Η Volkswagen... το ξανασκέφτεται για την παραγωγή Golf 9ης γενιάς!


Η απόφαση για «ανανέωση» του Volkswagen Golf θα ληφθεί τους επόμενους μήνες, με την εταιρεία να προβληματίζεται για το κόστος συμμόρφωσης στους κανονισμούς Euro 7.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ
  • 4/8/2022

Με την πλήρη κατάργηση των ΜΕΚ να είναι πολύ κοντά, πολλές εταιρείες επαναπροσδιορίζουν το στόλο των μοντέλων που πλαισιώνουν τον κατάλογό τους. Τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν ΜΕΚ είναι πλέον πολύ κοστοβόρα για τους κατασκευαστές, με τους κανονισμούς Euro 7 που έρχονται πολύ σύντομα, να  αναμένεται να ανεβάσουν ακόμα περισσότερο το κόστος τους.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Volkswagen, Thomas Schafer, δήλωσε στη γερμανική Welt ότι το τελικό κόστος των οχημάτων με ΜΕΚ θα αυξηθεί κατά 3.000 - 5.000 ευρώ, με αποτέλεσμα το τέλος αυτών των μοντέλων να έχει αρχίσει να διακρίνεται όλο και πιο καθαρά.

Συνέχισε λέγοντας ότι υπάρχουν αμφιβολίες σχετικά με το αν θα υπάρξει νέα γενιά του Golf, με την απόφαση να αναμένεται εντός των επόμενων μηνών. Αν και η Volkswagen είχε ήδη ανακοινώσει τη νέα γενιά των Golf, T-Roc, Tiguan, και Passat, από τον Μάρτιο του 2021, η κυκλοφορία του πρώτου δεν είναι και τόσο σίγουρη.

Η VW ανακοίνωσε ότι το τρέχον Golf θα λάβει facelift, χωρίς να σημαίνει όμως ότι θα υπάρξει και νέα γενιά του μοντέλου. Ο Schafer τόνισε ότι ο σχεδιασμός και η εξέλιξη ενός νέου μοντέλου με ΜΕΚ, με εκτιμώμενη διάρκεια ζωής τα 7-8 χρόνια δεν αξίζει, λέγοντας ότι κάτι τέτοιο ξεπερνά τον προϋπολογισμό, εν όψει της άφιξης των κανονισμών Euro 7.

Με το Golf να δέχεται ένα facelift στη μέση του κύκλου του, δηλαδή 3-4 χρόνια μετά την κυκλοφορία του, και 3-4 χρόνια πριν το τέλος της ζωής του, η πιθανή ημερομηνία του Golf 9 θα ήταν το 2027. Χρονιά, δηλαδή, που έχει ταυτιστεί με το οριστικό τέλος των ΜΕΚ στην ΕΕ, με πολλές Ευρωπαϊκές αγορές να θέλουν να στραφούν στον πλήρη εξηλεκτρισμό ακόμη νωρίτερα.

Η απόφαση για το αν το Golf θα δεχτεί «ανανέωση», με την 9η γενιά του μοντέλου, θα ληφθεί μέσα στους επόμενους 12 μήνες, ενώ, σύμφωνα με τον Schafer, την ίδια μοίρα ενδέχεται να έχει και το Volkswagen Polo.