Η OPUS Mercedes-AMG GT Black Series ξεπερνά τους 1.000 ίππους!


Ο Γερμανός βελτιωτής OPUS απογειώνει την ισχύ της Mercedes-AMG GT Black Series στους 1.111 ίππους. Ας δούμε πως το πέτυχε αυτό. 

  • 15/9/2021

Πολλοί μπορεί να αναρωτιούνται αν θα υπήρχε κάτι ακόμα πιο ισχυρό από την Mercedes-AMG GT Black Series. Η αλήθεια είναι ότι μέχρι τώρα δεν θα υπήρχε, αλλά ο Γερμανός βελτιωτής OPUS ήταν ο πρώτος στον κόσμο που τόλμησε να δημιουργήσει την AMG GT Black Series που ξεπερνά τα 1.000 άλογα.

Οι Γερμανοί από την OPUS innovation, με επικεφαλής τον Lucas Domogara, μηχανικό και διευθυντή μάρκετινγκ, μέχρι τώρα δεν είχαν τολμήσει μία τόσο ριζοσπαστική βελτίωση, και είναι ο πρώτος οίκος βελτιώσεων που τόλμησε να ανεβάσει την αποκλειστική Mercedes-AMG GT Black Series σε άλλο επίπεδο.

Η βάση της OPUS innovation βρίσκεται σε μια παλιά εγκατάσταση της Mercedes-AMG, στο επιχειρηματικό πάρκο κοντά στο Nürburgring και μέχρι τώρα το κύριο αντικείμενο της ήταν οι δοκιμές εξέλιξης ως ανεξάρτητη εταιρεία συμβούλων για κατασκευαστές στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Η OPUS Mercedes-AMG GT Black Series ήταν μία από τις πιο απαιτητικές προκλήσεις που δεν είχαν αντιμετωπίσει ξανά πριν. Ένα βελτιωτικό πακέτο με 381 επιπλέον ίππους για το πανίσχυρο σπορ αυτοκίνητο της AMG εκτόξευσε την απόδοση του από τους 730 ίππους στους 1.111.

Επειδή αυτό το νούμερο πραγματικά τρομάζει, η εταιρεία θα προσφέρει δύο ακόμη ενδιάμεσα επίπεδα με 825 και 920 ίππους. Ο κατασκευαστής επισημαίνει ότι το πρώτο επίπεδο βελτίωσης διαθέτει απλώς και μόνο νέα χαρτογράφηση ψεκασμού στο λογισμικό της μονάδας ελέγχου κινητήρα και μετάδοσης, χωρίς να χρειάζεται περαιτέρω τροποποιήσεις όπως στα δύο επόμενα επίπεδα.

Στις δύο ισχυρότερες περιπτώσεις, οι υπερσυμπιεστές του 4,0 λίτρων V8 biturbo κινητήρα έχουν αντικατασταθεί, είναι εξοπλισμένοι με σφυρηλατημένα έμβολα, ενώ έχει ενισχυθεί σημαντικά το αυτόματο κιβώτιο DCT 7 σχέσεων για την διαχείριση της επιπλέον ροπής. Επιπλέον σημειώνεται ότι και η κυλινδροκεφαλή και όλο το σύστημα καυσίμου έχουν βελτιωθεί.

Μια σειρά μηχανικών βελτιώσεων που εμφανισιακά ολοκληρώνονται με σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου και ειδικά αεροδυναμικά εξαρτήματα για την επίτευξη της μέγιστης απόδοσης.

Η δέσμευση του OPUS δεν είναι να μείνει μόνο στα εργαστήρια, αλλά να κυκλοφορήσει τους επόμενους μήνες, για τους οποίους έχει πραγματοποιήσει σκληρές δοκιμές στο δρόμο και στην πίστα του Nürburgring.