Η hardcore έκδοση της Toyota GR Supra γύρισε στο Nurburgring ακόμα πιο «αγριεμένη» (photos)


Η νέα παραλλαγή της Toyota GR Supra επανεμφανίστηκε στην «Πράσινη Κόλαση» με πιο «επιθετική» σχεδίαση σε σχέση με την προηγούμενη φορά.

  • ΦΩΤΟ: SH PROSHOTS
  • 28/3/2024

Τον περασμένο Οκτώβριο, οι συνεργάτες μας εντόπισαν ένα πρωτότυπο της Toyota Supra GRMN να δοκιμάζεται στην πίστα του Nurburgring και μάς προμήθευσαν με τις αντίστοιχες κατασκοπευτικές φωτογραφίες.

Πρόκειται για μια «καυτή» παραλλαγή της GR Supra, η οποία αναμένεται να έχει το όνομα GRMN, που αντιστοιχεί στο «Gazoo Racing Masters of the Nürburgring». Έτσι, η «Πράσινη Κόλαση» είναι ο χώρος στον οποίο μπορεί - και πρέπει - να ξεδιπλώνει τις αρετές της.

Από την πρώτη συνάντηση μαζί της πέρασαν 5 μήνες και το νέο πρωτότυπο που εμφανίστηκε έχει σημαντικές διαφορές από το προηγούμενο. Αν και το επίπεδο του καμουφλάζ δείχνει περιορισμένο, είναι σαφώς μεγαλύτερο από αυτό του περασμένου φθινοπώρου, καθώς αυτή τη φορά καλύπτει και όλο το καπό.

Η επιλογή των Ιαπώνων δεν έγινε τυχαία, καθώς εκεί εμφανίζεται μια οριζόντια εισαγωγή αέρα αλλά και άλλες δύο στις πλευρές του, που δεν υπήρχαν προηγουμένως. Η «λογική εξήγηση» που μπορεί να δώσει κανείς είναι ότι ο κινητήρας που «κρύβεται» κάτω από το καπό έχει αυξημένες απαιτήσεις ψύξης. Όσο για τον εμπρός προφυλακτήρα, μοιάζει να μην έχει διαφοροποιήσεις, όμως και στις δικές του άκρες εμφανίζονται αεροδυναμικά βοηθήματα και πιθανότατα θα επανασχεδιαστεί όσο πλησιάζουμε προς την παρουσίαση του μοντέλου.

Το επίπεδο του καμουφλάζ είναι απαράλλαχτο στο πίσω μέρος, ωστόσο και εδώ υπάρχει μία εμφανής διαφορά. Η πίσω πτέρυγα είναι σαφώς μεγαλύτερη, προφανώς για να προσφέρει μεγαλύτερα επίπεδα κάθετης δύναμης για καλύτερη πρόσφυση και οδική συμπεριφορά.

Όσο για το πλάι, εκτός από τις νέες εισαγωγές στις άκρες του καπό, μπορεί να παρατηρήσει κανείς τα μεγαλύτερα φρένα με τις κόκκινες δαγκάνες, ενώ και η απόσταση από το έδαφος είναι μικρότερη, κάτι που οφείλεται στη ρύθμιση της ανάρτησης.

Σε μια τέτοια έκδοση επιδόσεων, μεγάλο ενδιαφέρον υπάρχει στον κινητήρα. Η συνεργασία της Toyota με την BMW έχει φέρει στην GR Supra τον 6κύλινδρο, σε σειρά, twin-turbo κινητήρα 3,0 L της M240i (για την αγορά των ΗΠΑ) που αποδίδει 387 PS. Έτσι, για μια ακόμα πιο «καυτή» έκδοση δεν αποκλείεται να προκύψει ακόμα πιο ισχυρός κινητήρας.

Επίσημη ενημέρωση δεν υπάρχει, ωστόσο υπάρχουν ισχυρισμοί ότι μπορούμε να δούμε τον 6κύλινδρο 3λιτρο twin-turbo κινητήρα της M4 CSL που αποδίδει 551 PS. Ωστόσο, δε λείπουν και οι ισχυρισμοί ότι προκειμένου να μην υπάρξει άμεσος ανταγωνισμός, τελικά οι Βαυαροί να διαθέσουν στους Ιάπωνες το μοτέρ της M2, που αποδίδει 460 PS.

Οι απαντήσεις θα προκύψουν το επόμενο διάστημα, λογικά πριν την επίσημη παρουσίαση της νέας Toyota Supra GRMN, που αναμένεται το δεύτερο εξάμηνο του 2024.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Μία Toyota Supra MkIV πλένεται για πρώτη φορά μετά από 15 χρόνια (video)

Η AMG ετοιμάζει έκδοση-έκπληξη της Mercedes GT Coupe - Όλες οι πληροφορίες (photos)

Μία Toyota Supra του 1993 ανεβαίνει στο δυναμόμετρο και δείχνει την ισχύ της (video)