Το Ford Focus αποκτά diesel κινητήρα και νέο σύστημα μετάδοσης


Η τέταρτη γενιά του Ford Focus δέχεται άλλη μία αναβάθμιση, αυτή τη φορά έναν κινητήρα diesel αλλά και ένα νέο σύστημα μετάδοσης 8 σχέσεων.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: FORD
  • 3/10/2022

Η τέταρτη γενιά του Ford Focus αναβαθμίστηκε στο μέσο της ζωής της το προηγούμενο έτος, με την Ford να δίνει έμφαση στους βενζινοκινητήρες. Η εταιρεία τώρα ανανεώνει τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Ford Focus, μετατρέποντάς το σε ντιζελοκίνητο.

Η Ford βρίσκεται στην προσπάθεια διατήρησης του Focus σε πρώτο πλάνο, και δείχνει αποφασισμένη να κάνει ό,τι περνάει από το χέρι της, προκειμένου το μοντέλο να μην υστερεί σε τίποτα απέναντι στους ανταγωνιστές του. Αυτούς αποτελούν τα Volkswagen Golf, Peugeot 308 και SEAT Leon, τα οποία βρίσκονται σταθερά ανάμεσα στα κορυφαία σε πωλήσεις μοντέλα.

Γι αυτόν τον λόγο, η Ford εισάγει στην γκάμα του μοντέλου της μία νέα έκδοση, η οποία «κρύβει» κάτω από το κάλυμμα του κινητήρα μία ντιζελοκίνητη μονάδα. Πρόκειται για έναν τετρακύλινδρο κινητήρα EcoBoost χωρητικότητας 1,5 L, που αποδίδει 117 PS και 250 Nm ροπής, ο οποίος συνοδεύεται από ένα -επίσης- νέο αυτόματο σύστημα μετάδοσης 8 σχέσεων.

Προσφέρει στο Focus τη δυνατότητα να κάνει τα 0-100 km/h σε 11,8 sec, ενώ η τελική του ταχύτητα είναι 187 km/h. Όσον αφορά την κατανάλωση, η ντιζελοκίνητη έκδοση του Ford Focus καταναλώνει 4,7 L καυσίμου ανά 100 km, ενώ παράγει 130 g/km CO2 σε κύκλο WTLP.

Με το όχημα να έχει καταφτάσει ήδη στην αγορά της Ισπανίας, οι τιμές έχουν ανακοινωθεί:

ΈκδοσηST-LINE STYLEST-LINEST-LINE XACTIVE STYLETURN ONACTIVATE X
Focus 1.5 EcoBlue 115 CV Aut. 8v33.95934.32334.32334.29734.66135.849
Focus SportBreak 1.5 EcoBlue 115 CV Aut. 8v35.46336.60835.43735.80136.946