Η Lancia γυρίζει την πλάτη στα SUV και «φταίει» η Alfa Romeo


Ο CEO της Lancia, Luca Napolitano, αποκάλυψε ότι η Ypsilon προοριζόταν αρχικά για SUV όμως στην πορεία τα σχέδια άλλαξαν.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: STELLANTIS
  • 19/2/2024

Ο όμιλος Stellantis προσφέρει μία αρκετά ευρεία γκάμα μοντέλων ανάμεσα στις αυτοκινητοβιομηχανίες που υπάγονται σε αυτόν, η οποία αποτελείται σε μεγάλο βαθμό από SUV. Είτε θερμικά, είτε αμιγώς ηλεκτρικά, μικρότερα ή μεγαλύτερα σε μέγεθος, με πιο παραδοσιακό ή καινοτόμο σχεδιασμό, οι επιλογές του ομίλου στη συγκεκριμένη κατηγορία είναι πολλές.

Ο CEO της Lancia, Luca Napolitano
Ο CEO της Lancia, Luca Napolitano

Ωστόσο μία εταιρεία δείχνει να διαγράφει διαφορετική πορεία. Με τη γέννηση της νέας γενιάς της Lancia Ypsilon, ο CEO της ιταλικής φίρμας, Luca Napolitano, μίλησε για την αλλαγή σχεδίων σχετικά με την κατηγορία και τον σχεδιασμό του μοντέλου. Ο Ιταλός διευθύνων σύμβουλος αποκάλυψε ότι η νέα Ypsilon προοριζόταν αρχικά για SUV, όμως, κατέληξε με hatchback αμάξωμα.

«Το πρότζεκτ ξεκίνησε με ένα B-SUV, όμως αποφάσισαμε να το υποβαθμίσουμε σε μέγεθος. Πρώτον, επειδή υπάρχουν ήδη πολλά SUV μέσα στον όμιλο Stellantis, οπότε υπάρχει αλληλεπικάλυψη. Δεύτερον, δουλεύουμε μαζί με την Alfa Romeo, οπότε παίρνουμε αποφάσεις μαζί. Με τη Milano και την Ypsilon, διαχωρίζουμε τις κατηγορίες και τους πελάτες. Τρίτον, πρέπει να παραμείνουμε πιστοί στους πελάτες μας στην Ιταλία,» σχολίασε ο Napolitano.

Εκτός από το γεγονός ότι η Lancia δε θέλει να βρίσκεται σε ανταγωνιστική θέση απέναντι στην Alfa Romeo, η οποία θα αποκαλύψει τη Milano στις 10 Απριλίου, ο Napolitano αναφέρθηκε και στο κομμάτι της αεροδυναμικής, η οποία θα παίξει σημαντικό ρόλο στα επόμενα βήματα της στρατηγικής της. Οι Ιταλοί ετοιμάζονται να περάσουν στην εποχή του πλήρους εξηλεκτρισμού της γκάμας τους από το 2026, όπου η αεροδυναμική σχεδίαση θα είναι αναγκαία, για τη βελτιστοποίηση της αυτονομίας.

Έτσι, επιβεβαιώνεται ότι τα επόμενα μοντέλα της αυτοκινητοβιομηχανίας, η Gamma κι η Delta, δε θα ανήκουν στην κατηγορία των SUV, ακολουθώντας το ίδιο ή παρόμοιο μονοπάτι με την Ypsilon.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

«Ψήνεται» επιστροφή της Lancia στο WRC

Η απίστευτη ιστορία της εμβληματικής Lancia Hyena

Lancia: Νέα εποχή με ανανεωμένο σήμα και ξεκάθαρο σχεδιαστικό όραμα (photos-video)