Το νέο Renault Master έρχεται να «καθαρίσει» την ομίχλη και τον ανταγωνισμό (photos)


Με βαρύ καμουφλάζ αλλά και απρόσμενο σύμμαχο την πυκνή ομίχλη, η 4η γενιά του γαλλικού LCV «παρουσιάζεται» για πρώτη φορά.

  • ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: CARPIX
  • 23/1/2023

Η Renault ετοιμάζει την τέταρτη γενιά του Master και ένα πρωτότυπο πραγματοποίησε το κατασκοπευτικό του «ντεμπούτο» με βαρύ καμουφλάζ κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών.

Το ελαφρύ επαγγελματικό όχημα της γαλλικής εταιρείας είχε και έναν απρόσμενο σύμμαχο στην προσπάθεια να κρύψει όσο τον δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες της εμφάνισής του. Αυτός ήταν η πυκνή ομίχλη κατά τη διάρκεια της δοκιμής του, που είχε ως αποτέλεσμα την όχι καλή ποιότητα φωτογραφιών που σας προσφέρουμε.

Με δεδομένο ότι το καμουφλάζ καλύπτει περίπου τα 3/4 του αμαξώματος, μπορούμε να εκτιμήσουμε ότι η Renault βρίσκεται ακόμα στα πρώτα στάδια ανάπτυξης του LCV. Ωστόσο, η αίσθηση που αποκομίζουμε είναι ότι βλέπουμε την τελική σχεδίαση, καθώς δεν υπάρχουν ορατά ψεύτικα πάνελ ενσωματωμένα στο αμάξωμα.

Το ίδιο ισχύει και για τα φωτιστικά σώματα στα δύο άκρα του Master, που μοιάζει να είναι αυτά της τελικής παραγωγής. Ωστόσο, με το βαρύ καμουφλάζ που διαθέτουν, δεν μπορούμε να βγάλουμε ασφαλές συμπέρασμα για το σχήμα τους, αν και δείχνουν πιο λεπτά.

Το τρέχον Master, που κυκλοφόρησε το 2010 και έχει δεχθεί αρκετές ανανεώσεις, διαθέτει ήδη αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, εκτός από diesel, αλλά με μικρή μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 55 kWh, που προσφέρει αυτονομία 190 km.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το νέο επαγγελματικό θα έχει μεγαλύτερη μπαταρία που θα ενισχύει σημαντικά την απόσταση που μπορεί να διανύσει με μία φόρτιση. Ασφαλώς και θα υπάρξει τουλάχιστον μία πετρελαιοκίνητη έκδοση.

Ο ανταγωνισμός είναι σκληρός, καθώς απέναντί του υπάρχουν τα Ford Transit, Mercedes Sprinter, Volkswagen Crafter και όλη η «οικογένεια» ελαφρών επαγγελματικών της Stellantis. που περιλαμβάνει τα Fiat Ducato, Citroen Jumper, Peugeot Boxer και Opel Movano.

Μια ενδιαφέρουσα φήμη γύρω από το νέο Master αναφέρει ότι θα υπάρξει και μια έκδοση με σύστημα κυψελών καυσίμου υδρογόνου. Πέρυσι, η Renault παρουσίασε το Master H2-TECH ως πιλοτικό έργο LCV κυψελών καυσίμου υδρογόνου και μένει να αποδειχθεί αν θα προκύψει και τέτοια έκδοση.

Ωστόσο, θα χρειαστεί να κάνουμε τουλάχιστον 12 μήνες αναμονή, καθώς το ντεμπούτο του αναμένεται το 2024.