Πόση ομορφιά μπορείς να αντέξεις; Αυτή η Restomod Ferrari είναι χάρμα ιδέσθαι (photos)


Η πανέμορφη, κλασική, Ferrari 250 GT Berlinetta SWB του 1959, αναβιώνει ψηφιακά με τον V12 κινητήρα της να χρησιμοποιεί ως καύσιμο το υδρογόνο.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ - ΦΩΤΟ: FORGE DESIGN
  • 2/1/2023

Τα παλιά, κλασικά, αυτοκίνητα, δεν διατηρούν το «μύθο» τους μόνο εξαιτίας της σπανιότητάς τους, αλλά και της ομορφιάς τους. Σε αυτή την κατηγορία εντάσσεται και η Ferrari 250 GT Berlinetta SWB, η οποία παρουσιάστηκε το 1959 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού.

Αναμφισβήτητα, πρόκειται για ένα από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα που κατασκεύασε ποτέ η ιταλική φίρμα και γι’ αυτό αρκετές restomod εκδοχές της έχουν δει το φως της δημοσιότητας εδώ και καιρό. Η πιο πρόσφατη ανήκει στην Forge Design, η οποία δημοσίευσε στο site της ψηφιακές εικόνες του δημιουργήματός της, το οποίο βάφτισε «Competizione Ventidue».

Αν και η βρετανική εταιρεία χαρακτηρίζει το concept car ως rendering, οι λεπτομέρειες που παρουσιάζει είναι εντυπωσιακές και δείχνουν ότι πολύ θα ήθελε να βρει τον τρόπο να μπορέσει να φτάσει σε στάδιο παραγωγής.

Όπως είναι λογικό, οι τροποποιήσεις και ο «εκσυγχρονισμός» - σχεδιαστικός και κατασκευαστικός – της 250 GT SWB είναι στοιχεία αναπόφευκτα. Ωστόσο, αυτό που μάλλον ξεχωρίζει, είναι η επιλογή της Forge Design για χρήση υδρογόνου ως καύσιμο για τον V12 κινητήρα της, χωρίς, ωστόσο να διευκρινίζει με ποιο τρόπο θα εφαρμοστεί η προηγμένη τεχνολογία.

Οι Βρετανοί δεν αφήνουν τίποτα στην τύχη. Ούτε και το όνομά της. Το Ventidue σημαίνει «22» στα ιταλικά, που παραπέμπει στο 2022 αλλά και στο άθροισμα που προκύπτει από τη συμπλήρωση 61 ετών από το 1961, όταν η αγωνιστική έκδοση της 250 GT SWB, η «SEFAC Hot Rod» βγήκε στην αγορά και κυριάρχησε στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, με αποκορύφωμα τη νίκη της, την ίδια χρονιά, στο Le Mans.

Η restomod εκδοχή παρουσιάζεται με σασί από ανθρακονήματα και αλουμίνιο και με πιο απλοποιημένη και μοντέρνα σχεδίαση. Για παράδειγμα έχει πιο «καθαρό» εμπρός τμήμα, με μικρότερο προφυλακτήρα, ενώ εφοδιάζεται με φωτιστικά σώματα LED.

Επιπλέον, για μείωση του βάρους, το πίσω παρμπρίζ δεν είναι κατασκευασμένο από γυαλί, αλλά από πολυανθρακικό υλικό, ενώ υπάρχει μόνο ένας καθρέφτης, από την πλευρά του οδηγού.

Η ανάρτηση είναι ανεξάρτητη σε όλους τους τροχούς και τα φρένα έχουν δίσκους της AP Racing. Όσο για τις ζάντες, είναι κατασκευασμένες από μαγνήσιο και διαθέτουν ένα κεντρικό μπουλόνι, σε σχεδίαση που παραπέμπει στις Ferrari Campagnolo.

Η Forge Design δεν έδωσε λεπτομέρειες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του V12 κινητήρα. Η χρήση του υδρογόνου εξασφαλίζει μειωμένες εκπομπές ρύπων και διατηρεί στη ζωή τον ΚΕΚ. Η απόδοσή του, μένει να αποδειχθεί, αν ποτέ φτάσει στην παραγωγή, το κατά πόσο θα προσεγγίζει τους περίπου 300 PS της original 250 GT SWB. Το σίγουρο είναι ότι ο στόχος των Βρετανών είναι να είναι αρκετά ελαφρύς, με βάρος μικρότερο από 165 kg.

Πηγή: Forge Design