Στις μέρες μας, με τους αρμόδιους σε ευρωπαϊκό επίπεδο να ζητούν «πιεστικά» τη μετάβαση στην πράσινη ανάπτυξη και, για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, στην ηλεκτροκίνηση, τα θερμικά μοντέλα αρχίζουν να αντιμετωπίζονται ως «εχθρός», ιδίως τα παλιότερα.
Τα ηλεκτρικά αποκτούν ολοένα και μεγαλύτερο μερίδιο στην γκάμα των brands, αν και όχι στις επιλογές των υποψήφιων αγοραστών. Οι φανατικοί petrolheads εξακολουθούν να ψηφίζουν «βενζίνη», να απολαμβάνουν τα «καυτά» θερμικά αυτοκίνητα και να αναπολούν θρυλικά μοντέλα του παρελθόντος.
Ανάμεσα στις μάρκες που έχουν παρουσιάσει εμβληματικά μοντέλα στο παρελθόν είναι και η BMW. Και το συγκεκριμένο που παρουσιάζουμε σε αυτό το άρθρο, βρίσκεται στο κέντρο της Αθήνας και ξετρέλανε έναν ξένο ο οποίος άρχισε μανιωδώς να ψάχνει τρόπο να το αγοράσει!
Τι συνέβη; Πριν από λίγες μέρες, πρωί Κυριακής, ένας αγγλόφωνος - πιθανότατα Αμερικανός τουρίστας - «έπεσε» πάνω στην παρκαρισμένη BMW στο κέντρο της πρωτεύουσας. Το αυτοκίνητο έχει πινακίδες ιστορικού οχήματος και, όπως μπορείτε να δείτε στις φωτογραφίες, δεν βρίσκεται σε καλή κατάσταση.
Ωστόσο, αυτό ουδόλως προβλημάτισε τον καλοντυμένο κύριο. Άρχισε να χτυπά τα κουδούνια της πολυκατοικίας μπροστά από την οποία ήταν σταθμευμένη η BMW, ψάχνοντας τον ιδιοκτήτη της. Δυστυχώς για εκείνον δεν κατάφερε να τον βρει, αν και «κυνήγησε» την τύχη του για αρκετή ώρα.
Στο πλαίσιο της αναζήτησης έτυχε να τον συναντήσουμε στο δρόμο, χωρίς να έχουμε τη δυνατότητα να τον βοηθήσουμε. Ο ενθουσιασμός στα μάτια του όταν μιλούσε για το αυτοκίνητο ήταν έκδηλος. «Ψάχνω τον ιδιοκτήτη του. Μήπως ξέρετε πού μπορεί να μένει; Θέλω να αγοράσω αυτή την BMW. Δεν με νοιάζει που δεν είναι σε καλή κατάσταση. Θα βάλω όσα χρήματα χρειάζονται για να την φτιάξω», μάς τόνισε χαρακτηριστικά.
Όταν του είπαμε ότι ίσως την επόμενη μέρα (σ.σ. Δευτέρα) θα είχε τη δυνατότητα να συναντήσει περισσότερο κόσμο στη γειτονιά και ίσως να είχε μεγαλύτερες πιθανότητες να κάνει πράξη την επιθυμία του, κούνησε το κεφάλι του απογοητευμένος: «Δε θα είμαι στην Αθήνα αύριο».
Η «τρέλα» του για το ιστορικό αυτοκίνητο ήταν τέτοια, που συνέχισε για αρκετή ώρα να το περιεργάζεται, μαζί με ένα μικρό αγόρι που εμφανίστηκε κάποια στιγμή δίπλα του, χωρίς πάντως να μπορέσει να φύγει χαμογελαστός από την περιοχή.
Όσο για την «ταυτότητα» του ιστορικού αυτοκινήτου; Από το αμάξωμα απουσιάζουν τα διακριτικά που να δηλώνουν ποιο ακριβώς μοντέλο είναι. Ωστόσο, το πιθανότερο είναι ότι πρόκειται για την BMW 2002, που εφοδιαζόταν με 4κύλινδρο κινητήρα 2,0 L και κυκλοφόρησε ως 2002 ti (1968-1972) και 2002 tii (1971-1975), με ισχύ 120 PS και 130 PS, αντίστοιχα.
Φυσικά, στην κορυφή της γκάμας τοποθετήθηκε η 2002 turbo, που παρουσιάστηκε το 1973. Σε αυτήν, ο συγκεκριμένος κινητήρας απέκτησε υπερτροφοδότηση, με την ισχύ να ανεβαίνει στους 170 PS και τη ροπή να φτάνει τα 240 Nm. Τα 0-100 km/h έρχονταν σε 7,0 sec ενώ η τελική ταχύτητα ήταν 211 km/h.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
BMW 2002 TURBO E20: Όταν στη Γερμανία υπήρχαν Κυριακές χωρίς αυτοκίνητα και όριο ταχύτητας 100 km/h
Η BMW 2002 Turbo άνοιξε τον «δρόμο» της υπερπλήρωσης
Λ. Μεσογείων: Διήμερη ταλαιπωρία για τους οδηγούς - Δείτε σε ποιο σημείο κλείνουν λωρίδες






ΔΗΜΟΦΙΛΗ

-2_77761_472497_type13129.jpg)
_77761_472905_type13129.jpg)


