Νέο Honda HR-V: Η αποκάλυψη του ιαπωνικού SUV για τις ΗΠΑ


Το νέο αμερικάνικο Honda HR-V είναι εδώ με μοντέρνο σχεδιασμό και πιο ώριμο τεχνολογικά. Η αρθρωτή αρχιτεκτονική, τα συστήματα κίνησης και η τεχνολογία του Civic πρωταγωνιστούν στο νέο HR-V. Πώς μπορεί να το δούμε στην Ευρώπη.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΑΒΒΑΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 8/6/2022

Η Hondaαποκάλυψε με κάθε επισημότητα την δεύτερη γενιά του HR-V για τις Ηνωμένες Πολιτείες, η οποία όπως αναμενόταν έχει μεγάλες διαφορές σε σχέση με την ευρωπαϊκή έκδοση που έχουμε ήδη δοκιμάσει και στη χώρα μας.

Στην Ευρώπη τώρα, με δεδομένο το νέο HR-V που είναι και μικρότερο σε διαστάσεις, το πιθανότερο σενάριο είναι πως θα δούμε την αμερικάνικη έκδοση και στα μέρη μας, αλλά με άλλο όνομα. Αυτό θα είναι το νέο ZR-V.

Το νέο ZR-V για την ευρωπαϊκή αγορά θα εξοπλίζεται με το γνωστό υβριδικό σύστημα κίνησης e:HEV, το οποίο κατά πάσα πιθανότητα θα προέρχεται από το Civic με βάση τον τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης των 1.500 κυβικών. Παρουσία των δύο ηλεκτροκινητήρων, η συνδυαστική απόδοση του συστήματος φτάνει τους 131 ίππους, ενώ η μετάδοση περνά στους τροχούς μέσω κιβωτίου CVT.

Για την αμερικάνικη αγορά, πρόκειται μόλις για την δεύτερη γενιά του μοντέλου, με την πρώτη να παρουσιάστηκε μόλις το 2016. Το νέο Honda HR-V συνδυάζει τον ώριμο σχεδιασμό και τη μοντέρνα τεχνολογία του Civic με μια ευρύχωρη καμπίνα και την τετρακίνηση για να αντιμετωπίσει τους άλλους μεγάλους παίκτες της κατηγορίας.

Κάνοντας το ντεμπούτο του λίγους μήνες μετά το παγκόσμιο HR-V, που είδαμε και στην Ελλάδα, είναι δύσκολο να μην υπάρχει συγγένεια ανάμεσα στο νέο HR-V με το επίσης φρέσκο ??Civic. Τα δύο αυτοκίνητα βασίζονται στην αναβαθμισμένη αρθρωτή πλατφόρμα της Honda, την οποία στην εταιρεία ονομάζουν «Global Small Platform» και μοιράζονται τον ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο των 2,0 λίτρων με απόδοση 158 ίππων, το CVT κιβώτιο και την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων (αν και με διαφορετική γεωμετρία ανάρτησης, λόγω του ύψους του αμαξώματος).

Στο εσωτερικό, θα βρούμε τον νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων των 7,0 ιντσών να είναι στάνταρ και την προαιρετική κεντρική οθόνη αφής των 9,0 ιντσών να υποστηρίζει Apple CarPlay και Android Auto, ενώ όπως και στο Civic, το σύστημα infotainment διαθέτει και τα βασικά φυσικά κουμπιά.

Η πλούσια ομπρέλα των συστημάτων ασφαλείας της Honda με την ονομασία Honda Sensing δίνει και εδώ το παρόν, με την υπερπλήρη σουίτα ενεργητικής ασφάλειας της Honda να διαθέτει πλέον αναβαθμισμένο λογισμικό που υπόσχεται πιο ρεαλιστική συμπεριφορά για τα προσαρμοζόμενα cruise control και lane-keep assist.

Στην Αμερική, το νέο Honda HR-V θα ξεκινά τιμολογιακά από τα 24.895 δολάρια, τιμή ομολογουμένως αρκετά χαμηλότερη από την ευρωπαϊκή έκδοση, με την τετρακίνηση να είναι προαιρετική και να χρεώνεται 1.500 $.