Το δικό της Gigafactory ετοιμάζει η VW ως «απάντηση» στην Tesla


Στην έδρα της στο Wolfsburg η γερμανική φίρμα ετοιμάζει ένα νέο εργοστάσιο για την αποκλειστική παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

  • 11/11/2021

Λίγο πριν τα εγκαίνια του Gigafactory της Tesla στο Βερολίνο, η Volkswagen ανακοίνωσε πώς σκοπεύει να δημιουργήσει μια νέα υπερσύγχρονη μονάδα στην έδρα της στο Wolfsburg που θα κατασκευάζει αποκλειστικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ξεκινώντας από ένα πλήρως εξηλεκτρισμένο μοντέλο που φέρει την κωδική ονομασία «Trinity» και θα είναι προηγμένο τεχνολογικά ώστε να καλύψει το χάσμα με την Tesla ιδίως στον τομέα της αυτόνομης οδήγησης.

Το εργοστάσιο θα έχει τη δυνατότητα παραγωγής περίπου 250.000 αυτοκινήτων ετησίως και θα είναι λιγότερο περίπλοκο σε σχέση με τις υπάρχουσες μονάδες παραγωγής, δήλωσε ο επικεφαλής της μάρκας VW Ralf Brandstaetter.

Η γερμανική εταιρεία στοχεύει να μειώσει στα επίπεδα της Tesla τον χρόνο παραγωγής του Trinity, συγκεκριμένα στις 10 ώρες ανά όχημα, όσο θα χρειάζεται και το Model 3 για τη συναρμογή του στο ευρωπαϊκό εργοστάσιο στο Gruenheide κοντά στο Βερολίνο.

Απ΄ ότι φαίνεται η VW επιλέγει την κατασκευή ενός ολοκαίνουργιου εργοστασίου και όχι την προσαρμογή της υπάρχουσας παραγωγικής μονάδας στο Wolfsburg για την παραγωγή του Trinity, προκειμένου να αποφευχθούν περιορισμοί για πιο ριζικές αλλαγές στην παραγωγική διαδικασία.

Η VW δεν έχει δώσει στη δημοσιότητα εκτίμηση κόστους για το νέο της εργοστάσιο, το οποίο εξακολουθεί να απαιτεί έγκριση από το εποπτικό συμβούλιο της αυτοκινητοβιομηχανίας.

To συγκεκριμένο σκίτσο αφορά τη σιλουέτα που θα έχει το νέο VW Trinity, ένα εξηλεκτρισμένο και με κορυφαίες τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης όχημα, που θα παραχθεί, στη νέα γραμμή παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων στο Wolfsburg.
To συγκεκριμένο σκίτσο αφορά τη σιλουέτα που θα έχει το νέο VW Trinity, ένα εξηλεκτρισμένο και με κορυφαίες τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης όχημα, που θα παραχθεί, στη νέα γραμμή παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων στο Wolfsburg.

Οι συζητήσεις για το πώς να κρατηθεί το Wolfsburg ανταγωνιστικό στην μεταστροφή προς τα ηλεκτρικά οχήματα έχουν αποκαλύψει τις εντάσεις μεταξύ του Διευθύνοντος Συμβούλου του Ομίλου VW, Herbert Diess και των επικεφαλής των εργατικών συνδικάτων. Να θυμίσουμε πώς  Diess προέτρεψε τους εργαζόμενους την περασμένη εβδομάδα να προετοιμαστούν για ταχύτερες αλλαγές προκειμένου να συμβαδίσουν με την Tesla.

Μείωση του χρόνου συναρμογής, αλλά και των επιλογών εξατομίκευσης στους πελάτες.

Ο Diess προειδοποίησε ότι η Tesla βελτιώνει γρήγορα την ποιότητα κατασκευής και μπορεί να μειώσει ριζικά τον χρόνο παραγωγής σε μόλις 10 ώρες ανά αυτοκίνητο στο εργοστάσιο της Gruenheide. Το κύριο εργοστάσιο ηλεκτρικών αυτοκινήτων της VW στο Zwickau, στην ανατολική Γερμανία, χρειάζεται περισσότερες από 30 ώρες παραγωγής ανά όχημα, οι οποίες θα μειωθούν στις 20 ώρες τον επόμενο χρόνο, σύμφωνα με τον Diess.

Ο Brandstaetter είπε ότι η VW στοχεύει να μειώσει τον χρόνο αυτό σε 10 με 12 ώρες ανά όχημα, περιορίζοντας τις εξατομικεύσεις στον εξοπλισμό για τους αγοραστές, καταλήγοντας πώς: «Ένα νέο εργοστάσιο θα προκαλούσε λιγότερα προβλήματα στην παραγωγή των μοντέλων Golf και Tiguan, που βγαίνουν από τις υπάρχουσες γραμμές παραγωγής στο Wolfsburg».

Η VW θα κατασκευάζει την επόμενη γενιά των προαναφερόμενων μοντέλων στο Wolfsburg και σχεδιάζει να προσθέσει στην παραγωγή και ένα επταθέσιο SUV. Δύο από τις τέσσερις υπάρχουσες γραμμές συναρμολόγησης θα μπορούσαν να στραφούν στην κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων γύρω στο 2027, δήλωσε ο Brandstaetter.

Πηγή: Αutomotivenews