Akio Toyoda: «Ένα δισεκατομμύριο άνθρωποι δεν έχουν ρεύμα και εμείς τους προσφέρουμε EV;»


Σύμφωνα με τον Ιάπωνα πρώην CEO της Toyota, το μερίδιο των ηλεκτρικών οχημάτων στην παγκόσμια αγορά δε θα ξεπεράσει το 30%.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: TOYOTA GLOBAL
  • 27/1/2024

Οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν ήδη ξεκινήσει τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να εξηλεκτρίσουν σταδιακά την γκάμα τους, ιδίως στην Ευρώπη, παρουσιάζοντας ολοένα και περισσότερα EV.

Η Toyota συμμετέχει σε αυτή την τάση, ιδίως το τελευταίο διάστημα, με παρουσιάσεις διάφορων πρωτότυπων. Ωστόσο, ο πρόεδρος του Δ.Σ. της εταιρείας και πρώην πρόεδρος και CEO, Akio Toyoda, πιστεύει ότι τα EV δεν αποτελούν το μέλλον της αυτοκίνησης. Ο Ιάπωνας δήλωσε ότι η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία θα πρέπει να ελέγχεται από τους καταναλωτές, και όχι από την πολιτική ή τους κανονισμούς.

«Με 1 δις ανθρώπους στον κόσμο να ζουν χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα, το να περιορίσουμε τις επιλογές τους και να τους στερήσουμε τη δυνατότητα να ταξιδεύουν κατασκευάζοντας ακριβά αυτοκίνητα, σίγουρα δεν αποτελεί τη σωστή επιλογή», τόνισε χαρακτηριστικά κατά τη διάρκεια πρόσφατης εταιρικής εκδήλωσης.

Σύμφωνα με τις προβλέψεις του Ιάπωνα, τα ηλεκτρικά οχήματα δε θα μπορέσουν να κατακτήσουν ποσοστό που θα υπερβαίνει το 30% της παγκόσμιας αγοράς, με τους «κινητήρες (σ.σ. εσωτερικής καύσης), αναμφισβήτητα, να παραμένουν» όπως ανέφερε.

Είναι άλλωστε γνωστό, ότι ο Toyoda είναι υπέρμαχος των θερμικών κινητήρων και έχει υποστηρίξει πολλές φορές την άποψη ότι μπορούν να συνεχίσουν να υπάρχουν, αν η χρήση εναλλακτικών καυσίμων γίνει ευρέως διαδεδομένη. Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία εργάζεται πάνω στην εξέλιξη νέων προϊόντων που χρησιμοποιούν τέτοιες τεχνολογίες, όπως για παράδειγμα η χρήση του υδρογόνου ως καυσίμου. Επιπλέον, συνεχίζει να ρίχνει μεγάλο βάρος στα υβριδικά κινητήρια σύνολα.

Τον περασμένο Ιούνιο, η Toyota παρουσίασε το υδρογονοκίνητο GR H2 Racing Concept, με το οποίο θα αγωνιστεί στο Le Mans το 2026, ενώ οι δοκιμές με την αγωνιστική Corolla που χρησιμοποιεί υδρογόνο ως καύσιμο συνεχίζονται.

ΠΗΓΗ: Bloomberg

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Toyota: Μεγαλύτερο το όφελος από τα υβριδικά μας παρά από τα EV

Το αφεντικό της Toyota "ψηφίζει" υδρογόνο και οδηγεί στα όρια το Yaris GR Η2 (video)

Akio Toyoda: «Θα σταματήσω να τρέχω σε αγώνες όταν σταματήσω να είμαι γρήγορος»