Μια επαναστατική προσέγγιση επιχειρεί η Hyundai στις πόρτες που φέρουν τα αυτοκίνητα και επιτρέπουν την πρόσβαση στον χώρο των αποσκευών. Η αποκάλυψη ήρθε μετά την αίτηση κατοχύρωσης της ευρεσιτεχνίας από τους Κορεάτες στην αρμόδια υπηρεσία των ΗΠΑ (USPTO) και έρχεται να λύσει ένα χρόνιο πρόβλημα.
Πόσες φορές έχετε διαπιστώσει πως η συγκεκριμένη πόρτα δεν μπορεί να ανοίξει επειδή έχετε παρκάρει το αυτοκίνητο πολύ κοντά σε έναν τοίχο ή σε άλλο όχημα, με αποτέλεσμα να χρειάζεται να μπείτε ξανά στο όχημα, να το βάλετε μπροστά και να το μετακινήσετε μερικά εκατοστά ώστε να αποκτήσετε πρόσβαση;
Στην πατέντα της Hyundai εμφανίζεται ένα σύστημα με ράγες που θα επιτρέπει στην πόρτα να επεκτείνεται συρόμενα προς την οροφή, δίνοντας τη λύση στο παραπάνω πρόβλημα. Η λογική του μηχανισμού θα είναι αντίστοιχη με αυτή που συναντάμε στις συρόμενες πόρτες των minivans.
Στα έγγραφα της πατέντας η Hyundai εκτός από την περίπτωση με τις ράγες παρουσιάζει και άλλους εναλλακτικούς τρόπους που μπορεί να δουλέψει η ιδέα (με ειδικούς μεντεσέδες και μοχλούς) που θα σπρώχνουν την πόρτα προς την οροφή. Κάθε μία από τις παραπάνω λύσεις θα εφαρμόζεται σε κάθε όχημα ανάλογα με τον τύπο και τον σχεδιασμό του αμαξώματος.
Ένα από τα προβλήματα που ενδέχεται να προκύψουν από αυτή την εφαρμογή είναι η αύξηση του ύψους των οχημάτων. Αυτό ενδέχεται να επηρεάσει οδηγούς που σταθμεύουν σε κλειστούς χώρους με περιορισμένο ύψος. Σε αυτές τις περιπτώσεις οι κλασικές πόρτες των αποσκευών κρίνονται ως πιο λειτουργικές αφού υπάρχει η δυνατότητα να περιοριστεί το ύψος του ανοίγματος από τον οδηγό.
Όπως και να έχει πρόκειται για μία επαναστατική ιδέα που ενδέχεται να την δούμε να εφαρμόζεται σε κάποιο από τα επόμενα οχήματα που θα παρουσιάσει η Hyundai, όπως τα νέα Ionic 5 και Tucson.
Πηγή: Carbuzz