Xiaomi: Διέρρευσαν οι φωτογραφίες του πρώτου αυτοκινήτου των Κινέζων


Η Xiaomi μπαίνει δυναμικά στον χώρο των ηλεκτρικών οχημάτων με το SU7, «κερδίζοντας» τον αγώνα δρόμου με την Apple.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: MIIT
  • 16/11/2023

Τα τελευταία χρόνια, ο κόσμος της αυτοκίνησης φαίνεται να μοιάζει ιδιαίτερα ελκυστικός σε κατασκευαστές smartphones, όπως για παράδειγμα την Apple, η οποία βρίσκεται σε μια αρκετά χρονοβόρα κι επίπονη για την ίδια διαδικασία κατασκευής του δικού της EV, αλλά κι η Sony, της οποίας το μονοπάτι δείχνει λιγότερο δύσβατο.

Ένας εξ αυτών είναι κι η Xiaomi, η οποία από το 2021 εξελίσσει το ηλεκτρικό της αυτοκίνητο, δημιουργώντας μάλιστα κι ένα εξειδικευμένο τμήμα παραγωγής EV, ονόματι Xiaomi Automobile Technology, μια επένδυση αξίας 8,5 δις ευρώ σε βάθος 10 ετών. Σε αντίθεση με τον κύριο αντίπαλό τους, ο οποίος φυσικά είναι η Apple, οι Κινέζοι έχουν βρει την άκρη του νήματος του πρότζεκτ, υποβάλλοντας αίτηση για την άδεια πώλησης του πρώτου τους EV στην Κίνα.

Οι πληροφορίες έρχονται από την επίσημη ιστοσελίδα του Υπουργείου Βιομηχανίας και Τεχνολογίας Πληροφοριών της Κίνας (MIIT), όπου δημοσιεύεται κάθε μήνα η λίστα με τα νέα οχήματα που αναμένεται να καταφτάσουν στην αγορά, πριν περάσουν από τους απαραίτητους ελέγχους (homologation).

Το μοντέλο, το οποίο είχε λάβει προηγουμένως την κωδική ονομασία MS11, ονομάζεται τελικά Xiaomi SU7. Πρόκειται για ένα αμιγώς ηλεκτρικό sedan που θα κατασκευαστεί για την Xiaomi από την κινεζική BAIC.

Μέσω της ιστοσελίδας αποκαλύφθηκαν οι πρώτες φωτογραφίες του EV, όπως και μερικά τεχνικά χαρακτηριστικά του. Έχει μήκος 4.997mm, πλάτος 1.963mm και ύψος 1.455mm, ενώ το μήκος του μεταξονίου είναι 3.000mm. Δύο επιλογές προσφέρονται για τους τροχούς, διαμέτρου 19 και 20 ιντσών, ενώ τα ελαστικά έχουν διαστάσεις 245/45 R19 και 245/40 R20, αντίστοιχα. Τα επίσημα αρχεία προδίδουν ότι θα προσφέρεται προαιρετικά και το σύστημα LiDAR, το οποίο θα τοποθετείται στην οροφή.

Το Xiaomi SU7 με ή χωρίς Lidar
Το Xiaomi SU7 με ή χωρίς Lidar

Όσο γι αυτό που θα κρύβεται στην «καρδιά» του νέου SU7, ο οδηγός θα μπορεί να επιλέξει μεταξύ της πισωκίνητης έκδοσης που θα φέρει έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 272 PS ή της τετρακίνητης με τους δύο ηλεκτροκινητήρες συνδυαστικής ισχύος 673 PS. Θα προσφέρεται είτε μπαταρία LFP, κατασκευής BYD, ως η πιο οικονομική επιλογή, είτε NMC (νικελίου-μαγγανίου-κοβαλτίου) της CATL, που θα ανεβάζει το κόστος.

Σύμφωνα με το MIIT, τρεις θα είναι οι διαθέσιμες εκδόσεις: SU7, SU7 Pro και SU7 Max. Για κάποιες από αυτές θα περιλαμβάνεται στον εξοπλισμό μια ενεργή πίσω αεροτομή.

Εκτός αυτού, έχει επιβεβαιωθεί ότι το βάρος της βασικής έκδοσης θα ανέρχεται στα 1.980 kg, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 210 km/h, ενώ αντίστοιχα, η κορυφαία έκδοση θα ζυγίζει 2.205 kg και θα έχει τελική ταχύτητα που θα αγγίζει τα 265 km/h.

Η παραγωγή του 5θέσιου, 4πορτου Xiaomi SU7 αναμένεται να ξεκινήσει τον Δεκέμβριο του τρέχοντος έτους, με τις πρώτες παραδόσεις να πραγματοποιούνται τον Φεβρουάριο του 2024.

Πηγή: CarNewsChina

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε το πρώτο της smartphone! Παρκάρει το όχημα με... ένα κλικ!

WiFi και αυτοκίνητο: Ο πιο οικονομικός τρόπος για να έχεις ίντερνετ στο όχημά σου

Google: Νέα λειτουργία μετατρέπει το κινητό σε κάμερα στο ταμπλό του αυτοκινήτου