Porsche 911: Aκόμα πιο κοντά στην «εξηλεκτρισμένη» έκδοση


Σε συνέντευξη που παραχώρησε ο CEO της Porsche, Oliver Blume, αναφέρθηκε και στην υβριδική 911 "πυροδoτώντας" την αγωνία των fans του εμβληματικού μοντέλου.  

  • 7/2/2022

Το ότι η Porsche δουλεύει πυρετωδώς πάνω στην ανάπτυξη μιας υβριδικής 911 είναι κάτι που το γνωρίζουμε ήδη. Μάλιστα, έχουμε δει από πέρυσι κατασκοπευτικές φωτογραφίες από μία 911 Turbo να κάνει δοκιμές στο Nurburgring ενώ πριν από λίγες μέρες αποκαλύψαμε φωτογραφίες με τον σχεδιασμό της νέας 911 που "έπαιζε" στα χιόνια

Η κουβέντα για το πολυαναμενόμεο μοντέλο φούντωσε ξανά μετά τη συνέντευξη του CEO της εταιρείας Oliver Blume, στην Handelsblatt όπου αναφέρθηκε στην προσπάθεια. «Η 911 είναι ένα κομμάτι της στρατηγικής μας για βιωσιμότητα. Το σημαντικό είναι ότι όταν αναφερόμαστε για την υβριδική τεχνολογία αυτού του μοντέλου, δεν εννοούμε plug-in λύσεις που είναι ήδη γνωστές. Αφορά περισσότερο στοιχεία που συναντάμε στο motorsport, δηλαδή πολύ δυναμικά υβριδικά συστήματα με υψηλή απόδοση ανάκτησης ενέργειας. Όπως για παράδειγμα η 919 Hybrid με την οποία νικήσαμε στο Le Mans για τρεις σερί χρονιές».

Στη συνέχεια κλήθηκε να αποκαλύψει ένα συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα σχετικά με την παρουσίαση του μοντέλου ωστόσο ο Blume δεν θέλησε να γίνει ιδιαίτερα αποκαλυπτικός: «Δεν θα σας αποκαλύψω τη χρονιά. Θα μπορέσουμε να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι όταν θα έχουμε το αυτοκίνητο έτοιμο. Αλλά μπορείτε να ξεκινήσετε να ανυπομονείτε».

Σε άλλο σημείο κλήθηκε να εξηγήσει τη στροφή του αγοραστικού κοινού προς τα sports cars παρά την περιβαλλοντική κρίση που βιώνουμε: «Πολλοί είναι αυτοί που θέλουν να εκπληρώσουν το όνειρο της αγοράς ενός γρήγορου αυτοκινήτου, όπως μίας Porsche. Προϊόντα με υψηλή ποιότητα κατασκευής, διαχρονικό σχεδιασμό και υψηλές επιδόσεις. Πέρυσι είχαμε περισσότερες από 50.000 παραγγελίες μόνο για την 911. Συνεχίζουμε να εμπλουτίζουμε την γκάμα μας με ελκυστικό τρόπο και αυτός είναι ένας από τους βασικούς παράγοντες της επιτυχίας μας».

Όταν ρωτήθηκε για το αν μπορεί η Porsche να πορευτεί εκτός της ομπρέλας του Ομίλου Volkswagen απάντησε: «Πρόκειται για ένα θεωρητικό ερώτημα. Σε οικονομικούς όρους, η ρευστότητα που έχουμε μπορεί να απαντήσει από μόνη της. Ωστόσο χρειαζόμαστε δυνατούς συνεργάτες για τη μετάβαση. Δεν μπορούμε και δεν θέλουμε να κάνουμε τα πάντα μόνοι μας. Στους τομείς που δεν μπορούμε να κάνουμε τα πάντα μόνοι μας, ψάχνουμε για κατάλληλους συνεργάτες και για συγκεκριμένα πεδία αυτός είναι ο Όμιλος Volkswagen».

Τέλος, όταν κλήθηκε να αποκαλύψει τον τρόπο με τον οποίο θα αναπτυχθεί η γκάμα των μοντέλων τα επόμενα χρόνια ανέφερε: «Έχουμε καταρτίσει ένα ευέλικτο στρατηγικό σχέδιο. Σε κάθε μία κατηγορία μας έχουμε μια πλήρη γκάμα κινητήρων – εσωτερικής καύσης, υβριδικών και αμιγώς ηλεκτρικών. Την επόμενη χρονιά, για παράδειγμα, η νέα ηλεκτρική Macan θα προστεθεί στις διαθέσιμες επιλογές ως μία άκρως ελκυστική πρόταση. Προς το παρόν όμως δεν θα ήθελα να αποκαλύψω κάτι περισσότερο».