Πήγε την Chevrolet Camaro ZL1 του για service και του τη διέλυσαν!


Σύμβουλος service σε αντιπροσωπεία της Chevrolet στο Κονέκτικατ των ΗΠΑ πήρε το θρυλικό muscle car πελάτη του για μια μικρή βόλτα, αλλά η ονειρική βόλτα κατέληξε σε εφιάλτη.

  • ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΕΤΡΑΚΗΣ - ΦΩΤ.: CHEVROLET
  • 10/7/2024

Υπάρχει κάποιος βαθμός εμπιστοσύνης που απαιτείται για να αφήσεις το αυτοκίνητό σου σε μια αντιπροσωπεία με τη δέσμευση ότι θα το φροντίσουν. Δυστυχώς, δεν είναι λίγες οι φορές που θλιβερές ιστορίες βλέπουν το φως της δημοσιότητας, ιστορίες που στην περίπτωση αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων αποκτούν και διαφορετικό βάρος.

Η πιο πρόσφατη περίπτωση έχει ως κεντρικό πρόσωπο τον Kenny Habul ιδιοκτήτη μιας Chevrolet Camaro ZL1 1LE Hendrick Edition του 2018 που φέρεται να έδωσε συγκεκριμένες οδηγίες δηλώνοντας ότι δεν έπρεπε, σε καμία περίπτωση, το αυτοκίνητό του να βγει έξω από τις εγκαταστάσεις της H & L Chevrolet στο Ντάριεν του Κονέκτικατ όταν το πήγε εκεί για το προγραμματισμένο του service. Ωστόσο, το αίτημα του Habul, σύμφωνα με τη μήνυση που κατέθεσε στο Ανώτατο Δικαστήριο της Περιφέρειας του Στάμφορντ, δεν εισακούστηκε.

Όλα ξεκίνησαν όταν ο Habul πήγε την custom Camaro ZL1 με τον 6,2 λίτρων υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα του- στο service επειδή δεν εκκινούσε και οι άνθρωποι της H & L Chevrolet έπρεπε να αντικαταστήσουν έναν ελαττωματικό διακόπτη συμπλέκτη. Αντ’ αυτού, σύμφωνα με τη μήνυση, ο σύμβουλος service Matthew Sebastian πήρε το muscle car για μια βόλτα πέρα από τις προβλεπόμενες από ένα service διαδικασίες, φτάνοντας την ταχύτητα των  143 km/h στον διαπολιτειακό οδικό άξονα I-95 πριν χάσει τον έλεγχο και χτυπήσει το προστατευτικό κιγκλίδωμα. Το εξίσου ενδιαφέρον είναι ότι ο οδηγός - που φέρεται ότι ήταν ο Sebastian - δεν φορούσε ζώνη ασφαλείας τη στιγμή της σύγκρουσης.

Η ανάλυση του ενσωματωμένου καταγραφέα δεδομένων στο εργοστάσιο μετά τη σύγκρουση έδειξε ότι το γκάζι είχε φτάσει στο 95% της απόδοσης, μόλις τρία δευτερόλεπτα πριν από τη σύγκρουση, κάτι που τελικά οδήγησε στην ολική καταστροφή το σπάνιο μοντέλο. Ένα ακόμη λυπηρό στοιχείο είναι ότι το αξίας 97.000 δολαρίων (σε πρόσφατη εκτίμηση), Hendricks Edition Camaro δεν είχε οδηγηθεί ποτέ στο δρόμο, αλλά ο ιδιοκτήτης του το διατηρούσε ως συλλεκτικό όχημα. Πριν από τη σύγκρουση, το αυτοκίνητο είχε μόνο 1.591 km στο οδόμετρο.

Σύμφωνα με τον αστυνομικό που διερεύνησε τη σύγκρουση, «ο δρόμος ήταν καθαρός και δεν υπήρχαν συντρίμμια στο πεζοδρόμιο εκτός από αυτά που προέκυψαν από το ατύχημα», αναφέρεται στην αρχική καταγγελία. Ο τεχνικός ανέφερε ότι δεν μπόρεσε να παραμείνει στη λωρίδα του και, με βάση την ενσωματωμένη συσκευή εγγραφής δεδομένων και τις δηλώσεις της αστυνομίας, αυτό αποτελεί κλασική περίπτωση υπερβολικής ισχύος και όχι αρκετής προσοχής στον τρόπο εφαρμογής της. Ή, σύμφωνα με το σκεπτικό της καταγγελίας, η οδήγηση του Matthew Sebastian ήταν «σκόπιμη και απερίσκεπτη» και οι ενέργειές του ισοδυναμούσαν με «εξαιρετικά παράλογη συμπεριφορά».

Στην καταγγελία που υποβλήθηκε αρχικά στις 17 Ιουνίου, ο Habul ζήτησε πλήρη αποκατάσταση της αξίας της Hendricks Edition Camaro του, καθώς και δικαστικά έξοδα και λοιπές αποζημιώσεις. Ομοίως, η μήνυση υποστηρίζει ότι η H & L Chevrolet είναι επίσης υπόλογη για τη δράση του τεχνικού της, καθώς ήταν υπάλληλος της αντιπροσωπείας τη στιγμή της συντριβής.

Πηγή: Roadandtrack.com

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Η Chevrolet Camaro IROC-Z είναι μία χρονοκάψουλα από τη δεκαετία του '80 (photos)

Ακόμη και «νεκρή» η Chevrolet Camaro σπάει ρεκόρ πωλήσεων

Τέλος εποχής: Η Chevrolet κατασκεύασε τον τελευταίο V8 κινητήρα για την Camaro