Porsche: Η παραγωγή στη Λειψία έφτασε τα 2 εκατ. αντίγραφα - Αυτό ήταν το «ιστορικό» μοντέλο


Το συγκεκριμένο μοντέλο της Porsche που «σφράγισε» τον εντυπωσιακό αριθμό αντιγράφων μπορεί να θεωρηθεί ως... κάτοικος Λειψίας από το 2016.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ
  • 6/12/2023

Οι στιγμές ορόσημο είναι πολλές και διαφορετικές στην ιστορία κάθε αυτοκινητοβιομηχανίας. Μπορεί να περιλαμβάνουν από την παρουσίαση ενός προηγμένου τεχνολογικά κινητήρα ή μοντέλου μέχρι την κατασκευή μιας νέας «ριζοσπαστικής» πλατφόρμας ή ενός υπερσύγχρονου εργοστασίου.

Ωστόσο, σίγουρα ένα milestone είναι κοινό για τις περισσότερες και αφορά τον αριθμό των οχημάτων που έχουν κατασκευαστεί. Αυτού του είδους την περίσταση γιόρτασε η Porsche πριν από λίγες ώρες, καθώς από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου της Λειψίας βγήκε το μοντέλο με αύξοντα αριθμό 2.000.000.

Καθόλου τυχαία, το «σημαδιακό» μοντέλο ήταν η έκδοση Turbo E-Hybrid της 3ης γενιάς της Porsche Panamera, η οποία παρουσιάστηκε πριν από λίγες ημέρες στην Κίνα. Άλλωστε, από το 2016, με τη δεύτερη γενιά της, η Panamera μπορεί να θεωρείται ως «κάτοικος Λειψίας». Αυτό συνέβη από τη στιγμή που η εγκατάσταση της γερμανικής πόλης είχε ήδη μετατραπεί από «απλό» εργοστάσιο συναρμολόγησης σε πλήρες εργοστάσιο, αποκτώντας βαφείο αλλά και τμήμα κατασκευής αμαξωμάτων.

«Το success story του εργοστασίου της Λειψίας είναι άμεσα συνδεδεμένο με την Panamera. Όπως η ίδια η εγκατάσταση, έτσι και η Panamera αντιπροσωπεύει την ανάπτυξη και την εξέλιξη», τόνισε ο πρόεδρος του Δ.Σ. της Porsche Λειψίας, Gerd Rupp.

Οι δεσμοί της Panamera με τη Λειψία ξεκινούν από το 2009, όταν άρχισε να λειτουργεί η γραμμή παραγωγής της. Ωστόσο, τότε, η κατασκευή του αμαξώματος αλλά και το βάψιμο γινόταν εντός του Porsche Group. Στη Λειψία οι πρώτες σχετικές εργασίες ξεκίνησαν το Νοέμβριο του 2013, με τη μετατροπή της εγκατάστασης σε πλήρες εργοστάσιο. «Από τότε, κατασκευάζουμε μοντέλα στο σύνολό τους, από το αμάξωμα μέχρι την τελική συναρμολόγηση», εξηγεί ο Rupp.

Ως αποτέλεσμα, η συγκεκριμένη εγκατάσταση αποτελεί σημαντικό οικονομικό παράγοντα για την περιοχή, διαθέτοντας περισσότερους από 4.400 υπαλλήλους. Μάλιστα, τα τελευταία χρόνια έχει εξελιχθεί, με την προσθήκη του κλάδου της ηλεκτροκίνησης και έτσι τα επόμενα χρόνια θα μπορούν να παράγονται αμιγώς θερμικά, ηλεκτρικά και υβριδικά κινητήρια σύνολα από την ίδια γραμμή παραγωγής.

Όσο για το μοντέλο αριθμός 2.000.000; Η συγκεκριμένη Porsche Panamera Turbo E-Hybrid σε χρώμα Madeira Gold Metallic «ταξιδεύει» για το Ντουμπάι προκειμένου να παραδοθεί στον ιδιοκτήτη της.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τα 5 στοιχεία που κάνουν τη νέα Porsche Panamera να ξεχωρίζει

Διαθέσιμη στην Ελλάδα η Porsche Cayenne με τους 739 PS – Δείτε τις τιμές

Porsche: Τα Turbo μοντέλα έχουν πλέον το δικό τους σήμα