H Bugatti δεν θα καταργήσει σύντομα τον θερμικό κινητήρα


Όπως δήλωσε ο κ. Mate Rimac, ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος της Bugatti, η Chiron δεν θα είναι το τελευταίο μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης τής θρυλικής εταιρείας, αλλά θα προσπαθήσει να υπάρξει και στο επόμενο, όποτε αυτό παρουσιαστεί.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 27/1/2022

Το να μιλάει –και να υπερασπίζεται– ο κ. Mate Rimac για τον κινητήρα εσωτερικής καύσης μοιάζει παράξενο και παράδοξο. Ο νεαρός Κροάτης είναι ένα «ζωντανό παράδειγμα» στον τομέα της ηλεκτροκίνησης και ο άνθρωπος που κατάφερε να κάνει την εταιρεία η οποία φέρει το όνομά του υπόδειγμα σε ό,τι αφορά την ανάπτυξή της.

Ο κ. Rimac, ανέλαβε Διευθύνων Σύμβουλος της Bugatti στις αρχές του περασμένου Νοεμβρίου, έπειτα από τη συνένωση της θρυλικής εταιρείας με την Rimac Automobili σε μία κοινή επιχειρηματική «στέγη». 

Θυμίζουμε ότι η Bugatti ανήκει στον Όμιλο VAG, όπως και η Porsche. Το 2019, η δεύτερη απέκτησε το 15% της Rimac Automobili και πριν από περίπου έναν χρόνο (Μάρτιος 2021) η εταιρεία από το Zuffenhausen ανακοίνωσε την αύξηση του ποσοστού της στο 24%.

Τα στελέχη του Ομίλου VAG, για να καταφέρουν να διασώσουν την Bugatti από την επερχόμενη επικράτηση της ηλεκτροκίνησης αποφάσισαν μια επιχειρηματική συνένωση αυτής με την εταιρεία του κ. Rimac ο οποίος ανέλαβε τον ρόλο του Διευθύνοντος Συμβούλου στο νέο εταιρικό σχήμα.

Ο κ. Rimac δήλωσε πρόσφατα πως κατά την άποψή του υπάρχει μέλλον για τους θερμικούς κινητήρες στα οχήματα της Bugatti. Τα λόγια αυτά έχουν ιδιαίτερη σημασία καθώς ακούγονται από τα χείλη ενός ανθρώπου που έχει ταυτιστεί με την ηλεκτροκίνηση σχεδόν όσο και ο κ. Elon Musk (Tesla).

Αυτό «μεταφράζεται» ως μια ένδειξη ότι η Chiron δεν θα είναι το τελευταίο μοντέλο στην ιστορία της Bugatti με «συμβατικό» (sic) κινητήρα αλλά ότι τέτοιος θα υπάρξει και στο επόμενο (ίσως και στα επόμενα), όποτε κι αυτό (αυτά) παρουσιαστεί (παρουσιαστούν). 

Όμως, προς το παρόν, δεν γνωρίζουμε εάν τα στελέχη της Bugatti θα διατηρήσουν τον οκτάλιτρο διάταξης W16 κινητήρα που χρησιμοποιεί η εταιρεία από την επανεμφάνισή της στην αυτοκινητοβιομηχανία το 2005, με την Veyron, ή θα χρησιμοποιεί κάποιον άλλο μικρότερης χωρητικότητας και λιγότερο εντυπωσιακό. Πάντως, είναι σίγουρο πως, όποιος και αν είναι ο κινητήρας, θα διαθέτει τεχνολογία υβριδικής διάταξης.