Επίσημο: Τίτλοι τέλους για την παραγωγή της Mercedes-AMG GT


Τουλάχιστον ο ισχυρός άντρα της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, Δημήτρης Γιαννακόπουλος, πρόλαβε να βάλει μία Black Series στο γκαράζ του.

  • 22/9/2022

Οι υποψίες που κυκλοφορούσαν εδώ και καιρό και μιλούσαν για κλείσιμο της παραγωγής της Mercedes-AMG GT επιβεβαιώθηκαν από επίσημα χείλη. Λίγες ημέρες πριν την παρουσίαση της νέας Mercedes-AMG C 63 S E Performanceο επικεφαλής της AMG, Philipp Schiemer, είχε τηλεδιάσκεψη με δημοσιογράφους όπου και μίλησαν για τις τεχνικές λεπτομέρειες του μοντέλου.

Σε αυτή την κουβέντα συμμετείχε και ο Brian Silvestro από το roadandtrack.com ο οποίος αποκαλύπτει ότι μεταξύ άλλων ο Schiemer αποκάλυψε ότι η παραγωγή του γερμανικού supercar έχει ήδη κλείσει και πλέον δεν είναι διαθέσιμο στο αγοραστικό κοινό.

Η εταιρεία δεν θέλησε να δημοσιοποιήσει νούμερα αναφορικά με τις πωλήσεις που σημείωσε η GT ωστόσο ξένα δημοσιεύματα αναφέρουν ότι μόνο η Black Series έφτασε τις 1.700 μονάδες. Θυμίζουμε ότι μία από αυτές βρίσκεται εδώ και λίγους μήνες στα χέρια του προέδρου της ΒΙΑΝΕΞ και ισχυρού άντρα της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, Δημήτρη Γιαννακόπουλου.

Στη συνέχεια ο Schiemer δήλωσε: “Νομίζω η πορεία της GT κρίνεται ως επιτυχημένη και συνεπώς είναι αρκετά εύκολο για εμάς να προχωρήσουμε με τον διάδοχό της”. Αυτή ήταν η απάντηση που έδωσε στους εκπροσώπους του Τύπου όταν ερωτήθηκε αν θα δούμε σύντομα την επόμενη γενιά της.

Από εκεί και πέρα δεν αποκαλύφθηκε καμία λεπτομέρεια για τον τρόπο με τον οποίο θα αναπτυχθεί η νέα πρόταση και φυσικά το αν θα συνεχίσει να εφοδιάζεται με τον V8 της Mercedes.

Πριν από λίγες ημέρες ο αντιπρόεδρος του τομέα εξέλιξης, Joerg Bartels, αποκάλυψε πως στόχος της εταιρείας είναι να συνεχίσει να χρησιμοποιεί το συγκεκριμένο σύνολο εφόσον η γκάμα της εταιρείας μπορεί να διατηρηθεί μέσα στα επιθυμητά όρια του μέσου όρου εκπομπών CO2.

Η απόφαση όμως της AMG να εγκαταλείψει τον V8 κινητήρα που «φορούσε» ο προκάτοχος της C 63 , επιλέγοντας ένα 4κύλινδρο μοτέρ με ηλεκτρική υποβοήθηση για τη νέα έκδοση, ίσως να μας προετοιμάζει για αυτό που θα δούμε και στην περίπτωση της GT.

Φυσικά, από τα σενάρια που θα παίξουν δεν θα πρέπει να αποκλειστεί η επιλογή μιας αμιγώς ηλεκτρικής πρότασης, κάτι που κάνουν αρκετές εταιρείες. Μια από αυτές φαίνεται να είναι η Audi η οποία δείχνει έτοιμη να προχωρήσει με τη συγκεκριμένη επιλογή για την επόμενη γενιά του R8.