Pulsar NX SE Sportbak: Η προσπάθεια της Nissan να «απαντήσει» στην επιτυχία της Toyota Celica


Το αποτέλεσμα δεν ήταν ακριβώς αυτό που περίμεναν οι Ιάπωνες της Nissan, αφού η παραγωγή του αυτοκινήτου που «τα συνδύαζε όλα» κράτησε μόλις 2 χρόνια. 

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: CARS AND BIDS
  • 21/11/2023

Το Nissan Pulsar NX SE Sportbak πωλούνταν στη Β. Αμερική για μόλις δύο χρόνια, από το 1987 έως το 1988. Επρόκειτο για ένα μοντέλο βασισμένο στο προσθιοκίνητο Sentra κι αποτελούσε την «απάντηση» της Nissan στη θρυλική Toyota Celica.

Το αμάξωμά ήταν εκείνο που το έκανε να ξεχωρίζει. Ήταν διαθέσιμο σε hatchback, αλλά και στην 'Sportbak' μορφή του, με την προσθήκη ενός προαιρετικού κουβούκλιου που το μετέτρεπε σε ένα Kammback sport wagon. Η Nissan διαφήμιζε την έκδοση Sportbak ως το πρώτο μοντέλο που μπορούσε να πάρει πολλές διαφορετικές μορφές.

Οι ιδιοκτήτες μπορούσαν να αφαιρέσουν την πόρτα του πορτπαγκάζ και να την αντικαταστήσουν με το τετραγωνισμένο κουβούκλιο, κάνοντας το Pulsar ιδανικό για ταξίδια και camping, σύμφωνα με τους Ιάπωνες.

Δεν αποτελούσε μια ιδιαίτερα δημοφιλής επιλογή για τους οδηγούς, είτε εξαιτίας της υψηλής τιμής, είτε επειδή θα έπρεπε να έχουν επιπλέον αποθηκευτικό χώρο στο σπίτι τους για το εφεδρικό κλείσιμο του πορτπαγκάζ. Πάντως, όλες οι μονάδες του Sportbak μοντέλου ήταν βαμμένες σε γκρί χρώμα στο πίσω μέρος, κάνοντας συνήθως bi-tone αντίθεση με το χρώμα του αμαξώματος.

Μία εξ αυτών είναι διαθέσιμη μέσω του Cars and Bids και ψάχνει το νέο της σπίτι. Είναι ένα παράδειγμα του 1988 και βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση, αν εξαιρέσει κανείς κάποιες μικρές ατέλειες στη βαφή.

Κάτω από το καπό κρύβεται ένας τετρακύλινδρος twin-cam κινητήρας 1,8 L που αποδίδει 127 PS και συνοδεύεται από αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με τέσσερις σχέσεις. Έχει ταξιδέψει συνολικά 14.966 km κι η τρέχουσα προσφορά ανέρχεται στα 15.850 δολάρια (14.484 ευρώ), με τη δημοπρασία να ολοκληρώνεται την Τετάρτη 22 Νοεμβρίου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Αυτό το Datsun του 1980 πουλήθηκε σε τιμή ολοκαίνουργιας Porsche 911 (photos)

Η κατακόκκινη Ferrari F50 του Rod Stewart βγαίνει στο σφυρί (photos)

Οι υπερσπάνιες Mercedes CLK GTR Coupe και Roadster βγαίνουν μαζί «στο σφυρί» (photos)