Η Hyundai πάει κόντρα στο ρεύμα της εποχής και επενδύει στα «μικρά»


Στην εποχή που τα SUV έχουν κατακλύσει τις γκάμες των εταιρειών, η Hyundai είναι αποφασισμένη να επενδύσει στις μικρές κατηγορίες και φέρνει νέες γενιές για τα i10, i20 και i30.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 8/3/2023

Η Hyundai αναγνωρίζει ότι δεν είναι όλοι fans των μεγάλων οχημάτων, όπως για παράδειγμα τα SUV και τα crossover, κι έτσι παραμένει αφοσιωμένη στη μικρή κατηγορία. Τα compact μοντέλα δεν πρόκειται να φύγουν από την γκάμα της κορεάτικης αυτοκινητοβιομηχανίας, όπως επιβεβαίωσε ο Michael Cole, διευθύνων σύμβουλος της Hyundai στην Ευρώπη.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του νέου Hyundai Kona, ο Cole μίλησε στο βρετανικό Autocar, αποκάλυψε ότι έρχονται νέες γενιές για τα i10, i20 και i30, παρά την «τρέλα» που επικρατεί στη σύγχρονη αυτοκινητοβιομηχανία, αναφορικά με τα SUV. Την ώρα που πολλοί κατασκευαστές εγκαταλείπουν σταδιακά τη μικρή και μικρομεσαία κατηγορία, οι Κορεάτες προσφέρουν νέες λύσεις σε αυτούς που συνεχίζουν να υποστηρίζουν τις συγκεκριμένες κατηγορίες.

«Σχεδιάζουμε τη στρατηγική μας για το ποια μοντέλα θα τοποθετηθούν κάτω από το Kona, μακροπρόθεσμα. Για τώρα, τα i10, i20 και i30 συνεχίζουν να βρίσκονται στα πλάνα μας, ακόμα και για την επόμενη γενιά. Δε θέλουμε να χάσουμε κανέναν πελάτη. Δε θα ήθελα να απομακρυνθούμε από κάποια αγοραστική ομάδα. Οπότε πρέπει να λάβουμε υπόψη μας τους πελάτες που προτιμούν τα i10, i20 και i30,» είπε ο Cole.

Φυσικά, ο εξηλεκτρισμός των τριών μοντέλων είναι δεδομένος για το μέλλον, όσο η Ευρώπη βαδίζει σταθερά πως την πλήρη εξανθράκωση των νέων οχημάτων της. Βέβαια, το 2035 είναι 12 χρόνια μακριά, κι έτσι η Hyundai έχει αρκετό χρόνο να παρουσιάσει την επόμενη γενιά των i10, i20 και i30.

Μέρος της μελλοντικής γκάμας της εταιρείας θα είναι και το νέο Elantra N, το οποίο πρόκειται να φέρει ΜΕΚ, όπως είχε αποκαλύψει πριν λίγους μήνες ο Albert Biermann, τεχνικός σύμβουλος της αυτοκινητοβιομηχανίας. Παράλληλα, το i30 N θα αποσυρθεί από την ευρωπαϊκή αγορά, αφού οι αυστηροποιημένοι περιορισμοί στις εκπομπές CO2 κάνουν την ύπαρξή του αδύνατη.

Και το νέο Kona N φαίνεται να βρίσκεται πολύ κοντά στο λανσάρισμά του, με τους Κορεάτες να «ποντάρουν» στον εξηλεκτρισμό του, κάτι που θα εξαρτηθεί όμως από την επιτυχία του πολυαναμενόμενου Ioniq 5 N.