Οι νέες εγκαταστάσεις της Toyota στην Ιαπωνία θυμίζουν Nurburgring! (photos)


Το εσωτερικό του νέου κέντρου Έρευνας κι Εξέλιξης της Toyota μοιάζει με το pitlane της εμβληματικής πίστας.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: TOYOTA
  • 4/4/2024

Η Toyota ξεκίνησε τις εργασίες για την κατασκευή του νέου κέντρου ερευνών κι εξέλιξής της στην περιοχή της Shimoyama στην Ιαπωνία τον Απρίλιο του 2018, οι οποίες ολοκληρώθηκαν φέτος, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία.

Οι εγκαταστάσεις περιλαμβάνουν μία μικρότερη έκδοση του Nurburgring, μήκους 5,3 km, η οποία αποκαλύφθηκε έναν χρόνο μετά την έναρξη των εργασιών, όμως δεν είναι αυτή, η μοναδική σύνδεση του κέντρου με την «Πράσινη Κόλαση». Σύμφωνα με τις νέες εικόνες που δημοσίευσε η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, το κτίριο, όπου θα εξελίσσονται τα μελλοντικά μοντέλα του τμήματος GR και της Lexus, μοιάζει πολύ με το pitlane της εμβληματικής πίστας, όσον αφορά στον σχεδιασμό του χώρου.

Εκεί θα συναντώνται τα τμήματα σχεδιασμού, εξέλιξης και μηχανικής με τους ανθρώπους που είναι υπεύθυνοι για τις δοκιμές των νέων οχημάτων και πρωτοτύπων, προκειμένου να διευκρινίζουν τυχόν προβλήματα, που προκύπτουν στην πορεία της δημιουργίας ενός μοντέλου.

Εκτός από το κέντρο ερευνών κι εξέλιξης καθεαυτό, το τεχνικό κέντρο της Toyota στη Shimoyama έχει μία πίστα δοκιμών υψηλών ταχυτήτων, όπως και μία διαδρομή για off-road δοκιμές. Συνολικά, οι εγκαταστάσεις καλύπτουν μία έκταση 6,508 τετραγωνικών χιλιομέτρων, ενώ η επένδυση κόστισε περίπου 1,85 δις ευρώ

Ο πρώην CEO και πρόεδρος και νυν στέλεχος της Toyota, Akio Toyoda, ανέφερε ότι αυτό θα είναι το μέρος που οι εργαζόμενοι της αυτοκινητοβιομηχανίας «θα οδηγούν, θα καταστρέφουν και θα βελτιώνουν αυτοκίνητα». Σύμφωνα με τον ίδιο, «όσο περισσότερο οδηγούμε και σπάζουμε τα οχήματα, τόσο καλύτερα γίνονται».

Ο Ιάπωνας δεν επιβεβαίωσε ποια ακριβώς μοντέλα θα κατασκευάζονται και θα δοκιμάζονται στο νέο κέντρο έρευνας, όμως είναι σίγουρο ότι οι εγκαταστάσεις θα γίνουν το «σπίτι» αρκετών δημιουργιών του τμήματος GR της εταιρείας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Η Toyota ετοιμάζει την ηλεκτρική έκδοση του Hilux – Πότε έρχεται

Η Toyota δεν γυρίζει την πλάτη στα EV - Το bZ4X «φλερτάρει» με αυτονομία 1.000 km

Όσο οι άλλοι στρέφονται στα EV, η Toyota ποντάρει στα υβριδικά και σπάει ταμεία