Νέα δεδομένα για την ολοκαίνουρια Mercedes-AMG CLE 63 Coupe (photos)


Ο υβριδικός χαρακτήρας της «καυτής» έκδοσης δεν αμφισβητείται, ωστόσο δεν αποκλείεται να έχει ως βάση 6κύλινδρο και όχι 4κύλινδρο κινητήρα.

  • ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: SH PROSHOTS
  • 16/5/2023

Όπως έχουμε αναφέρει αρκετές φορές στο παρελθόν, με την παρουσίαση της ολοκαίνουριας CLE, η Mercedes σκοπεύει να αντικαταστήσει τις coupe και cabrio εκδόσεις τόσο της C-Class όσο και της E-Class, προκειμένου να μειωθεί η γκάμα των μοντέλων της.

Οι συνεργάτες μας έχουν «κατασκοπεύσει» το προηγούμενο διάστημα αρκετές εκδόσεις της νέας σειράς και αυτή τη φορά συνάντησαν την πιο «καυτή» coupe έκδοση, την Mercedes-AMG CLE 63, να κυκλοφορεί στην Ισπανία.

Ο ζεστός καιρός στη χώρα της Ιβηρικής οδήγησε το πλήρωμά της να έχει ανοικτά τα παράθυρα, αλλά και την ηλιοροφή, κάτι που δεδομένα βοήθησε για να «δοκιμαστεί» σε σκληρές συνθήκες το σύστημα κλιματισμού, αλλά και να ακούσουν πιο «καθαρά» τον ήχο του plug-in hybrid κινητήριου συνόλου.

Μιλώντας για το τελευταίο, αυτό που ξέρουμε εδώ και καιρό είναι ότι η νέα CLE θα «δανειστεί» το ίδιο σύνολο που έχει τοποθετηθεί στην Mercedes-AMG C 63 S E Performance. Με άλλα λόγια, ένας 4κύλινδρος turbo κινητήρας 2,0 L, που σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα, αποδίδει συνδυαστικά 680 PS και 1.020 Nm.

Ωστόσο, σύμφωνα με δημοσιεύματα από τις ΗΠΑ, η γερμανική φίρμα έχει υποβάλλει έγγραφο στην Υπηρεσία Προστασίας Περιβάλλοντος των ΗΠΑ (EPA) στο οποίο «αποκάλυπτε» ότι η νέα CLE 450 αλλά και η μικρότερη «αδελφή» του σημερινού πρωτότυπου, η AMG CLE 53, θα έχουν υπερτροφοδοτούμενο 6κύλινδρο κινητήρα.

Στο έγγραφο δεν αναφέρονταν η AMG CLE 63, οπότε μένει να φανεί αν όντως η Mercedes θα επιλέξει να χρησιμοποιήσει για τη ναυαρχίδα επιδόσεων το 4κύλινδρο υβριδικό κινητήριο σύνολο των 680 PS ή αν θα προχωρήσει σε κάποια 6κύλινδρη επιλογή.

Το σίγουρο είναι, πάντως, ότι θα πρόκειται για PHEV σύστημα, όπως καταδεικνύει η θύρα φόρτισης που βρίσκεται στο δεξί τμήμα του πίσω προφυλακτήρα. Αυτή είναι μια διαφοροποίηση που εφαρμόζεται στις 2θέσιες και πιο σπορ εκδόσεις, καθώς στις 4θυρες (sedan και station wagon) αλλά και στα SUV οι Γερμανοί επιλέγουν να τοποθετήσουν τη θύρα φόρτισης στο πίσω αριστερό φτερό.

Η συγκεκριμένη AMG CLE 63 έκδοση χαρακτηρίζεται από το φαρδύτερο αμάξωμα, τους προφυλακτήρες με τη σπορ σχεδίαση, τις μεγαλύτερες ζάντες και δαγκάνες φρένων, ενώ διαφοροποιείται από την CLE 53 με τη χρήση τετραγωνισμένων απολήξεων της εξάτμισης (και όχι οβάλ).

Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι η παρουσίαση της «απλής» CLE θα πραγματοποιηθεί τον ερχόμενο Οκτώβριο, χωρίς να έχει ξεκαθαριστεί αν ταυτόχρονα θα «αποκαλυφθούν» και οι AMG εκδόσεις.