Ioniq 5 N: Η πρώτη φωτογραφία για το ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο των Κορεατών


Με τις πωλήσεις του να αναμένονται στην ευρωπαϊκή αγορά μέσα στο 2023, η Hyundai προϊδεάζει πώς η ηλεκτρική της γκάμα θα έχει εκδόσεις Ν, στοχεύοντας άμεσα τα μοντέλα του γερμανικού ανταγωνισμού.

  • 6/5/2021

Με μια εντυπωσιακή εμφάνιση και τις ανάλογες πινελιές από το τμήμα εξέλιξης N της Hyundai, το Ioniq 5 N, έχει κατασκευαστεί για να φέρει τα χαρακτηριστικά ενός ηλεκτρικού… GTI!

Αν θελήσουμε να ορίσουμε έναν αντίπαλό του, τότε αυτός είναι σίγουρα το VW ID.4 GTX, που μόλις παρουσιάστηκε και αφορά την πιο σπορ έκδοση του ομώνυμου ηλεκτρικού SUV.

Ακριβώς στο ίδιο πνεύμα κινήθηκε και η Hyundai, που ως γνωστό έχει ανεξαρτητοποιήσει την Ioniq ως ξεχωριστό brand, ενώ πριν από μερικές μέρες ανακοίνωσε πώς τα αυτοκίνητά της μηδενικών ρύπων θα έχουν εκδόσεις του τμήματος βελτιώσεων της Hyundai N.

Tο αμάξωμα του Ioniq 5 που βλέπετe στη φωτογραφία θα δεχθεί πινελιές από το τμήμα βελτιώσεων της Hyundai  N  και το αποτέλεσμα αναμένεται εντυπωσιακό.
Tο αμάξωμα του Ioniq 5 που βλέπετe στη φωτογραφία θα δεχθεί πινελιές από το τμήμα βελτιώσεων της Hyundai "N" και το αποτέλεσμα αναμένεται εντυπωσιακό.

Το Ioniq 5 N που αναμένεται μέσα στο 2023 θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο της μάρκας και θα είναι εντυπωσιακό στην εμφάνισή του.

Μάλιστα, οι συνάδελφοί μας από το motor.es το έχουν προχωρήσει λίγο πιο πέρα, παρουσιάζοντας την πρώτη rendering φωτογραφία.

Tο κορεατικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, ξεφεύγει αρκετά από την αδιάφορη αισθητική των βασικών ανταγωνιστών του, όντας δυναμικό σε design με έντονους χρωματισμούς, τα χαρακτηριστικά LED φωτιστικά σώματα, ειδικές σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου για τη μείωση του βάρους, χαμηλωμένο αμάξωμα και ότι ακριβώς θα πρέπει να φέρει ένα αυτοκίνητο της γκάμας Ν.  

Καμία αλλαγή δεν αναμένεται στο εσωτερικό το Ioniq N σε σχέση με την απλή έκδοση που βλέπεται στη φωτογραφία.
Καμία αλλαγή δεν αναμένεται στο εσωτερικό το Ioniq N σε σχέση με την απλή έκδοση που βλέπεται στη φωτογραφία.

Το εσωτερικό θα είναι καινοτομικό και ψηφιοποιημένο, χωρίς να διαφέρει από εκείνο του απλού Ioniq 5. Minimal και με οθόνες 12 ιντσών, τιμόνι δύο ακτίνων, θερμαινόμενο, όπως αρμόζει σε να σύγχρονο ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Άγνωστο εάν η έκδοση Ν θα διαθέτει προαιρετικά και το ηλιακό πάνελ που είναι ενσωματωμένο στην οροφή προσφέροντας τη δυνατότητα φόρτισης της μπαταρίας κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Το πλαίσιο είναι χαμηλωμένο και με σπορ ρύθμιση για καλύτερη αίσθηση και βέλτιστους χειρισμούς από τον οδηγό.  

Μάλιστα, η Hyundai επιβεβαίωσε ότι η πλατφόρμα e-GMP που ενσωματώνει και το Ioniq 5 N, έχει τη δυνατότητα της μεταβολής της θέσης των ηλεκτρικών κινητήρων, ακόμη και σε μια κεντρική θέση, δίνοντας μεγαλύτερη ευελιξία.

Δεδομένου ότι η πρόθεση της Hyundai είναι να συνεχίσει να ασκεί μεγαλύτερη πίεση στα νέα ηλεκτρικά σπορ αυτοκίνητα της Volkswagen, οι Κορεάτες θα ξεπεράσουν τα 300 ίππους των Γερμανών με μια ειδική διαμόρφωση δύο ηλεκτρικών κινητήρων και τετρακίνησης που θα δώσουν ισχύ στο Ioniq 5 N, όπως ακριβώς συμβαίνει και με το KIA EV6. Μεταξύ των εκδόσεων EV6 GT, απόδοσης 325 hp και του EV6 GT Line των 585 hp, είναι δεδομένο πώς προσφέρονται επιλογές για όλα τα γούστα!

Να σημειώσουμε πώς η νορμάλ έκδοση του Ioniq 5 διαθέτει μπαταρία με χωρητικότητα 58 ή 72,6 kWh. Στην πισωκίνητη έκδοση ένας ηλεκτροκινητήρας παράγει 170 ίππους και 350 Nm, προσφέροντας την ολοκλήρωση της διαδικασίας επιτάχυνσης σε 8,5 δευτερόλεπτα.

Στην τετρακίνητη έκδοση με την ίδια μπαταρία, οι δύο κινητήρες παράγουν συλλογικά 235 ίππους και 605 Nm, επιτρέποντας επιτάχυνση στα 100 km/h από στάση σε 6,1 δευτερόλεπτα. Αντιστοίχως, με τη μεγαλύτερη μπαταρία το Ioniq 5 έχει απόδοση 217 ίππους (350 Nm) και επιτάχυνση σε 7,4 δευτερόλεπτα, ενώ η τετρακίνητη έκδοση με την ίδια μπαταρία αποδίδει 306 hp (605 Nm) και χρειάζεται μόλις 5,2 δευτερόλεπτα το 0-100 km/h.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Hyundai Ioniq 5 vs Kia EV6: Κορεατικός εμφύλιος για την κορυφή των EV

Eπίσημο: Αυτό είναι το φουτουριστικό Hyundai Ioniq 5 (video)

Ακολουθήστε το Car Αnd Driver στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τον κόσμο του αυτοκινήτου.