Suzuki eVX: Πρώτη εμφάνιση για το «ηλεκτρικό Vitara» (photos)


Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της Suzuki κάνει δοκιμές κάτω από τον καυτό ήλιο και ο φωτογράφος μας κατάφερε να το «συλλάβει». Ποια στοιχεία κουβαλά από το concept eVX;

  • 26/7/2023

Στις αρχές Ιουνίου, στο πλαίσιο του Auto Expo 2023 στην Ινδία, η Suzuki αποκάλυψε το πρωτότυπο eVX με το οποίο θέλει να στρώσει το... χαλί για να περπατήσει το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο με το σήμα της.

Το concept Suzuki eVX.
Το concept Suzuki eVX.

Το πρωτότυπο προκάλεσε αρκετά ερωτηματικά σχετικά με το μοντέλο που θα αντικαταστήσει στη γκάμα της εταιρείας. Κρίνοντας κανείς από τις διαστάσεις, η πρώτη υποψηφιότητα πάει στο S-Cross αφού αμφότερα έχουν ακριβώς το ίδιο μήκος (4.300 mm).

Ωστόσο κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει ότι το eVX θα αποτελέσει την επόμενη μέρα του δημοφιλούς Vitara και θα βάλει δυναμικά την εταιρεία στην κατηγορία των ηλεκτρικών B-SUV με τον σκληρό ανταγωνισμό.

Αυτές τις ημέρες ένα πρωτότυπο της έκδοσης παραγωγής εμφανίστηκε στους ευρωπαϊκούς δρόμους στο πλαίσιο των δοκιμών του. Εκεί ο κατάσκοπος του Car and Driver εξασφάλισε μερικά καρέ τα οποία μάς δίνουν μια πρώτη γεύση από το επερχόμενο μοντέλο, παρά το βαρύ μαύρο καμουφλάζ που το σκεπάζει.

Η σχεδιαστική γραμμή του concept φαίνεται ότι έχει διατηρηθεί σε μεγάλο βαθμό με τα κοινά στοιχεία να είναι το καπό με τα «νεύρα», το φουσκωμένα φτερά, η LED γραμμή φώτων στο πίσω μέρος και οι ενσωματωμένες λαβές στις πίσω πόρτες. Την ίδια στιγμή οι απλές λαβές στις μπροστινές πόρτες και οι μικρές ζάντες δείχνουν ότι ακόμα υπάρχει αρκετή δουλειά για τη Suzuki και το πρωτότυπο βρίσκεται στα πρώτα του στάδια.

Γνωρίζοντας ότι το αυτοκίνητο αναμένεται να παρουσιαστεί το 2024 είναι σχεδόν βέβαιο ότι τους επόμενους μήνες θα έχουμε ακόμα περισσότερες φωτογραφίες από τις δοκιμές που θα βάλουν πάνω στο τραπέζι νέα δεδομένα.

Στο εσωτερικό αναμένεται να έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο οι οθόνες του συστήματος πολυμέσων και του πίνακα οργάνων ενώ η λογική λέει ότι θα έχουμε μία μινιμαλιστική προσέγγιση, απελευθερώνοντας αρκετό χώρο, τουλάχιστον σε σχέση με τα αυτοκίνητα της Suzuki που φέρουν κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Από εκεί και πέρα το σύστημα μπαταρίας θα έχει χωρητικότητα 60 kWh και η αυτονομία θα αγγίζει τα 550 km (με βάση το ινδικό πρότυπο μετρήσεων MIDC). Τέλος, ο κατασκευαστής έχει δεσμευτεί ότι το αυτοκίνητο θα διαθέτει και τετρακίνηση σε μια προσπάθεια να κρατήσει ζωντανά τα off-road γονίδια που κουβαλά εδώ και χρόνια το Vitara.