταιρείες τού κλάδου και αυτές κάνουν ό,τι μπορούν για να εξασφαλίσουν όσο το δυνατόν περισσότερα αλλά και να βρουν λύσεις που θα περιορίσουν και θα εξαλείψουν το φαινόμενο αυτό.

Όπως έγινε γνωστό, η Volkswagen και η Continental θα συνεργαστούν με τη βρετανική εταιρεία Arm Ltd. με σκοπό να επωφεληθούν από το λογισμικό ανοιχτού κώδικα που αυτή έχει αναπτύξει και το οποίο διαθέτει μέσω υπολογιστικού νέφους (cloud).

Αυτό ονομάζεται «Scalable Open Architecture for Embedded Edge» («SOAFEE») και έχει σχεδιαστεί ώστε να βοηθήσει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να έχουν μια καλή βάση ώστε να εξελίξουν και να δημιουργήσουν τα δικά τους συστήματα και να αντιπαρέλθουν την έλλειψη τσιπ που είναι απαραίτητα σε ένα όχημα για τη λειτουργία κάποιων συστημάτων τους. Η Arm Ltd. συνεργάζεται ήδη με την Cariard, μια εταιρεία δημιουργίας λογισμικού η οποία ανήκει στον Όμιλο Volkswagen, με την Continental και με την Amazon Web Services, για το συγκεκριμένο λογισμικό. 

Το «SOAFEE» βασίζεται στα προηγούμενα «Project Cassini» και «SystemReady» και επιτρέπει σε κάποια αυτοκινητοβιομηχανία τη χρήση του για την ανάπτυξη του δικού της αντίστοιχου συστήματος που να αφορά στην ασφάλεια ενός οχήματος. Επίσης, και στη δημιουργία εφαρμογών που θα χρησιμοποιούνται για τα ηλεκτρονικά συστήματα που αφορούν στη λειτουργία του κινητήρα, στα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, στις πληροφορίες που απεικονίζονται στις οθόνες του πίνακα οργάνων και της κονσόλας, όπως και στην ασφάλεια ενός οχήματος αυτόνομης οδήγησης.

Ο κ. Chet Babla, Αντιπρόεδρος της Arm Ltd., δήλωσε σχετικά: «Ο κλάδος της αυτοκινητοβιομηχανίας βρίσκεται σε ένα κρίσιμο σημείο καμπής αναφορικά με την εφοδιαστική αλυσίδα του και επανεξετάζεται και επαναπροσδιορίζεται η διαδικασία συνεργασίας με δημιουργούς πρωτότυπων εξαρτημάτων (σημ.: με προμηθευτές).

»Ηγούμαστε μιας προσπάθειας συνεργασίας η οποία πληροί τα στάνταρ, έχει το λογισμικό, τις πηγές δημιουργίας και τις απαιτούμενες εξειδικευμένες πλατφόρμες που έχουν σχεδιαστεί για την ασφάλεια και την ικανοποίηση σε πραγματικό χρόνο των αναγκών της αυτοκινητοβιομηχανίας για τις απαιτούμενες ηλεκτρονικές εφαρμογές».