Η Audi υπόσχεται ότι το ηλεκτρικό TT θα είναι ξεχωριστό - Οι πρώτες πληροφορίες


Η γερμανική φίρμα ετοιμάζει ήδη τον ηλεκτρικό διάδοχο του εμβληματικού sports coupe και ξεκαθαρίζει ότι θα είναι μοναδικό από κάθε άποψη.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ - ΦΩΤΟ: AUDI AG
  • 28/2/2024

Οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες επιταχύνουν τη διαδικασία εξηλεκτρισμού της γκάμας τους, παρουσιάζοντας ολοένα και περισσότερα EV. Κάποια αποτελούν ολοκαίνουριες προσθήκες, ενώ ορισμένα είναι οι ηλεκτρικοί διάδοχοι μοντέλων που ήδη υπάρχουν στην αγορά.

Η Audi ολοκλήρωσε στα τέλη του 2023 την παραγωγή του TT και έχει ήδη ξεκινήσει να εργάζεται πάνω στον ηλεκτρικό διάδοχό του. Βέβαια, το να αντικαταστήσεις ένα εμβληματικό sports coupe μοντέλο, που σημείωσε μεγάλη επιτυχία στα 25 χρόνια ζωής του με τις 3 γενιές του, δεν είναι κάτι απλό και η γερμανική φίρμα το ξέρει καλά.

Έτσι, είναι αποφασισμένη να παρουσιάσει ένα ολοκαίνουριο μοντέλο, σχεδιασμένο εξαρχής και όχι απλά να τοποθετήσει έναν ηλεκτροκινητήρα στο απερχόμενο TT κάνοντας ελάχιστες σχεδιαστικές παρεμβάσεις. «Παίρνουμε ένα λευκό φύλλο χαρτί για να δούμε ποια είναι η ιδανική ‘μορφή’ που πρέπει να έχει. Δεν κοιτάμε το υπάρχον μοντέλο και λέμε ‘α, θα ήταν ωραία να το κάνουμε ηλεκτρικό’. Αντίθετα, κοιτάζουμε να δημιουργήσουμε μια ολοκαίνουρια, εξαιρετική προσθήκη στην γκάμα μας», τόνισε ο εκπρόσωπος της Audi για την τεχνική ανάπτυξη, Daniel Schuster, μιλώντας στο Autocar.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, οι Γερμανοί βρίσκονται σε «πυρετώδεις ρυθμούς δημιουργίας ενός concept» για τον ηλεκτρικό διάδοχο του TT και πειραματίζονται, δοκιμάζοντας διαφορετικές σχεδιάσεις αμαξώματος αλλά και ήχους που θα εκπέμπονται από το EV. Όσο για την έκδοση παραγωγής, αυτή θα παρουσιαστεί «μέσα στα επόμενα 5 με 10 χρόνια», δε θα έχει το όνομα TT, αλλά θα διατηρήσει ανάλογη θέση στην προσφερόμενη γκάμα.

Ο Schuster ξεκαθάρισε ότι η Audi θέλει να συνεχίσει να διαφοροποιεί τα «απλά» από τα RS μοντέλα, αλλά θα πρέπει να υπάρχει και ένα «εμβληματικό στην κορυφή της γκάμας», αφήνοντας να εννοηθεί ότι αυτή τη θέση θα καταλάβει ο ηλεκτρικός διάδοχος του TT. Από την πλευρά του, ο managing director της Audi Sport, Rofl Michl, παραδέχθηκε ότι η ανάπτυξη του διαδόχου του TT απαιτεί «τεράστια δουλειά», γιατί η εταιρεία δε θέλει να χάσει τους πελάτες που είχαν στην κατοχή τους το θερμικό μοντέλο.

«Το θέμα δεν είναι μόνο να αποφασίσουμε πάνω στο θέμα της σχεδίασης, των διαστάσεων και συνολικά του μεγέθους. Πρέπει να λάβουμε υπόψιν τη συνολική γκάμα των μοντέλων και το νέο αυτοκίνητο να βρει την κατάλληλη θέση σε αυτή», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Τι πρέπει να περιμένουμε από το νέο ηλεκτρικό μοντέλο; «Θα είναι διαφορετικό, αλλά θα προκαλεί έντονα συναισθήματα», υποσχέθηκε ο Schuster, ενώ ο Michl επιβεβαίωσε ότι οι ήχοι που θα εκπέμπει δε θα έχουν καμία σχέση με αυτούς του 5κύλινδρου κινητήρα του TT RS: «Ο συγκεκριμένος ήχος ταίριαζε απόλυτα στην εποχή που κατασκευάστηκε. Τώρα πρέπει να βρούμε κάτι άλλο για το μέλλον. Άλλωστε, τον δοκιμάσαμε σε κάποια πρωτότυπα και δεν ταίριαζε καθόλου. Ο νέος ήχος θα πρέπει να ικανοποιεί τον πελάτη, αλλά να είναι και μοναδικός».

Ο επικεφαλής του τμήματος τεχνικής ανάπτυξης, Steffen Bamberger, πρόσθεσε ότι είναι «πολύ περίπλοκο» να προσπαθήσεις να δημιουργηθούν σε ένα EV ήχοι παρόμοιοι με αυτούς που εκπέμπει ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης. Ωστόσο, τόνισε ότι η Audi έχει επενδύσει πολλά χρήματα για εναλλακτικούς ήχους για το εσωτερικό αλλά και το εξωτερικό του οχήματος.

Τέλος, το νέο μοντέλο θα διαφοροποιείται από το TT προσφέροντας μια «πολύ ευρύτερη» γκάμα οδηγικών συμπεριφορών, σύμφωνα με τον Michl, αν και η δυναμική ευελιξία θα διατηρηθεί: «Θα εκπλαγείτε. Αν και θα διατηρηθεί το DNA του RS, θα προσφέρουμε κάτι διαφορετικό».

Πηγή: Autocar

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Audi TT RS Iconic Edition: Ο αποχαιρετισμός των οκτανίων (photos)

Ειδική έκδοση του Audi TTS για το τέλος της παραγωγής στην ιαπωνική αγορά (photos)

Mε δαγκάνες φρένων Porsche το νέο Audi RS e-tron GT (photos)